PDA

View Full Version : de Mevius verlaat Dessoude


Rallyloverke
14-03-2002, 12:28
De Mevius goes to Geco raid


Our team in Italia confirmed that Gregoire de Mévius leaves Nissan Dessoude and goes to Geco Raid. Geco Raid enters a Mitsubishi for the German team Quandt Sven-Tiefenbach Philipp.

Geco Raid works at this moment together with Mitsubishi, but our sources mention that Geco negociates with BMW.

Dessoude had no comment. "We will come with a statement later this week."

Gregoire de Mevius wasn't accessible at this moment.

We will keep you informed later this day.

bron : www.rally-action.com

STAFFO
15-03-2002, 12:38
Het zou bevestigd zijn dat de Mevius met een BMW X5 gaat rijden.Het chassis is van GECO en de motor komt van BMW MOTORSPORT !! Intressant om te volgen.

Werner333
15-03-2002, 20:17
Dat gaat vuurwerk geven.
Enne BMW in de Dakar volgend jaar?

Rallyloverke
18-03-2002, 11:25
Vraag maar aan de ex van Jutta Kleinschmidt (Jean-Louis Schlesser) : voor dat vuurwerk hebt ge geen BMW nodig!:D

Kurttigerracing
22-03-2002, 12:17
Als Geco met een piloot als Sven Quandt in zijn team met BMW onderhandelt is nogal logisch. Familie Quandt, zowat de rijkste familie van Duitsland, is hoofdaandeelhouder van BMW. Als dan 1 van de kleinzonen graag wat in het zand gaat spelen is het huis niet zo moeilijk om wat speelgoed meet te krijgen. In dit geval een BMW X met een kleine V8 in. Als dan De Mevius met datzelfde speelgoed mag spelen , valt er zeker nog wat te beleven in de rally raids !:cool:

Bart.Vandecavey
24-04-2002, 10:00
Als alles blijft verlopen zoals het nu loopt rijden er Belgen met de Nissan Desoude 2003 van Peterhansel in Dakar...
Ik weet niet of het al officiëel mag geweten zijn daarom codetaal
Nl.: PJV en TD

En als je me een beetje kent zal je wel weten over wie ik het heb... maar mondjes toe hé ;)