PDA

View Full Version : Internationaal Recht

Oneliner
27-03-2002, 14:32
Waarschijnlijk interesseert et niemand gene zak maar kom :)

De idee kwam er van onze leerkracht duits, die Rechten studeert in avondschool.
Bleek dat er bij ons nogal wat waren die geinteresseerd waren in rechten :)
Dus wijlen met vijf gisterenavond een les recht gaan volgen op de UFSIA, voor de studenten daar in lokaal 0.14 assek me niet vergis, van ne zekere Mr huybrechts ofzoiets.
Die mannen krijgen daar 1 test op een jaar...., jawel just gisteren.

Dus iedereen moest zo appart gaan zitten me 1 plaats tussen, in diene aula. Blee kdat die Kerel just 5 exemplaren te kort kwam (ja, wij waren met 5 :p :p)

Dusja, vroeg die kerel aan 1 van ons 5 om die copies te laten bij maken *slik*
Al een geluk was er een meiske zo lief om da over te nemen van ons.

Ik kan u verzekeren, as ge nog nooit internationaal recht hebt gehad, da was vreselijk moeilijk :p
We hebben echter allemaal die test meegedaan en hopelijk kunnen wij die uitslagen te weten komen (die voor mij kon da precies wel goed :D)

Swat, as er iemand iemand kent die op de UFSIA op de faculteit recht studeert, kunt ge dan die zen email adres eens doormailen naar Chrisvdborght@yahoo.com
of Oneliner@depaddock.eu

Twas in ieder geval hilarisch....
Groetjes
One

airco
27-03-2002, 14:52
bwa de finish zit al op ufsia (wel nie rechten :( )

Oneliner
27-03-2002, 14:55
ja maar das dezelfden blok as germaanse, dusja, misschien wilt de finish is zien of die resultaten nergens uithangen :)

Bart.Vandecavey
27-03-2002, 15:30
Ik heb zo eens als 15 jarige een les meegevolgt in de RUG, vanop de eerste rij; ik moet zeggen ik vond dat niet zo hilarisch maar eerder zeer vervelend...

Bart
27-03-2002, 15:52
zoeken op personeels / studentgegevens kan via

http://cc-www.uia.ac.be/ds/ua_query_eng.html

Dit geeft wel de gegevens van studenten / personeelsleden én van de drie instellingen (uia/ruca/ufsia).

Ik denk mits enige persoonlijke filtering => marc??

T'is natuurlijk wel een prof => dus met enig respect een mailtje sturen hé.... ;)

Oneliner
27-03-2002, 17:52
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik heb zo eens als 15 jarige een les meegevolgt in de RUG, vanop de eerste rij; ik moet zeggen ik vond dat niet zo hilarisch maar eerder zeer vervelend...

Mjah toch, we waren eerst met zen vijven gewoon op de allerlaatste rij gaan zitten, maar we moesten van de prof naar voren komen, allezja, naar voor komen zitten.
Enja ,as ge dan zo een pre-examen moogt meedoen, zonder de prof weet dat ge¨daar in feite helemaal ni op school zit....

En bart, gene stress zenne, ik ben ne beleefde jongen zenne :)

Finish
27-03-2002, 20:36
Originally posted by Oneliner
ja maar das dezelfden blok as germaanse, dusja, misschien wilt de finish is zien of die resultaten nergens uithangen :)

Mijnen blok is den R-blok (in de Rhodestraat), mogelijk hebde in aula R-014 gezeten :)

zijde trouwens buiten nie ff komen meefeesten ? 't was gratis vat van 'WTC' (Wikings Take Control) ter verkiezing van het nieuwe Praesidium :D = ALLES GRATIS :D :D

Maar kzal morgen wel es zoeken as da moet zunne :)

Finish
27-03-2002, 20:37
en rechten is niet dezelfde blok als germaanse zunne ;)
den R-blok is voor letteren en wijsbegeerten en daar zitten die saai advocaatjes-in-spe nie bij zunne ;)

Oneliner
28-03-2002, 18:45
Kzat idd in aula r 0.14

Maar kdacht dat germaanse op et 1e verdiep was?? :)
Swat, ni dan hé.

As ge zo is voorbij da uithangbord wandelt, wilt ge dan is zien of daar geen uitslagen hangen :) :)
plssss

Greetz
Chris

Finish
28-03-2002, 19:28
germaanse is over heel den R-blok ;)

heb er vandaag in ieder geval niet echt op gelet, kzal het morgen nog proberen doen als ik ff in agora kom (gebeurt wel zelden...)