View Full Version : Vakantie-thread
Ik zal jullie een weekje alleen moeten achterlaten op depaddock vermits ik van een weekje welverdiende vakantie ga genieten in de Oostenrijkse Alpen.
Bestemming Is Mayrhofen in het zillertal, en daar ga ik een beetje de zotte mens uithangen door tegen een rotvaart van de pistes naar beneden te scheuren...
Tot binnen een week ...
airco
Tot binnen 2 weken dan Airco, want tegen dat jij terug bent scheuren Werner, Alain en ik tegen een rotvaart naar Maranello, Imola en San Marino om de GP van Imola live te gaan bekijken.
Voor de TV kijkers : we zitten de vrijdag op de tribune tegenover de pits, zaterdag op de tribune in Aqua Minerale, en zondag op de tribune in Rivazza. En we doen onze Paddock-T-shirts aan. En als we in beeld komen zullen we eens wuiven!
Mja ik ben zondagmorgen 07/04 al terug zene, dus we zullen elkaar nog wel tegenkomen ...
airco
Bart.Vandecavey
29-03-2002, 09:51
Woehoe anarchy!!!
vincentdb2001
29-03-2002, 13:14
Mijn paasvakanties breng ik door in België. Je kan me dan vast en zeker zien tijdens de training van volgende donderdag op Zolder en tijdens de Belcar test day van de 11-4.
Rrubinio
29-03-2002, 20:01
Originally posted by airco
Ik zal jullie een weekje alleen moeten achterlaten op depaddock vermits ik van een weekje welverdiende vakantie ga genieten in de Oostenrijkse Alpen.
Bestemming Is Mayrhofen in het zillertal.
Yves, moest jij ze daar toevallig ergens tegenkomen. Doe HEIDI dan de groeten van mij.
Bwa kheb mij daar goe tussen het vrouwelijk geslacht begeven, der was enkel geen Heidi bij.
De moment dat ik gene PC met internet-verbinding heb (dus depaddock moet missen) moet ik gebruiken om mijn sociaal leven een beke op te vijzelen he :+
airco
Een week zonder PC? Zelfs geen laptopke? ;)
Originally posted by Sennake
Een week zonder PC? Zelfs geen laptopke? ;)
oftewel Cold-Turkey afkicken :D :D Airco, last gehad van koorts en paniekaanvallen?
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.