View Full Version : Results in PDF
rairacing
25-06-2009, 13:29
Enkele maanden probeer ik diverse race results te vinden van diverse race klasses. Weet of heeft iemand een website waar ik dit kan vinden??
De website van RIS Timing werkt voor geen meter. Links kloppen niet en de files ontbreken. Dit geld ook voor de site van LMES "race archives" maar deze is alleen bij gewerkt vanaf 2008 en jonger en niet ouder.
Wie kan mij helpen?
Ik zoek wel orginele PDF files.
zoals de 24 uur van Spa 2000-2001-2002-2003-2004
LMES 2004-2005-2006
Kijk eens op www.raceresults.nu :)
rairacing
26-06-2009, 12:31
Kijk eens op www.raceresults.nu :)
Die doen hoofdzakelijk DNRT en WEK plus diverse andere klasses maar geen LMES en Fia-gt. De site is verdes bij mij bekend vanwege mijn eigen korte race historie in de DNRT en WEk
Maar er zijn toch hier wel die hard FIa gt en LMES fan's of niet ???
www.racingsportscars.com zal wel iets voor u zijn denk ik
Bij WSPR (http://www.wspr-racing.com/) vind je ook redelijk wat uitslagen ... wel geen pdf.
rairacing
27-06-2009, 13:32
www.racingsportscars.com zal wel iets voor u zijn denk ik
Deze site is voor mij zeker geen onbekende en zeer uitgebreid. Maar toch mis ik nog het een en ander...
Willy Bouchez
01-07-2009, 13:31
Waarschijnlijk help ik je hier niet mee maar ik wou maar even melden dat we op onze site Autosport.be altijd zeer veel moeite doen om de officiële uitslagen op circuit onder onze raceverslagen te zetten.
De PDF's zijn afhankelijk van organisatie tot organisatie en blijven ook niet altijd op de desbetreffende sites en servers bewaard (zoals je nu zelf kan vaststellen). Ik weet wel dat wij tijdens een raceweekend zééér veel tijd steken in het publiceren van die uitslagen (die dienen vanuit PDF naar tekstpad en dan bewerkt te worden vooraleer we die kunnen uploaden naar de site als een tekst file)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.