PDA

View Full Version : Verstappen...


vincentdb2001
03-06-2001, 21:28
Jos verstappen ondersteboven in een Opel-Lotus... op Zolder (1992)


vincent

Mark
03-06-2001, 23:47
Ja laat hem dan zien!

Heb ik ook weer plezier, kan ik hem tenminste doormailen naar een paar verstappenfans.............

greetz
Mark

wel hollander, maar geen verstappenfan!

Sennake
04-06-2001, 11:55
Ah dat bestaat ook?
Ah ja, da's bijna zoals ikzelf : wel Ferrari, maar geen Schumacher-fan eh...

Mark
05-06-2001, 19:14
Ja Sennake zoiets bestaat ook. Wij nederlanders zijn er in vele uitvoeringen te vinden.................

Maar of de rest van europa daar nou zo blij mee moet zijn?

Er zijn zelfs nederlanders die op zoek zijn naar plaatsen waar je geen hollander tegenkomt........1 probleem........we zijn overal!

Greetz,
Mark

weekend-belg

tsjolder
06-06-2001, 09:34
Ik ken vooral Belgen die op zoek zijn naar plaatsen waar geen Nederlanders komen, tevergeefs..............

Sennake
06-06-2001, 10:54
Bij ons in den hof komen, beste Tsjolder...
Ik heb hier namelijk "anti-Hollanders-poeier" gestrooid...
Goe poeier eh!!!
:D :D :D

tsjolder
06-06-2001, 11:54
Dat poeier is dan het tegengestelde van grind, want grindbakken trekken Hollanders aan...
En is da poeier vrij in de handel te verkrijgen, of hebt ge dat meegebracht uit het leger of zo, waar ze dat hebben voor als we ooit de Hollanders moeten bevechten?;)

Sennake
06-06-2001, 12:04
Haha! Ja dat stamt nog van in 1830, toen ze hier de Nederlanders naar huis gejaagd hebben LOL!

Mark
06-06-2001, 17:36
ja, die poeier helpt op het forum niet.........ben hardnekkiger dan onkruid.................

greetz
Mark

Finish
06-06-2001, 20:35
Haha! Ja dat stamt nog van in 1830, toen ze hier de Nederlanders naar huis gejaagd hebben LOL!

En dan beslissen ze dat er ne lompe mof (sry, maar het koningshuis draag ik niet hoog in het vaandel) hier wat 'baas' mag komen spelen. Weet je dat Leopold I aanvankelijk hier gewoon niet wou komen regeren ?
Leopold II slachtte de negerkes in Congo af voor z'n eigen pré en liet na z'n dood de Belgische Staat met schulden achter. Albert I lijkt nog zowat de meest deftigste van al te zijn, maar die is dan weer -toevallig- van een bergske gevallen lees: omgebracht)
Leopold III ging lopen tijdens W.O.II, Boudewijn was zowat de betere tot nu toe (hij heeft zelfs mirakels gedaan (zusterkes genezen door handopleggingen enzo) en Albert II heeft hier en daar een dochter en een paar zonen waarvan de ene lichtelijk gestoord is en boekjes over hondjes schrijft, en de andere braafjes ja knikt.

En de voertaal werd Frans, en vandaag de dag zullen de Walen nog altijd het grootste deel van de koek krijgen, als ik mij niet vergis heeft dat hele Lambermont gedoe daar ook weer wat mee te maken.


EN LATEN WE NU ON-TOPIC blijven :D :D

sry ;)

Modena
08-06-2001, 16:55
Daar heb ik ook nog enkele wazige foto's van! Dat was wel leuk: die (toen) verwaande Hollander op zijn kop in de zandbak. ..

Ferrari Forever
22-06-2001, 23:53
and now for something completely different ...