PDA

View Full Version : Heeft Verstappen zichzelf K.O. geslagen met zijn laatste actie?

Mark
22-12-2008, 22:43
We hebben al mogen lezen dat Verstappen wederom heeft lopen zwaaien met zijn armen. Volgens deskundigen was dat dan ook een van de laatste acties ooit van Verstappen in de pers. Welk bedrijf wil zich nu afficheren met iemand die vrouwen niet respectvol behandeld? We citeren Frank van den Wall Bake, toch niet de minste op het gebied van sport en marketing:

Volgens Frank van den Wall Bake zal "de tijd niet alle wonden helen" Hij verduidelijkt: "Verstappen krijgt nooit meer een interessante sponsor. Het is uitgesloten dat een bedrijf zegt we willen Jos Verstappen als ambassadeur van ons bedrijf of ons merk. Ook over tien jaar niet. Ik zal mijn klanten als ze erom vragen sterk ontraden reclame-uitingen aan Jos Verstappen te binden.

Heeft Verstappen de laatste grens overschreden? Het lijkt er wel op.

FIRE
22-12-2008, 23:28
Hij heeft tot op zekere hoogte een punt, al zouden er heel wat voetballers zonder werk zitten als men in de voetbalwereld het advies van v/d Wall Bake op zou volgen. Maar goed dit zegt misschien meer over de wereld van het voetbal.

Die Frank van den Wall Bake neem ik overigens niet serieus. Meer dan open deuren intrappen doet hij nooit.