PDA

View Full Version : Open Benelux Drift Challenge 1+2 Nov @ Brustem Base


A.J.
10-10-2008, 11:34
Op 1 en 2 november wordt op Brustem Base de Open Benelux Drift Challenge verreden. Ook is er de finale van het IDC kampioenschap (internationaal Duits Drift kampioenschap)
We hebben reeds aanmeldingen uit : Belgie, Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Groot Brittanië, Polen...

op deze link vindt u de deelnemerslijst, tijdschema,...
http://www.skylimitdrift.be/?l=events/showevent2&id=3&f=no&r=events/eventright

Hier het promo filmpje
http://link.brightcove.com/services/link/bcpid627028697/bclid823484483/bctid1845377944

McLarenboy
13-10-2008, 18:47
verdorie hé, mijn opbouw is nog steeds niet voltooid... Maar als toeschouwer ben ik zeker aanwezig!

Pascal
03-11-2008, 20:17
Was weer leuk. Met een vol veld uit Benelux, Frankrijk, Duitsland, Polen, Zwitserland... zelfs een Australiër, was er heel wat te beleven, zowel op de "wedstrijdpiste" als op de "oefenpiste". Bovendien werd er ook de finale gereden van het IDC.

De finale van de IDC was ineens ook beslissend voor het kampioenschap. Paul Vlasblom haalde het van Remmo Niezen en werd daardoor ook kampioen.
Na een spannende "top 32" kwam dezelfde Paul Vlasblom in de finale van de Open Benelux Driftchallenge uit tegen Jasper Spaan. Bloedstollende runs in deze finale, echt top. In de laatste run spinde Jasper en daardoor ging de overwinning naar Vlasblom. Derde werd Tim Tatje.

Meer info zal spoedig te vinden zijn op www.skylimitdrift.be

C U

guntha
03-11-2008, 20:51
Ik ben zaterdag ook daar geweest, ik moet eerlijk zeggen der zijn gasten die verdomme aant sturen kunnen draaien. En dan nog in die gietende regen. Die met de witte volvo, chapeau wat die mijnheer liet zien.

Volgende drift afspraak gaan we zeker daar zijn, maar dan met een achtertrekker(wolf bmw). Franky had de smaak te pakken.

Pascal
03-11-2008, 20:58
Leuk om te horen dat hij de smaak te pakken heeft. En dat ook hij aan een :gas: kan draaien weten we ook.

De man met de witte Volvo is Jochen van den Berg. Hij heeft al heel wat ervaring maar lag nu al een jaar stil. Opnieuw oppakken na een jaar is niet eenvoudig. Vandaar (denk ik) dat hij het niet zo heel ver schopte in de Top 32. Ik ben er zeker van dat met wat meer training, de Belgen een rol van betekening kunnen spelen in eender welk Europees Kampioenschap.

C U

Dragu
04-11-2008, 22:25
Gunther Monnens zou nog es moeten meedoen , zoals toen in Warneton .
1e keer Rookie en de 2e keer een 3e plaats met de Opel Manta ( rallyversie )

Clubman
11-11-2008, 11:06
Ik ben zaterdag ook daar geweest, ik moet eerlijk zeggen der zijn gasten die verdomme aant sturen kunnen draaien. En dan nog in die gietende regen. Die met de witte volvo, chapeau wat die mijnheer liet zien.

Volgende drift afspraak gaan we zeker daar zijn, maar dan met een achtertrekker(wolf bmw). Franky had de smaak te pakken.

Ik wil ook ! :eek:

Zal eens aan Franky's frakskse trekken ! :p