PDA

View Full Version : Nieuwigheden bij Trumpeter


tifosi forever
26-10-2008, 13:00
Trumpeter gaat een Ford GT40 MK II uitbrengen op 1/12!!!

http://farm4.static.flickr.com/3157/2947349699_0e44017f1f.jpg

Sennake
26-10-2008, 18:28
Hola Paula, dat gaat de moeite zijn!!

Dominique
27-10-2008, 10:43
Pfioew!! Deze ga ik zeker volgen :applaus:

Guido
27-10-2008, 23:06
Inderdaad, Trumpeter staat bekend toch voor zijn goeie "grootschalige" kits bij de vliegtuigen. Als ik me niet vergis zijn ze ook al enige tijd, voornamelijk met "American oldies dan, met auto's bezig.

Deze GT40 van hun is toch wel een verassing te noemen, de schaal dan weer niet - hun gamma kennende - maar toch ook weer wel, voor de "gewone automodelbouwer dan".

Het volgen waard, absoluut mee eens.

Dominique
24-11-2008, 17:35
Voor de geďnteresseerden: het voorstel voor productie van deze GT40 is nog in een testfase. We moeten hem dus niet verwachten vóór mid 2009. De prijs ligt ook nog niet vast.
Dixit Luc Sturm, waarvoor dank.

Dominique
15-07-2009, 22:17
Ter info: de GT40 op 1/12 is in de verkoop. Links en rechts kan je hem al krijgen, vanaf ongeveer 135 euro ...

Voor de liefhebbers (ikzelf dus :drewl:)

Sennake
15-07-2009, 22:55
Ter info: de GT40 op 1/12 is in de verkoop. Links en rechts kan je hem al krijgen, vanaf ongeveer 135 euro ...

Voor de liefhebbers (ikzelf dus :drewl:)

Tja, als je die prijs vergelijkt met de Studio27 Brawn van 154 euro waarover onlangs een discussie onstond, kan je niet anders dan concluderen dat dit een spotprijsje is...

Ik zag hem al op Ebay staan voor 126 euro "nu kopen"... Wat me wel opvalt is dat de boxart niet zo geslaagd is; de Ford en Ferrari die erop geschilderd staan vertonen vreemde, foute verhoudingen. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het model ook foute verhoudingen heeft natuurlijk...

http://i.ebayimg.com/09/!BVo6zwQBmk~$(KGrHgoOKjgEjlLmZyqPBKThiTl5qw~~_1.JP G

http://img5.ranchoweb.com/images/caymandon/box.jpeg

Mario
16-07-2009, 07:52
Ik zag hem al op Ebay staan voor 126 euro "nu kopen"... Wat me wel opvalt is dat de boxart niet zo geslaagd is; de Ford en Ferrari die erop geschilderd staan vertonen vreemde, foute verhoudingen. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het model ook foute verhoudingen heeft natuurlijk...

Ik ben maar een amateurke, maar ik heb toch al vaker de indruk gehad dat de boxart niet de sterkste kant is van Trumpeter.
Iemand die nog nooit van het merk gehoord heeft, zou al wel eens hun dozen links kunnen laten liggen als hij/zij enkel afgaat op de dozen (vind ik toch).

Guido
16-07-2009, 13:22
Voor 135 euro mag je niet alles verwachten he, een perfecte boxart is waarschijnlijk niet in de prijs inbegrepen. Maar... nog altijd beter dat de rode of witte "box-art-loze" dozen die je krijgt wanneer je bij S27 en consoorten koopt.

;)

Sennake
16-07-2009, 14:02
Vandaag bij Verschooten Modelbouw in Antwerpen stond de bouwdoos al te koop, voor 163 euro weliswaar. Omdat de doos voorlopig nog alleen maar "achter den toog" tentoongesteld stond trok ik mijn stoute schoenen aan en vroeg of ik de kit eens mocht bekijken. Dat mocht, en wat ik zag toen ik de doos opendeed overtrof toch wel mijn verwachtingen (in de positieve zin): een prachtige body, zeer veel details in foto-ets, aluminium gedraaide onderdelen, voorgespoten wielen die op het eerste zicht echt niet opnieuw gespoten hoeven te worden, een voorgespoten motorblok in meerdere kleuren, een chassis met voorgespoten stukken, prachtige decals, een zéér gedetailleerd bouwinstructie-BOEK, ongelooflijk veel onderdelen, enz, enz...

Ik ben ook overtuigd, ik moet deze bouwdoos hebben. Maar eerst nog wat sparen ;)

Bart.Vandecavey
16-07-2009, 14:57
Ik ben ook overtuigd, ik moet deze bouwdoos hebben. Maar eerst nog wat sparen ;)

Guy het is toch bijna uw verjaardag...

Gulfie
16-07-2009, 15:23
... voorgespoten wielen die op het eerste zicht echt niet opnieuw gespoten hoeven te worden, een voorgespoten motorblok in meerdere kleuren, een chassis met voorgespoten stukken ...

Dus eigenlijk krijgt ge voor €135 een al half gespoten bouwkit?

Maar ik ga toch passen ... not my cup of tea!

TvD
16-07-2009, 21:53
Vandaag bij Verschooten Modelbouw in Antwerpen stond de bouwdoos al te koop, voor 163 euro weliswaar. Omdat de doos voorlopig nog alleen maar "achter den toog" tentoongesteld stond trok ik mijn stoute schoenen aan en vroeg of ik de kit eens mocht bekijken. Dat mocht, en wat ik zag toen ik de doos opendeed overtrof toch wel mijn verwachtingen (in de positieve zin): een prachtige body, zeer veel details in foto-ets, aluminium gedraaide onderdelen, voorgespoten wielen die op het eerste zicht echt niet opnieuw gespoten hoeven te worden, een voorgespoten motorblok in meerdere kleuren, een chassis met voorgespoten stukken, prachtige decals, een zéér gedetailleerd bouwinstructie-BOEK, ongelooflijk veel onderdelen, enz, enz...

Ik ben ook overtuigd, ik moet deze bouwdoos hebben. Maar eerst nog wat sparen ;)

Bij domino is'tie voor 125 te koop. Scheelt toch wel weer bijna 40 euro :champagne:

vanni
19-07-2009, 13:06
Domino heeft er nog 5 op stock!!
't Is voor de rappe...