View Full Version : Voorjaarsmeeting De Paddock Modelbouw te Asse (?)
HF_INTEGRALE
10-03-2009, 12:28
Misschien kan ik eens een ballonnetje oplaten omtrent onze voorjaarsmeeting ?
Regards,
555
By the Way : misschien kan ik eens een ballonnetje oplaten omtrent onze voorjaarsmeeting ?
Belofte maakt schuld, dat is duidelijk. We hebben er dan ook geen probleem mee om een voorjaarsmeeting te houden ten voordele van de mensen die ten westen van Brussel wonen, maar!...
De Paddock Modelbouwmeetings zijn er voor en door de clubleden. Op de vorige meeting in Asse zijn ook daar beloftes gemaakt door de aanwezige geïnteresseerden die allemaal lidgeld zouden betalen in 2009. Ik weet wel, het jaar is nog lang, en ik wens niemand met de vinger te wijzen want niemand is ook maar tot iets verplicht, maar ik stel wel vast dat van die ganse reeks mensen die destijds beloofd hebben om lid te worden van onze club, er welgeteld één is die zijn lidgeld daadwerkelijk betaald heeft (waarvoor onze dank Loeten). Dus misschien eerst die beloftes waarmaken, en dan houden wij die van ons ook ;)
HF_INTEGRALE
10-03-2009, 20:35
... ik stel wel vast dat van die ganse reeks mensen die destijds beloofd hebben om lid te worden van onze club, er welgeteld één is die zijn lidgeld daadwerkelijk betaald heeft ...
Mijn lidgeld werd - na een probleem in de boekhouding ;)- ook overgemaakt. :bye:
Regards,
555
(waarvoor onze dank Loeten)
Met heel veel plezier gedaan hoor... :p
Dominique
10-03-2009, 23:17
Mja, klopt helemaal wat Sennake hier antwoordde.
Te meer daar in deze (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=18099) thread reeds in november gewag werd gemaakt van de plannen rond een voorjaarsmeeting, maar ik kon geen enkele reactie vinden.
Dus bij deze willen wij de vraag wel opnieuw lanceren, en we zullen het er in Jabbeke zeker nog eens over hebben.
Diegene die écht geïnteresseerd zijn (en blijven) kunnen zich nog steeds laten registeren, en dan zullen we de discussie met plezier verderzetten.
Ik wacht op jullie reactie :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.