Oneliner
27-03-2002, 14:32
Waarschijnlijk interesseert et niemand gene zak maar kom :)
De idee kwam er van onze leerkracht duits, die Rechten studeert in avondschool.
Bleek dat er bij ons nogal wat waren die geinteresseerd waren in rechten :)
Dus wijlen met vijf gisterenavond een les recht gaan volgen op de UFSIA, voor de studenten daar in lokaal 0.14 assek me niet vergis, van ne zekere Mr huybrechts ofzoiets.
Die mannen krijgen daar 1 test op een jaar...., jawel just gisteren.
Dus iedereen moest zo appart gaan zitten me 1 plaats tussen, in diene aula. Blee kdat die Kerel just 5 exemplaren te kort kwam (ja, wij waren met 5 :p :p)
Dusja, vroeg die kerel aan 1 van ons 5 om die copies te laten bij maken *slik*
Al een geluk was er een meiske zo lief om da over te nemen van ons.
Ik kan u verzekeren, as ge nog nooit internationaal recht hebt gehad, da was vreselijk moeilijk :p
We hebben echter allemaal die test meegedaan en hopelijk kunnen wij die uitslagen te weten komen (die voor mij kon da precies wel goed :D)
Swat, as er iemand iemand kent die op de UFSIA op de faculteit recht studeert, kunt ge dan die zen email adres eens doormailen naar Chrisvdborght@yahoo.com
of Oneliner@depaddock.eu
Twas in ieder geval hilarisch....
Groetjes
One
De idee kwam er van onze leerkracht duits, die Rechten studeert in avondschool.
Bleek dat er bij ons nogal wat waren die geinteresseerd waren in rechten :)
Dus wijlen met vijf gisterenavond een les recht gaan volgen op de UFSIA, voor de studenten daar in lokaal 0.14 assek me niet vergis, van ne zekere Mr huybrechts ofzoiets.
Die mannen krijgen daar 1 test op een jaar...., jawel just gisteren.
Dus iedereen moest zo appart gaan zitten me 1 plaats tussen, in diene aula. Blee kdat die Kerel just 5 exemplaren te kort kwam (ja, wij waren met 5 :p :p)
Dusja, vroeg die kerel aan 1 van ons 5 om die copies te laten bij maken *slik*
Al een geluk was er een meiske zo lief om da over te nemen van ons.
Ik kan u verzekeren, as ge nog nooit internationaal recht hebt gehad, da was vreselijk moeilijk :p
We hebben echter allemaal die test meegedaan en hopelijk kunnen wij die uitslagen te weten komen (die voor mij kon da precies wel goed :D)
Swat, as er iemand iemand kent die op de UFSIA op de faculteit recht studeert, kunt ge dan die zen email adres eens doormailen naar Chrisvdborght@yahoo.com
of Oneliner@depaddock.eu
Twas in ieder geval hilarisch....
Groetjes
One