Log in

View Full Version : Met geel gas bij geven? Niet verstandig in de F3 Euro Series!

Mark
03-08-2009, 18:50
Prachtige actie van de wedstrijdleiding:

Christian Vietoris (Mücke Motorsport) has won the Formula 3 Euro Series race at the 3.696 kilometres long circuit at the Motorsport Arena Oschersleben on Sunday. The German benefited of a 30 seconds’ time penalty for a total of 21 drivers, who all were driving too fast during a yellow flag phase following an accident of Christopher Zanella (Motopark Academy).

http://www.f3euroseries.com/newsausgabe.php?id=2482

Als 6de ofzo kwam ie over de finish, en dan alsnog de winst te pakken! Daar mogen meer koersdirecteuren een voorbeeld aan nemen. Kan me nog een Belcar-koerske uit 2005 herinneren :)

Belle
03-08-2009, 19:57
Kan me nog een Belcar-koerske uit 2005 herinneren :)

Die van de Belcar Masters zeker... :p

Mark
03-08-2009, 22:52
Die van de Belcar Masters zeker... :p

Goed geheugen! ;)

Blijf van mening dat ik (en nog vele anderen) destijds gelijk hadden. Koersdirecteur/koersveiligheid zijn toen zwaar de mist ingegaan. Die koers is voor mij wel persoonlijk een breekpunt geweest. Een dergelijke situatie is sindsdien niet meer voorgekomen.........mocht het nu gebeuren, deze oranje vlegel zal nu anders reageren :)

Raceboy
22-08-2009, 20:08
wel vermelden dat Vietoris even snelle sectortijd reed dan de anderen, hij had echter voordien een nog snellere neergezet en heeft dus zijn record niet gebroken.

Neo-242
22-08-2009, 20:29
Goed geheugen! ;)

Blijf van mening dat ik (en nog vele anderen) destijds gelijk hadden. Koersdirecteur/koersveiligheid zijn toen zwaar de mist ingegaan. Die koers is voor mij wel persoonlijk een breekpunt geweest. Een dergelijke situatie is sindsdien niet meer voorgekomen.........mocht het nu gebeuren, deze oranje vlegel zal nu anders reageren :)

Over welk incident ging het hier?:)

Mark
22-08-2009, 21:47
Over welk incident ging het hier?:)

http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10194