PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 17 april 2009 - De Kluis, Bolderberg

Dominique
11-04-2009, 21:53
Onze volgende meeting komt er al weer aan.
Afspraak op 17 april 2009 om 20:00 Hr stipt, zoals steeds op de vertrouwde plaats: De Kluis te Bolderberg - Zolder.

Agenda van de dag:
- afspraken rond de uitstap naar Dortmund dd. 23/04.
- afspraken omtrent de uitstap naar Helchteren: Modelforce 2009 dd. 03/05.
- verslagje omtrent de IPMS meeting te Bissegem.
- varia
- Demo-voorstel: het maken van lensjes (OK voor Sennake?)

Wie komt er allemaal?

:bye:

TvD
11-04-2009, 22:03
Ik ben er bij!

Doc
11-04-2009, 23:27
Ikke ook.:champagne:

Nismo
13-04-2009, 21:08
Voor de verandering kom ik ook nog eens langs. ;)

Sennake
13-04-2009, 21:24
Wij komen die vrijdag terug van Spanje, dus mijn deelname hangt af van het tijdstip waarop we thuis zijn; in principe zou ik omstreeks 19.00uur in Mol moeten zijn.

Dominique
13-04-2009, 21:28
allright, thx.

Gulfie
13-04-2009, 21:45
Ik kom ook en ga er proberen te zijn tegen 20:00 ... Als de TGV niet te laat vertrekt! :p

Nismo
15-04-2009, 00:15
Waar blijven die mannen van de "Vlaanders" ????

Loeten
15-04-2009, 09:57
Als ik een chauffeur heb, dan kom ik af. Djoene zou naar een huwelijk moeten... En ik kan hem voorlopig niet bereiken...

Nismo
15-04-2009, 13:07
Als ik een chauffeur heb, dan kom ik af. Djoene zou naar een huwelijk moeten... En ik kan hem voorlopig niet bereiken...

Oei oei, in Bissegem een lief gevonden en nu al moeten trouwen, ge zou het hem niet geven.:p
Spijtig, anders kon hij ne demo geven over "frieten zaaien" :crazy:

HF_INTEGRALE
15-04-2009, 13:57
Waar blijven die mannen van de "Vlaanders" ????

Hallo Allemaal (en dan vooral WestVlamingen)

Wie wilt er nog mee ? @ Björn : check even uw P.M.

Regards,
555

Loeten
15-04-2009, 14:50
Spijtig, anders kon hij ne demo geven over "frieten zaaien" :crazy:

Ja hij moet wel trouwen he, anders dumpen ze hem weeral...

Enne 't zijn patatten zaaien dat ie ging doen, frieten zaaien ware nog een grotere flater geweest...

Guest
15-04-2009, 15:04
Ik zal proberen eventjes langs te komen.
Dominique,er is een vriend van mij die ook zou willen meefgaan naar Dortmund kan dat????????

HHugo
15-04-2009, 18:12
Hallo Allemaal (en dan vooral WestVlamingen)

Wie wilt er nog mee ? @ Björn : check even uw P.M.

Regards,
555

Ik kom ook af. (naar goede gewoonte)

Markus, stuur die PM ook eens door naar mij, aub.

vinnie
15-04-2009, 18:28
Ik moet deze avond naar een verrasingsfeestje van een goede vriend.
Grts Vinnie.

Loeten
15-04-2009, 21:35
Jaja, degenen die de weddenschap aangaan, zullen hier nu passen? Allez, ik ga mijn goed hartje tonen.

Zou ik met je meekunnen Roeland?? Best ergens te lande afspreken...

TvD
15-04-2009, 21:48
Jaja, degenen die de weddenschap aangaan, zullen hier nu passen? Allez, ik ga mijn goed hartje tonen.

vergeet je de Peugeot niet ? :champagne:

HHugo
15-04-2009, 21:49

Zie PM
;)

Doc
15-04-2009, 21:58
vergeet je de Peugeot niet ? :champagne:

:agree::agree:

:D:D

Dominique
15-04-2009, 22:18
Ik zal proberen eventjes langs te komen.
Dominique,er is een vriend van mij die ook zou willen meefgaan naar Dortmund kan dat????????

Voor mij mag dat op voorwaarde dat er plaats is in de auto. Als we een extra auto moeten inleggen zou ik neen zeggen. Tot nu toe zijn we met zijn zessen. We gaan vrijdag zien wie er rijdt.

Dominique
15-04-2009, 22:23
...

Wij komen die vrijdag terug van Spanje, dus mijn deelname hangt af van het tijdstip waarop we thuis zijn; in principe zou ik omstreeks 19.00uur in Mol moeten zijn.

Mocht het niet lukken voor Sennake om op tijd (of überhaupt helemaal niet) naar de meeting te komen (is dit een stukje begrijpelijk Nederlands voor een doorsnee Vlaming met een gemiddeld IQ ???), zijn er dan suggesties voor een andere demo?
Het is misschien kort dag, maar laat maar komen. :)

HF_INTEGRALE
15-04-2009, 22:33
... is dit een stukje begrijpelijk Nederlands voor een doorsnee Vlaming met een gemiddeld IQ ??? ... ),

Oef ... 'k Dacht dat de WestVlamingen alweer werden geviseerd ... :)

zijn er dan suggesties voor een andere demo?

Is er iemand die ervaring heeft in het herstellen van (gebroken) raamlijsten ?

Regards,
555

Dominique
15-04-2009, 23:53
Is er iemand die ervaring heeft in het herstellen van (gebroken) raamlijsten ?

Breng maar mee, dan kunnen we eens kijken wat er kan gedaan worden. :)

Loeten
16-04-2009, 11:21
Misscien moet ik ook enkele gecrashte kits meebrengen om te zien hoe ze te repareren vallen... Zou een schone uitdaging zijn...

Maar ik geraak er dus, met beloofde Peugeot.

En ik breng mijn prijsbeestje ook mee want als ik goed geteld heb, dan heb ik de BCC Tribute op die andere site gewonnen...

Ook over Sheriff ga ik een vraagje hebben, dus die mag ook mee...

Tot dan en mercikes al aan Roeland !!

Big attack
16-04-2009, 12:16
zal er ook weer zijn

Loeten
16-04-2009, 14:35
zal er ook weer zijn

Met spoiler? Hihi...

FeM
16-04-2009, 17:42
Ben ook van de partij ... met een vraagje over grondverf (primer) vermits de verf van mijn nieuwste projectje afpelt ... :drewl:

FeM

Big attack
16-04-2009, 20:08
Met spoiler? Hihi...

Tuurlijk datte

Sennake
16-04-2009, 22:12
Mocht het niet lukken voor Sennake om op tijd (of überhaupt helemaal niet) naar de meeting te komen (is dit een stukje begrijpelijk Nederlands voor een doorsnee Vlaming met een gemiddeld IQ ???), zijn er dan suggesties voor een andere demo?

Ik kan misschien komen, misschien niet, en misschien te laat. Maar in elk geval zal ik niet de tijd hebben om iets voor te bereiden en/of mee te brengen, dus een andere demo zal zeker wenselijk zijn...

Dominique
16-04-2009, 23:04
Ik kan misschien komen, misschien niet, en misschien te laat. Maar in elk geval zal ik niet de tijd hebben om iets voor te bereiden en/of mee te brengen, dus een andere demo zal zeker wenselijk zijn...

Geen probleem. Er is materiaal genoeg om te discussiëren en te bespreken (zie vorige posts).

Ook zal ik mijn airbrushpistolen meenemen om enkele tips mee te geven en degene die wat hieromtrent vragen hebben kunnen die ook komen stellen.

Guido
16-04-2009, 23:55
Ik zal er niet bijzijn morgen. Krijg onmogelijk mijn agenda gewrongen om het te doen lukken. Zag het anders wel zitten, want er staan enkele leuke "gevallen" op het programma waar ik graag mee wat assistentie bij verleend had.

Volgende keer beter en veel plezier aan iedereen. Ik zal in gedachte bij jullie zijn. :)

Loeten
17-04-2009, 10:56
Ik ga toch moeten afzeggen. Ben net wakker na een barslechte nacht: amper geslapen en vooral veel boven de wc-pot gehangen en erop gezeten. Waarschijnlijk een laatste stuiptrekking van buikgriep... Ik neem liever geen risico want ik vermoed dat ik nog heel de dag geregeld in dat kleine kamertje te vinden zal zijn...

Anyway, uitstel is geen afstel hoor...

Ik probeer toch de Peugeot met Roeland mee te geven... Zodat dit toch al in orde is...

Petter
17-04-2009, 15:21
Zal er ook bij zijn vanavond, tot straks :bye:. Wil eventueel als tolk optreden om de spraakverwarring te beperken... :p

begems
17-04-2009, 15:42
Ik zal er vanavond ook zijn. Naar goede gewoonte schitterend op tijd...

Big attack: als je samen wil rijden, laat maar weten: 0473950235

Petter: Ga die Audi uit de kelder halen en meenemen

TVD: Als Patrick je die 2000 conversie van de Impreza 99 al bezorgde, koop ik alvast eentje af.

Stoppen met zeveren, anders heb ik straks niks meer te vertellen.

Tot daar

Sennake
17-04-2009, 20:43
- afspraken rond de uitstap naar Dortmund dd. 23/04.

Vertrek om 06.00 uur op de parking van de Kluis; we pikken Doc op in Maasmechelen om 06.30 uur, en we rijden via Venlo.

- afspraken omtrent de uitstap naar Helchteren: Modelforce 2009 dd. 03/05.

Doc, Nismo en Nismo Jr zijn ter plaatse om 08.00 uur en zorgen voor de "basics" van de stand. Verdere deelnemers zijn Sennake, TvD, ...(Guido?)

- verslagje omtrent de IPMS meeting te Bissegem. Dominique heeft verslag uitgebracht; een volgende keer zal De Paddock Modelbouw een officiële deelname "logistiek" ondersteunen met tafellakens, enz... (concrete afspraken zullen later gemaakt worden).

- varia

De probleemgevallen worden op tafel gelegd.

Guido
17-04-2009, 21:45
Vertrek om 06.00 uur op de parking van de Kluis; we pikken Doc op in Maasmechelen om 06.30 uur, en we rijden via Venlo.

Makkelijk voor als er iemand ziek wordt onderweg. :D

Doc, Nismo en Nismo Jr zijn ter plaatse om 08.00 uur en zorgen voor de "basics" van de stand. Verdere deelnemers zijn Sennake, TvD, ... (Guido?)

Bevestigd. Heb het net in mijn agenda in geschreven.

'Op afstand de vergadering volgend...'
:bye:

Big attack
19-04-2009, 00:34
deel 1

Big attack
19-04-2009, 00:35
deel 2

Big attack
19-04-2009, 00:35
en deel 3

Loeten
19-04-2009, 11:02
Spijtig dak er niet kon zijn... Maar zoals ik eerder zei: uitstel is geen afstel...

Dank je Roeland voor het bezorgen van het pakket. Hebben ze er de buit eerlijk verdeeld? :+

Super om lezen dat Bissegem zal opgenomen worden in de officiële tentoonstellingen !! Ikke happy !!

Sennake
19-04-2009, 11:54
Spijtig dak er niet kon zijn... Maar zoals ik eerder zei: uitstel is geen afstel...

Daar houden we je aan maat! ;)

Super om lezen dat Bissegem zal opgenomen worden in de officiële tentoonstellingen !! Ikke happy !!

Dan gaan we er wel van uit dat Djoene en jij volgend jaar weer lid zijn natuurlijk... ;)

Loeten
19-04-2009, 13:18
Daar houden we je aan maat! ;)

Geen probleem, ik hou ook mijn woord, is beroepsmisvorming... :p

Dan gaan we er wel van uit dat Djoene en jij volgend jaar weer lid zijn natuurlijk... ;)

Van mij kun je zeker zijn !! Een kleine bijdrage voor de vooruitgang die ik geboekt heb... ;-)