View Full Version : Site url/domeinnaam
Hallo,
Als ik www.depaddock.net wil bekijken krijg ik steeds een foutmelding net als depaddock.be!
Is dit te verhelpen dat jullie deze domeinen doorlinken naar depaddock.eu?
Zoals de link nu is zullen er velen zijn die niet meer op deze site komen....
Groeten,
Vincent
Hallo,
Zoals de link nu is zullen er velen zijn die niet meer op deze site komen....
Groeten,
Vincent
Inderdaad, ondanks ik hierover wel een mail kreeg, toch kreeg ik van een aantal mensen de opmerking dat de Paddock verdwenen was. Blijkbaar is toch niet iedereen op de hoogte van de wijziging...
Inderdaad, ondanks ik hierover wel een mail kreeg, toch kreeg ik van een aantal mensen de opmerking dat de Paddock verdwenen was. Blijkbaar is toch niet iedereen op de hoogte van de wijziging...
Het heeft me ook enkele dagen gekost om het forum weer te vinden...:o
Als de persoon die ons dat gelapt heeft zijn woord houdt, zou alles binnen enkele dagen in orde moeten zijn.
Het probleem is dat het e-mail adres waarmee members zich registreren dikwijls niet het e-mail adres is dat ze courant gebruiken. Wij als admins kennen uiteraard alleen het e-mail adres dat de gebruiker opgeeft, en de verwittigingsmail is dan ook naar dat adres gestuurd. Als die persoon dus een ander e-mail adres gebruikt voor zijn dagelijks verkeer, krijgt hij die boodschap niet. Eigenlijk zou elke gebruiker regelmatig eens zijn profile moeten nakijken om te zien of alle informatie nog steeds klopt, maar we kunnen uiteraard niemand verplichten...
Het is dus ook zo dat we ons al enkele maanden van het probleem bewust zijn en dat we kosten noch moeite gespaard hebben om onze originele URL terug te krijgen, niet alleen vanwege de online gebruikers, maar ook omdat al onze merchandising, onze folders, en noem maar op naar die oude URL verwijzen en dat het ons een klein fortuin zou kosten om dat allemaal aan te passen. Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om de verantwoordelijke personen te overtuigen, maar dank zij de diplomatie van onze voorzitter lijkt het deze week eindelijk in orde te gaan komen. Fingers crossed...
Als de persoon die ons dat gelapt heeft zijn woord houdt, zou alles binnen enkele dagen in orde moeten zijn.
Volgens mij werkt depaddock.net weer :) Die kerel van speedpacket mag wat mij betreft publiekelijk aan de schandpaal genageld worden ;)
Idd, ik had het ook al gemerkt. De rechtstreekse link naar het forum.net zou eigenlijk ook moeten doorgelinkt worden naar het forum.eu. Ik denk dat vele mensen in hun favorieten een rechtstreekse link naar het forum gebruiken ipv via de homepagina binnen te komen. Peter, da's iets voor jou denk ik...
Dominique
04-01-2009, 00:29
Volgens mij werkt depaddock.net weer :)
www.depaddock.net , maar de link naar het forum.depaddock.net werkt nog niet. Als dat in orde komt, dan zijn we weer terug waar we moeten staan. :)
Edit: Guy was me net voor :)
www.depaddock.net , maar de link naar het forum.depaddock.net werkt nog niet. Als dat in orde komt, dan zijn we weer terug waar we moeten staan. :)
Edit: Guy was me net voor :)
Inderdaad, heb het ook eens geprobeerd en wanneer ik mijn login-gegevens invoer, word ik niet naar het forum doorgeschakeld en zijn de invoergegevens weer blanco.
Inderdaad, heb het ook eens geprobeerd en wanneer ik mijn login-gegevens invoer, word ik niet naar het forum doorgeschakeld en zijn de invoergegevens weer blanco.
Probeer het nog eens. Dat zou ook terug moeten werken.
Probeer het nog eens. Dat zou ook terug moeten werken.
Yep, dat werkt nu ook weer. Good job!
Weird, hier niet. Ik krijg 'thank you for logging in', maar dan word ik weer naar zelfde scherm gebracht waar ik opnieuw login-gegevens moet invoeren en geen 'new posts' te zien krijg.
Dominique
04-01-2009, 11:25
Hier schijnt alles weer te werken.
Ik geraak ook niet ingelogd op de homepage.
Range Rover
05-01-2009, 20:29
Met Internet Explorer lukt het inloggen niet. Met Firefox na een paar maal wel.
Dominique
05-01-2009, 22:02
Mmm, eigenaardig. Met mijn IE7 lukt het zonder problemen. :confused:
crosserke
06-01-2009, 01:02
Bij mij ook zonder problemen met internet explorer.
Range Rover
06-01-2009, 02:04
Ok, vreemd.
IE en Opera niet bij me.
Safari en Firefox wel.
Bizar. Ik heb het ondertussen op verschillende PC's getest met IE en Firefox en soms lukt het en soms niet. Overigens vermoed ik dat iedereen wel ingelogd is, maar het wordt zo niet getoond.
Ik zoek verder...
Range Rover
07-01-2009, 23:08
Bizar. Ik heb het ondertussen op verschillende PC's getest met IE en Firefox en soms lukt het en soms niet. Overigens vermoed ik dat iedereen wel ingelogd is, maar het wordt zo niet getoond.
Ik zoek verder...
Ik zie net dat als ik inlog via http://forum.depaddock.net/ dat het wel goed werkt!
Dus ligt het probleem misschien bij de cookies, url forwarding of htaccess file?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.