PDA

View Full Version : Vraagje voor Tsjolder

Werner333
19-03-2002, 22:35
Je hebt enige tijd geleden mee gedaan aan de opname's van blokken. Heb je al een idee wanneer dit wordt uitgezonden?

tsjolder
21-03-2002, 20:58
Ik ging het één dezer dagen toch on line gezet hebben, want maandag is het zover. Ik heb de paddock niet vernoemd, zie dat ik ergens zou flateren en de paddock zo belachelijk maakte...

Hakki
21-03-2002, 22:26
Originally posted by tsjolder
Ik ging het één dezer dagen toch on line gezet hebben, want maandag is het zover. Ik heb de paddock niet vernoemd, zie dat ik ergens zou flateren en de paddock zo belachelijk maakte...
hihihi, Hakki zal zijn videorecordertje in gang steken :)
ge kutn mor zien da ge waregem ni belachelijk gemaakt hebt, tis nu soms al erg genoeg:p
(kben benieuwd nr hoe ge deruit zie:D)

Alain
21-03-2002, 22:28
Ik zal zeker kijken
En...vertel eens, hoe is het gegaan. Dien iPaq is dat iets tof ? :D

tsjolder
22-03-2002, 20:44
Niemand die mee was op de opnames heeft al iets gelekt. Sommigen hebben het zelfs niet aan hun vriend, zoon, ... verteld. Ge denkt nu toch niet dat ik het aan jullie zal zeggen zeker? ;) Trouwens, Hakki, van waar komt gij plots uitgekropen?

Hakki
22-03-2002, 20:53
Originally posted by tsjolder
Niemand die mee was op de opnames heeft al iets gelekt. Sommigen hebben het zelfs niet aan hun vriend, zoon, ... verteld. Ge denkt nu toch niet dat ik het aan jullie zal zeggen zeker? ;) Trouwens, Hakki, van waar komt gij plots uitgekropen?
vanonder het (loodgieters)werk en de buizen :s
MOR NU ZIJN DE EXAMENS GEDAAN
JIEHAAAAAAAA :)

Pascal
25-03-2002, 19:56
Wat een spanning !!!!!!

Proficiat met je finale-plaats......

Spijtig dat je knalpot niet kon laten knallen !!!!!

C U

tsjolder
25-03-2002, 22:08
Normaal was t nu knalfuif, maar k wist het niet.

Nu kunt ge allemaal de knalpot op ;)

Ge ziet: chans da'k de paddock nie heb vernoemd, t zou afgang zijn geweest da'k het woord "binnen de sector" nie zou geweten hebben.