PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 18 september 2009 - De Kluis, Bolderberg


Dominique
09-09-2009, 21:31
Allee, we zijn weer vertrokken. Na de fantastische zomer die we mochten genieten, vliegen we er direct weer goed in.

Zelf zal ik er niet bij kunnen zijn, vanwege mijn voorname (nu ja, eigenlijk kent niemand mij daar :o) aanwezigheid op de Goodwood Revival. Ik vraag collegae en partners in crime Sennake en Guido dus bij deze om de meeting in goeie banen te leiden.

Ik mag alleszins reeds vermelden dat ik een regeling heb kunnen treffen met Mr Jean-Paul Delsaux voor de novembermeeting, die zijn werken rond de geschiedenis van de (Belgische) autosport komt voorstellen. Details volgen later. Houd in alle geval de datum voor de novembermeeting al maar vrij in je kalender.

Een belangrijk kalenderpunt is de vraag naar medewerking die vanuit KMK werd gesteld. Guido licht toe, en raadpleegt de achterban.

Voor wat betreft de demo: laat maar weten wat jullie graag zouden willen gedemonstreerd zien, dan regelen we dat wel.

Allee vooruit met de geit: je weet waar je moet zijn, en om hoe laat. Voor de hardleersen: De Kluis te Bolderberg, 18 september 2009 om 20.00Hr stipt.
Wie komt allemaal?

Sennake
09-09-2009, 21:53
Ik vraag collegae en partners in crime Sennake en Guido dus bij deze om de meeting in goeie banen te leiden.

Net zoals vorig jaar (of het jaar daarvoor?) valt deze meeting pats op mijn verjaardag. Niet zo erg, want tot hiertoe is dat voor mij nog nooit een bezwaar geweest om toch af te komen; sterker nog: dan kon ik nog ene trakteren ook. Maar dit jaar zal het blijkbaar niet mogelijk zijn, want mijn madam heeft me laten weten (zonder al te veel details los te laten) dat ze iets zou willen organiseren op mijn verjaardag...

Wie komt allemaal?

Voorlopig ga ik me dus scharen bij de "afvalligen" die verstek laten gaan, maar net zo goed wordt mijn verjaardag gevierd op zaterdag of zo, en dan kan ik toch afkomen. Alleen: het ligt niet in mijn handen deze keer...

Nismo
09-09-2009, 22:06
Jongens, jullie houden het niet voor mogelijk.
Middagpost, dus we plannen een half dagske verlof welke zonder problemen wordt goed gekeurd, dus geen probleem.
Bij ons op het werk hebben ze een paar abonementen voor de wedstrijden van Racing Genk die worden uitgeloot onder de werknemers. Blijkbaar krijg ik de wedstrijd tegen Charleroi toegewezen die oorspronkelijk op zaterdag 19-9 staat geprogrammeerd, maar deze wedstrijd wordt verplaatst naar vrijdag-avond.:confused:
En den deze kan er niet onderuit want omdat we iemand mogen meenemen, heb ik mijn goede vriend, collega en vader van mijn petekind en tevens afkomstig uit Charleroi uitgenodigd om mee te gaan naar deze wedstrijd.

Nu had ik met Dominique al afgesproken dat we op KMK zouden bespreken welk materiaal jullie meenemen naar Reid en ik zou dat op de meeting meebrengen. Maar daar zullen we zondag wel een oplossing voor vinden.

Misschien dat ik laat op de avond nog even langskom, maar dan zal het wel rond de klok van 23 uur zijn.

Dominique
09-09-2009, 22:47
Net zoals vorig jaar (of het jaar daarvoor?) valt deze meeting pats op mijn verjaardag. Niet zo erg, want tot hiertoe is dat voor mij nog nooit een bezwaar geweest om toch af te komen; sterker nog: dan kon ik nog ene trakteren ook. Maar dit jaar zal het blijkbaar niet mogelijk zijn, want mijn madam heeft me laten weten (zonder al te veel details los te laten) dat ze iets zou willen organiseren op mijn verjaardag...



Voorlopig ga ik me dus scharen bij de "afvalligen" die verstek laten gaan, maar net zo goed wordt mijn verjaardag gevierd op zaterdag of zo, en dan kan ik toch afkomen. Alleen: het ligt niet in mijn handen deze keer...


In dat geval: Guido weet weeral wat doen :champagne:

Dominique
09-09-2009, 22:48
Jongens, jullie houden het niet voor mogelijk.
Middagpost, dus we plannen een half dagske verlof welke zonder problemen wordt goed gekeurd, dus geen probleem.
Bij ons op het werk hebben ze een paar abonementen voor de wedstrijden van Racing Genk die worden uitgeloot onder de werknemers. Blijkbaar krijg ik de wedstrijd tegen Charleroi toegewezen die oorspronkelijk op zaterdag 19-9 staat geprogrammeerd, maar deze wedstrijd wordt verplaatst naar vrijdag-avond.:confused:
En den deze kan er niet onderuit want omdat we iemand mogen meenemen, heb ik mijn goede vriend, collega en vader van mijn petekind en tevens afkomstig uit Charleroi uitgenodigd om mee te gaan naar deze wedstrijd.

Nu had ik met Dominique al afgesproken dat we op KMK zouden bespreken welk materiaal jullie meenemen naar Reid en ik zou dat op de meeting meebrengen. Maar daar zullen we zondag wel een oplossing voor vinden.

Misschien dat ik laat op de avond nog even langskom, maar dan zal het wel rond de klok van 23 uur zijn.

Komt in de sacoche. We spreken dat zondag wel door. :)

Guest
10-09-2009, 01:19
Ik ga nog eens afkomen,als ik tegen dan weer geen nieuw lief heb.
Sennake kan op de vergadering van oktober ook nog ene trakteren.
Wie is hiermee akkoord????.:champagne::bye::fight:

TvD
10-09-2009, 10:26
Normaal gesproken ben ik er ook bij.

Big attack
10-09-2009, 12:09
Ik ga nog eens afkomen,als ik tegen dan weer geen nieuw lief heb.
Sennake kan op de vergadering van oktober ook nog ene trakteren.
Wie is hiermee akkoord????.:champagne::bye::fight:

Da gij afkomt of dat Sennake eene betaald?

Guido
10-09-2009, 13:49
In dat geval: Guido weet weeral wat doen :champagne:

Have no fear, Guido is here!

:gas:

Sennake
10-09-2009, 14:02
Da gij afkomt of dat Sennake eene betaald?

:applaus::applaus::applaus:

Dominique
10-09-2009, 18:10
Da gij afkomt of dat Sennake eene betaald?

:applaus::applaus::applaus:

Of dat hij zijn nieuw lief komt voorstellen :drewl:

Nismo
10-09-2009, 18:45
Of dat hij zijn nieuw lief komt voorstellen :drewl:

De vorige keer dat hij ze kwam voorstellen, hebben we hem ook een jaar niet meer gezien. Het is te hopen voor hem dat de dees geen grote sloefen heeft.:p

Gulfie
10-09-2009, 20:30
Ik kom ook.

Guido
11-09-2009, 09:57
Ik ga nog eens afkomen,als ik tegen dan weer geen nieuw lief heb.
Sennake kan op de vergadering van oktober ook nog ene trakteren.
Wie is hiermee akkoord????.:champagne::bye::fight:

Of dat hij zijn nieuw lief komt voorstellen :drewl:

De vorige keer dat hij ze kwam voorstellen, hebben we hem ook een jaar niet meer gezien. Het is te hopen voor hem dat de dees geen grote sloefen heeft.:p

Jumping to conclusions!

Even RDominique bijspringen... :D :p

Doc
11-09-2009, 12:36
Ik zal er ook zijn. Ik kan eventueel in de loop van de week effe bij Nismo binnenspringen om het nodige materiaal voor reid uit te halen en mee te brengen naar de meeting.

Dominique
14-09-2009, 17:55
Kalenderpuntje bijgevoegd nav de besprekingen met de collega's van KMK op de beurs te Mol op zondag. :)
Zie eerste post in deze thread.

Big attack
15-09-2009, 12:45
zal er ook weer bij zijn

BSmodels
17-09-2009, 21:18
zal er zijn

Petter
18-09-2009, 13:26
Ik zal vanavond ook langs komen, terug van even weg geweest...
Bart rijden we evt. samen?

HHugo
18-09-2009, 18:43
Ik geraak er niet vanavond,
het zal voor een volgende keer zijn...