PDA

View Full Version : Leinders Co-Commentator in Malaysia !

JPMontoya
13-03-2002, 19:19
Zoals reeds eerder geopperd verzorgt Bas Leinders komend weekend samen met Stefaan Lammens het kommentaar bij de nakende GP van Maleisië.
Leinders vervangt Marc Goossens die dat zelfde weekend met de Riley & Scott bedrijvig is in Sebring.
Gepolst over z'n F1-kontakten met Minardi wilde de ex-Breeënaar nog het volgende kwijt: "We hebben alweer vooruitgang geboekt maar het blijft nog wachten op één à twee belangrijke beslissingen. Minardi zet in elk geval geen druk op de ketel. Mocht het ons toch niet lukken dan is het niet eens zeker dat er een officiële derde rijder komt. Mogelijk wordt er dan zoals nu verdergewerkt met een testrijder."
Ondertussen werkt Bas ook aan een alternatief. "Tja, ergens moet ik toch aan een vangnet denken voor het geval dat, ik kan bezwaarlijk een seizoen als toerist in de tribune toekijken.
In voorkomend geval wordt het nagenoeg zeker Formule Nissan met KTR. Met de ervaring van zowel team als rijder denk ik dat we daar heel mooie resultaten kunnen neerzetten. Vanzelfsprekend moeten we ook daar een budget zien voor te vinden. Daar wordt aan gesleuteld."

SOURCE : www.Autosport.be

JPMontoya
13-03-2002, 19:21
T zal weer wa worde ; twee limburgers op het commentatorbankje ; t zal weer voor int slaap te vallen zijn :)

Finish
13-03-2002, 22:01
Gelieve te noteren dat de GP geeneens live wordt uitgezonden maar in 'uitgesteld relais' (zoals dat zo mooi noemt) in 'Sportpaleis'. Dus 's nachts met z'n allen naar Gaëtan Vigneron luisteren ! ;)

Sennake
13-03-2002, 22:30
As ge't maar weet!!!

FleaBite
13-03-2002, 22:40
nuts...

ik heb nl. iets tegen de uitspraak van zijn "r'en" :( *shivers*

airco
13-03-2002, 23:30
mja voor een live formule1 heb ik wel wa rrrr-en nodig.

Bovendien moet ik zeggen dat die wel hoogstaande F1 reportages leveren in tegenstelling tot kanaal2, en de VRT belooft ook al nie veel goeds ... :(

airco

JPMontoya
13-03-2002, 23:42
Met vigneron & Tassin beleef je tenminste de actie ; Als Montoya voorbijgaat aan schuey worden ze uitzinnig (zo zou het moete zijn ) en bij Lammens heb ik meer het gevoel dat hij een schaakwedstrijd aant becommentarieren is !

airco
13-03-2002, 23:55
mja bij een inhaalmanoeuvre worden ze uitzinnig. Of dat nu Montoya is of Schumacher of Coulthard met het knappe manoeuvre doet er niet echt toe. en zo hoort het ook bij een objectieve verslaggeving.

airco

Savi
14-03-2002, 00:09
...en lang leve de intervieuws die ge in 'Warmup' krijgt een half uur voor de race !

HHugo
14-03-2002, 17:04
Een inhaalmanoeuvre is ook iets om uitzinnig van te worden, want zoveel gebeurt dat nu ook niet meer ;) , jammergenoeg :(
kben al content als ik het live zal kunnen zien.

Oneliner
14-03-2002, 18:01
Zenden ze quali's ergens live uit op niet betaal tv??
Kabel kanner nog just af :)

Sennake
14-03-2002, 19:12
RTBF nee?

airco
14-03-2002, 19:16
nope,

enkel de race 's zondags :(

airco

FleaBite
14-03-2002, 19:16
Originally posted by airco
mja voor een live formule1 heb ik wel wa rrrr-en nodig.

Bovendien moet ik zeggen dat die wel hoogstaande F1 reportages leveren in tegenstelling tot kanaal2, en de VRT belooft ook al nie veel goeds ... :(

airco

ik was eigenlijk over Leinders bezig... :rolleyes:

Sennake
14-03-2002, 19:18
Oeioei, de groten baas die zelf off-topic gaat :+

airco
14-03-2002, 19:27
Originally posted by FleaBite

ik was eigenlijk over Leinders bezig... :rolleyes:

ach ja,

ook goed :+