View Full Version : F1 2009: de coureurs en teams.
Waarschijnlijk een volle wissel bij STR, moet Seb Bourdais op zoek naar een dakje boven zijn hoofd?
He also denied speculation that his departure had been prompted by a disagreement over Toro Rosso's 2009 driver choice.
"It has nothing to do with that," Berger insisted.
Autosport.com understands that Toro Rosso are leaning towards Sebastien Buemi and Takuma Sato as their line-up for next season.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72253
Misschien zien we Paffett in 2009 eindelijk in de f1, wel niet bij mclaren maar bij force india (of beter gezegt het mclaren b team)
enkele weken geleden kroop ook de la Rosa al achter het stuur van een force india.
Paffett had enkele jaren geleden een goede kans om in de f1 te komen bij mclaren, maar hun voorkeur ging toen blijkbaar naar ene Lewis Hamilton. Ik hoop dat het paffett nu eindelijk lukt om in de f1 te geraken, en misschien na een 'leerjaar' bij force india door te stoten naar het mclaren a team. maar dan zal hij toch ook weer moeten opletten dat niet voor de 2de keer een jong mercedes talent (diresta) met het stoeltje gaat lopen.
(ik ga er trouwens van uit dat kovalainen na 2009 weg gaat bij mclaren om de reden dat hij dezelfde behandeling als Hamilton wilt, en ik persoonlijk denk dat hij die behandeling niet gaat krijgen)
het artikel over paffett
http://www.crash.net/motorsport/f1/news/172419-0/paffett,_berger_linked_to_force_india_f1.html
Verder ben ik nu eens benieuwd wie er voor STR gaat rijden, het meest voor de hand liggende is Sato en Buemi, maar je weet maar nooit.
Ook bij honda heb ik nu wat vragen, als het team wordt overgenomen zou Button mogen blijven, zijn team maat zal dan waarschijnlijk wel afhangen van wie het team opkoopt, of wie de motoren levert aan het honda team van 2009. Of gaat dat team in 2009 gewoon met honda motoren rijden? ik kan me inbeelden dat als je al in een redelijk ver stadium van de ontwikkeling van de 2009 wagen zit, een engine switch niet echt zo intresant lijkt.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.