PDA

View Full Version : Vervisch kampioen

buchinski
20-09-2008, 23:35
Dames en heren,

mag ik u even wijzen op volgende verwezelijking : Vervisch Duits F3 kampioen!

Na de Aziatische F3 titel tijdens het winterseizoen nu deze F3 titel. Deels zijn de grondslagen gelegd met een inferieure Swiss Racing wagen vooraleer Fred overstapte op de up-to-date Jo Zeller wagen waarmee hij 5 opeenvolgende zeges haalde.

Verleden jaar werd hi al vice-kampioen van Duitsland F3, nu dus 2 F3 titels in hetzelfde jaar en een F1 test die ligt te wachten bij Force India.

Dus een dikke proficiat is hier wel op zijn plaats!

:champagne:

Neo-242
21-09-2008, 12:17
Heel mooi resultaat!:applaus:

Brecht
21-09-2008, 16:44
Wauw, wat een prestatie :rolleyes: Hoe lang modderd die kerel al aan eigenlijk?

Meer een grote proficiat voor Laurens Vanthoor, wat die kerel klaar speelt is veel straffer :)

bluelite
21-09-2008, 21:00
Wauw, wat een prestatie :rolleyes: Hoe lang modderd die kerel al aan eigenlijk?

Meer een grote proficiat voor Laurens Vanthoor, wat die kerel klaar speelt is veel straffer :)

Fantastische reactie Brecht! :rolleyes: Dan hebben we eens een Belg die iets klaarspeelt en dan wordt er smalend gesproken over zijn prestatie.... Onbegrijpelijk.

DamonHill
22-09-2008, 22:49
Ik heb dit seizoen als fotograaf bijna alle races van de ATS Formel 3 Cup ter plaatse meegemaakt, en om nu direct te gaan roepen dat Vanthoor straffer is dan Vervisch vind ik zeer voorbarig.

Vervisch rijdt natuurlijk al een jaar langer in de serie, maar tot voor kort bij Swiss Racing Team was de auto niet even competitief als sommige anderen, doch door zijn talent en ervaring behaalde hij toch degelijke resultaten. Een overstap naar Jo Zeller Racing gaf dan de doorslag, met 5 overwinningen in 6 races in de 3 afgelopen raceweekends.

Vanthoor heeft op mij ook een grote indruk nagelaten, al in zijn 1e seizoen autosport zo goed presteren op zo'n jonge leeftijd. Maar hij rijdt dan ook bij Van Amersfoort Racing, een topteam in de serie.

Ik wil beiden feliciteren met hun mooie prestaties, wanneer ze als 1 en 2 finishen in een Duits kampioenschap en ze staan daar op het podium, 2 Belgische vlaggen wapperend, en ons volkslied dat weerklinkt, op dat moment ben ik fier Belg te zijn !