PDA

View Full Version : Atm 2008


Jan
08-11-2008, 15:58
Over precies twee weken is er weer de ATM Gilbert Staepelaere Memorial, waarschijnlijk de regularity wedstrijd met het grootste aantal deelnemers.

Behalve enkele oud bekenden uit de autosport zoals Robert Droogmans, Yvette Fontaine, Etienne Stalpaert en andere Willy Braillard's komen er ook heel wat Paddockers aan de start. Zonder volledig te willen (kunnen:confused:) zijn heb ik volgende namen tussen de inschrijvingen ontdekt: Werner333, Johan Claeys, Volvop31, Boetzie, Guy, Bozo...

Zelf zijn we er natuurlijk ook bij (Mmarc en Jan), gesteund of in de wielen gereden door Patrick en Rudi die nu over een identiek groen karretje beschikken (Boetzie heeft uit veiligheidsoverwegingen al voor een andere klasse gekozen :rolleyes:)

Interesse? Surf dan eens naar http://www.altena-vzw.be
Misschien is er nog wel een last minute plaatsje vrij

Guy
08-11-2008, 20:04
Ja Jan, We hebben de Legend Of The Fall (3e algemeen recreatie) en de 6 uren van de Noorderkempen ( 26e algemeen recreatie) met de TE 2800 gedaan. Ben al een paar jaar een Daf 55 (!) Marathon aan het klaarmaken, misschien lukt het nog net.... Anders zal het met de TE zijn !
Het beloofd in alle geval een Top-editie te worden.:gas:
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=11729&stc=1&d=1226167523

Boetzie
10-11-2008, 17:53
Voor de geďnteresseerden:

Morgen is er 's middags trouwens nog een initiatie omtrent rittensport (ATM-organisatie) in het Abarth Works Museum te Lier.

@ JAN:

Voor jullie veiligheid bedoel je dan met die klassenwisseling want ik heb altijd in die klasse gereden ? :eek: Hehe

Trouwens...we komen elkaar nog tegen hoor...in de achteruitkijkspiegel!

Tot dan Paddockers...het zal opnieuw een mooie editie worden denk ik !

Groetjes

Q

Guy
23-11-2008, 22:12
Gisteren in sneeuwstormen en modderwegen een toffe en donkere dag gehad.
Zelf wat stomme fouten gemaakt: kontroles van het klad naar het net vergeten over te schrijven, tweemaal verkeerde letter overgeschreven....

Boetzie was wel tweede algemeen Youngtimer in de recreatieklasse :champagne:

Jan
24-11-2008, 10:35
Voor jullie veiligheid bedoel je dan met die klassenwisseling want ik heb altijd in die klasse gereden ? :eek: Hehe


Gezien je resultaat wordt het hoog tijd dat je bij de volwassenen komt rijden :rolleyes:


Trouwens...we komen elkaar nog tegen hoor...in de achteruitkijkspiegel!


Tiens, ik heb jou alleen maar in 't café gezien :D

Ons verslag volgt nog zodra het slijk uit onze ogen is gewassen. In elk geval, na een dramatisch resultaat in deel 1 hebben we een fijne remonte gemaakt in de twee volgende delen, met een aanvaardbare 23ste stek in het algemeen totaal.

volvop31
24-11-2008, 15:35
Wij waren ook tevreden: een toffe slijkerige rit tot in de perfectie door Altena georganiseerd (zoals gewoonlijk).
In de recreatieklasse waren we vijfde algemeen op 73 deelnemers.

volvop31
24-11-2008, 15:40
En 'k zie juist: 3de in de recreatie/oldtimers van de 48.