PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 21 november 2008 - De Kluis, Bolderberg


Nismo
17-11-2008, 22:12
Ja mannen, na een uitmatch is het terug de beurt aan een thuismatch. En bij deze zal ik dan ook maar de voorzet geven naar aanstaande vrijdag 21-11-'08.
De locatie zal zoals altijd weer De Kluis in Bolderberg (Zolder) zijn alwaar we om 20 uur van start zullen gaan.
Het programma zal in de loop van de week wel bekend geraken.

Dus mannen, laat hier maar weten wie komt en wie niet komt.

Ik kom. ;)

Tot vrijdag. :bye:

TvD
17-11-2008, 22:41
Ben er ook bij!!

Gulfie
17-11-2008, 23:21
Aanwezig, maar of ik zal kunnen praten weet ik nog niet. De tandarts zal enkele uren voordien in mijne mond hebben liggen keuteren zoals wij pannellines uitdiepen ... :champagne: :p

Walter
18-11-2008, 17:02
Deze keer zal ik nog eens moeten passen.
Amuseer U.
Groeten WALTER.

BMW ...Kraftbayers!:gas::gas::gas:

Dominique
18-11-2008, 17:47
De Nismo is weeral niet te houden ...:applaus:

Bij deze dus het programma voor die meeting:
- debriefing van de extra modelbouwmeeting,
- debriefing van de uitstap naar Nieuwegein voor degene die niet aanwezig waren bij de meeting in Asse,
- voorbereiding van de eindejaarsmeeting,
- demo (laat maar komen die voorstellen, anders zou ik zeggen: het vervaardigen van lensjes),
- bespreking meegebrachte modellen, en varia,
- pintje drinken.

Wanneer iemand een extra punt op de agenda wil zetten, is dat natuurlijk nooit een probleem.

Tot vrijdag!

Guido
18-11-2008, 18:25
Milledju, goed dat ik even kom kijken, want ik was het alweer bijna vergeten. Aan dit ritme is het nog nauwelijks bij te houden... :D

Bij leven en welzijn zal ik er ook bijzijn.

Allez hup.

Louis
18-11-2008, 19:17
Normaal gezien ben ik ook terug van de partij.

Big attack
18-11-2008, 21:39
Zal er normaal ook weer bij zijn,

Guido, waar en waneer?

BSmodels
18-11-2008, 23:06
aaaaaaaaaaaanwezig....

Petter
19-11-2008, 14:42
Normaal als ik "vooruitkom" :gas: ben ik er ook weer bij...

HHugo
19-11-2008, 20:54
Ik zal er zijn.

Nismo
20-11-2008, 00:18
Voor diegen die uit de richting van Antwerpen komen, wil ik er even opwijzen dat de autosnelweg Antwerpen-Luik in beide richtingen wordt afgesloten van vrijdagavond tot maandagmorgen omdat er 2 nieuwe bruggen worden geplaatst.

-Tijdens het weekend van 22 en 23 november 2008 zal de afdeling Wegen en Verkeer Limburg, ter hoogte van het verkeersknooppunt in Lummen, twee bruggen onder de E313 schuiven. Om het strakke tijdschema te kunnen halen, starten de voorbereidende werkzaamheden op vrijdagavond 21 november. Vanaf 20 uur wordt de E313 ter hoogte van het klaverblad afgesloten. De omleidingen lopen via andere delen van het verkeersknooppunt en de omliggende op- en afritcomplexen (26, 26bis en 27). Op maandagochtend 24 november om 5.30 uur kan het verkeer weer normaal over de E313 rijden.
-Informatie over tijdelijke belemmeringen en omleidingen worden tijdig door AWV Limburg gecommuniceerd via de pers en op www.klaverbladlummen.be

Bron : http://www.klaverbladlummen.eu/content.php?hmID=1246

Dominique
20-11-2008, 16:59
Tussen haakjes, degene die naar deze meeting komen en thuis toevallig nog 1 (of meerdere) kits heeft liggen die weg mogen, mogen deze gerust meebrengen. Zodoende worden deze kits opgenomen als prijs voor de tombola in december. Wie weet wordt één van de collega's nog zo blij als ne kermisvogel met de kit waar jij van af wilde ;).
Tot vrijdag!

TvD
20-11-2008, 17:33
Tussen haakjes, degene die naar deze meeting komen en thuis toevallig nog 1 (of meerdere) kits heeft liggen die weg mogen, mogen deze gerust meebrengen. Zodoende worden deze kits opgenomen als prijs voor de tombola in december. Wie weet wordt één van de collega's nog zo blij als ne kermisvogel met de kit waar jij van af wilde ;).
Tot vrijdag!

Wil je ze ook al ingepakt in krantenpapier hebben?? ;)

Dominique
20-11-2008, 17:49
Wil je ze ook al ingepakt in krantenpapier hebben?? ;)
nee, dat doe ik wel. Maar je bent bedankt voor het aanbod
;)

Guest
20-11-2008, 18:02
Ik kan niet komen moet naar een vat.

Guido
20-11-2008, 18:26
Bij leven en welzijn zal ik er ook bijzijn.

Allez hup.



Guido, waar en waneer?

Mijn planning is overhoop gehaald, waardoor ik er niet bij kan zijn. Als ik nog een kit steken heb die in de tombola kan, breng ik deze wel netjes ingepakt in "gazettepapier" mee in December.

Have fun! :bye:

Nismo
20-11-2008, 22:51
Tussen haakjes, degene die naar deze meeting komen en thuis toevallig nog 1 (of meerdere) kits heeft liggen die weg mogen, mogen deze gerust meebrengen. Zodoende worden deze kits opgenomen als prijs voor de tombola in december. Wie weet wordt één van de collega's nog zo blij als ne kermisvogel met de kit waar jij van af wilde ;).
Tot vrijdag!

Ik heb er hier nog wel eentje liggen, en dan maar hopen dat ik hem niet terug win.:p

Dominique
20-11-2008, 23:55
Mijn planning is overhoop gehaald, waardoor ik er niet bij kan zijn. Als ik nog een kit steken heb die in de tombola kan, breng ik deze wel netjes ingepakt in "gazettepapier" mee in December.

Have fun! :bye:

Genoteerd. Thanks man!

Dominique
20-11-2008, 23:55
Ik heb er hier nog wel eentje liggen, en dan maar hopen dat ik hem niet terug win.:p

Dàt kan ik niet garanderen :p

Sennake
21-11-2008, 00:06
Ik ga proberen te komen, maar ik kan niets garanderen, want we gaan morgen de keuken vloeren en als de vloerder nog bezig is tegen dat de vergadering begint kan ik hem moeilijk zonder chape laten voortdoen eh ;)

Nismo
21-11-2008, 00:13
Ik ga proberen te komen, maar ik kan niets garanderen, want we gaan morgen de keuken vloeren en als de vloerder nog bezig is tegen dat de vergadering begint kan ik hem moeilijk zonder chape laten voortdoen eh ;)

Vloeren als het donker is, dat zal iets geven.:p

Nismo
21-11-2008, 00:15
Ik kan niet komen moet naar een vat.

Ge moogt dat vat anders ook meebrengen zunne. :+

Tom21
21-11-2008, 00:15
Ik zal er ook zijn, samen met mijn 'spuitprobleem' :D

Tom

Dominique
21-11-2008, 09:47
Ik zal er ook zijn, samen met mijn 'spuitprobleem' :D

Tom

:confused: Viezerik ...

Gulfie
21-11-2008, 13:06
Ik ga proberen te komen, maar ik kan niets garanderen, want we gaan morgen de keuken vloeren en als de vloerder nog bezig is tegen dat de vergadering begint kan ik hem moeilijk zonder chape laten voortdoen eh ;)

Ge zijt ne plekker of niet natuurlijk .... (gene chapper!)

Flame
21-11-2008, 14:05
Ik en mijn vrouwke komen ook eens kijken....maar rond 22.00u.:bye:

Sennake
21-11-2008, 14:24
Ge zijt ne plekker of niet natuurlijk .... (gene chapper!)

Ha, maar plekken hebben we gisteren al gedaan (muren en plafond).

Tom21
21-11-2008, 18:19
:confused: Viezerik ...

Waarom ben ik daarvoor een viezerik...Iedereen kan toch een spuitprobleem hebben. :):):p
Maarja, ik had het kunnen weten, ik zit hier op De Paddock, daar werken zo'n woordspelingen niet :) :) :p:cool:

Guido
21-11-2008, 19:12
Waarom ben ik daarvoor een viezerik...Iedereen kan toch een spuitprobleem hebben. :):):p
Maarja, ik had het kunnen weten, ik zit hier op De Paddock, daar werken zo'n woordspelingen niet :) :) :p:cool:

Inderdaad, iedereen kàn, maar heeft het daarom noodzakelijkerwijs niet. En àls ze het dan al hebben, zijn er nog eens ne keer zoveel die er gewoon niets over zeggen...

:saythat: :+

Guido
21-11-2008, 19:13
Ha, maar plekken hebben we gisteren al gedaan (muren en plafond).

Niet alleen chappen in de'n donker maar ook nog eens plekken op de muren en het plafond... deftige tent ginder!

:D :D :+

Nismo
21-11-2008, 19:24
................................. En àls ze het dan al hebben, zijn er nog eens ne keer zoveel die er gewoon niets over zeggen...

:saythat: :+


Niet alleen chappen in de'n donker maar ook nog eens plekken op de muren en het plafond... deftige tent ginder!

:D :D :+

Hij heeft misschien ook een "spuitprobleem", maar wil er niets over zeggen:p:+

Dominique
22-11-2008, 12:58
Een rustige, maar niettemin leuke meeting. Vooral mooi was het weerzien van Flame en zijn echtgenote, na een lange afwezigheid.

We zijn overeengekomen dat meetings, zoals we er ééntje hebben gehad in Asse op 31/10/2008 worden beschouwd als een extra modelbouwmeeting. De reguliere meetings blijven doorgaan op de derde vrijdag van iedere maand in De Kluis, en de extra meetings dienen te worden gepland in functie van de kalender.

Ik heb de reguliere meetings vastgelegd tot en met september 2009. Je vindt de bevestigde data in deze thread (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=18099).
De datum van de eerstvolgende extra meeting staat nog niet vast. Naargelang de interesse van de modelbouwers en de beschikbaarheid van de locatie dient één en ander nog te worden vastgelegd.

De volgende meeting is weer een "specialleke". Naar goede gewoonte maken we naar aanleiding van het eindejaar er altijd weer een knettergekke boel van. Dit keer wordt het niet anders. Mag ik wel - vooral met het oog op de tombola - vragen dat iedereen zijn aanwezigheid/afwezigheid expliciet wil melden in de daarvoor voorziene thread.
Ook wil ik nog even vermelden dat eventuele prijzen die jullie ten voordele van de tombola willen doneren, niet noodzakelijk kits hoeven te zijn. Autosport of modelbouw gerelateerde items zoals bv. boeken of CD's met naslagwerken kunnen ook een nuttig cadeau zijn.

De demo is jammer genoeg niet kunnen doorgaan. Guy heeft wel beloofd die op een latere meeting te willen hernemen.

We hebben weer mooie modelletjes kunnen bewonderen, en de bijhorende hilarische commentaren beginnen stilaan legendarisch te worden.
Bedankt, en tot de volgende!

Gulfie
22-11-2008, 22:04
't Was inderdaad weer een goeie meeting. Weeral goed gelachen, en da's minstens zo voornaam als plekken!

Guest
23-11-2008, 18:55
P.S. Het vat van "Racer" is wel goed met vlees gevuld, niet met bier.
Hij besteedt hier nogal wat tijd aan maar ik por hem aan om toch
langs te komen, dus geduld.
Het is een schatje !!.......dat wisten jullie al(maar niet zoals ik)

Het vatje..ingrid (oost-vlaanderen)

Dominique
23-11-2008, 19:14
P.S. Het vat van "Racer" is wel goed met vlees gevuld, niet met bier.
Hij besteedt hier nogal wat tijd aan maar ik por hem aan om toch
langs te komen, dus geduld.
Het is een schatje !!.......dat wisten jullie al(maar niet zoals ik)

Het vatje..ingrid (oost-vlaanderen)

wel wel wel, zie eens aan :applaus:

Big attack
23-11-2008, 23:41
Hier weeral de fotokes

Big attack
23-11-2008, 23:42
deel 2

Big attack
23-11-2008, 23:45
Deel 3

Big attack
23-11-2008, 23:49
Deel 4

Big attack
23-11-2008, 23:51
En het laatste deel ; Gulfie's Mc Claren

Guido
25-11-2008, 12:59
Mooie foto's die een mooi overzicht geven van de meeting!

TvD:"Wat is dat nou, heb je een tandenborstel nodig om te bellen?"
Gulfie: "Wel ja, maar eerst moet je wel je lepeltje uit je mond halen, want anders ben je niet zo goed verstaanbaar"
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=11808&d=1227476467

Terwijl iedereen die telefoon nu eens van korterbij komt bekijken, is BSModels aan het uitproberen of die telefoon ook wel aan zijn oor zou passen...
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=11809&d=1227476530

Gulfie:"Je moet niet noodzakelijkerwijs een tandenborstel gebruiken, met een pen kan je ermee ook mee bellen."
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=11810&d=1227476537

Sennake: "Zeg, uwen telefoon rinkelt, maar ik heb geen pen, noch tandenborstel... Wat moet ik nu doen?"
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=11811&d=1227476545

Uiteindelijk geeft Gulfie toe dat hij hun goed beetgenomen heeft met die pen en borstel. Iedereen zit nu een beetje verdwaasd te kijken en BSModels gelooft zijn eigen oren niet...
http://forum.depaddock.eu/attachment.php?attachmentid=11813&d=1227476564

De aanwezigheid van modellen, is overigens louter decoratief!

:+

Nismo
26-11-2008, 12:31
Ze hadden in ieder geval een goede ontvangst door aanwezigheid van een "dikke" antenne. :p

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=11817&d=1227476654

Nismo
26-11-2008, 12:32
Allé het was weer ne plezante avond, zoals gewoonlijk en daar doen we het voor, niet waar.;)