View Full Version : F1 over de schotel?
Ik had van de mensen die F1 ontvangen over een schotelantennen eens graag geweten wat hun bevindingen zijn. Waar kijken zij zoal naar, op welke "bird" staat de schotel gericht en over welk budget spreken we dan zoal?
Aangezien in Deurne "CanaalDigitaal" niet te ontvangen is, is de schotel immers het enige wat nog rest om de F1 te ontvangen.
Alle info is welkom.
ik las onlangs een stukje van Marshall over een schotel + decoder voor canal +. Schotel + decoder zou je kunnen krijgen voor 12000 BEF. Vanaf dan zou je enkel ieder jaar een nieuwe gekraakte kaart moeten hebben.
airco
kleine correctie, kaartje moet om de maand ge-update worden...........
Vorig jaar had ik een gekraakte versie die zowel Canal Nederland + de befaamde franse Canal Kiosque kanalen omzeilde. M.a.w. 8 kanalen F1!!!!!!!!!!!!!!!!
Echter zo rond augustus is er een forse update geweest, met als gevolg dat ze alleen nog maar het nederlandse pakket konden kraken. Nog steeds beter dan F1 op VTM c.q. RTL 5.
Tot ik vorige week het bericht kreeg dat er voor mijn philips decoder een "kraak" beschikbaar is. Dus deze GP alleen nog maar Canal Nedrland, maar vanaf brazilie heb ik ze weer allemaal ter beschikking.
Update kaartje per maand ongeveer 12 euro. Ikzelf had het eerste jaar graits updates, maar vanaf maart dus 12 euro's per maand.
Ennuh, vooral de kwaliteit van satelliet radiokanalen is perfect.
Het kan ook zonder decoder. Als je je schotel op Astra richt kan je zonder decoder RTL+ ontvangen. Die geven ALLES live met commentaar (vorig jaar toch) van Jochen Mass en Niki Lauda.
Schotel + LNB + ontvanger kost zo'n € 100.
En heb je er Eurosport ook nog gratis bij :-)
correct, en die duiste kanalen hebben nooit een update nodig. Alleen de kwaliteit tussen beelden Canal plus / premiere world (auch deutsch) en de landelijke zoals VRT, RTL + , RTL 5, ITV is een wereld van verschil....................
Ik kan gelukkig de Duitse RTL ontvangen. Commentaar van een Duitse commentator (echt waar) en Christian DANNER. Lot's of interviews en zeer snel na de trainingen en wedstrijden.
Vanacht heb ik trouwens een druk programma : vanaf 05.15 uur zenden ze een uitgebreid Rally-programma uit, gevolgd door de warm up (uitgesteld relais denk ik) gevolgd door interviews en count down zoals zij het noemen, de GP, interviews enzoverder. Het programma eindigd om 10.45 uur.
Dus ongeveer 5 uur en dertig minuten feest.
Indien er iemand wil komen meefeesten, laat maar iets weten.
Hopelijk blijft deze zender hier nog een tijdje op de kabel......
C U
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.