PDA

View Full Version : GP Italie F1 2009


Raceboy
12-09-2009, 21:44
Liuzzi maakt een goede beurt ondaks zijn zware force india. De red bulls stellen teleur ten opzichte van de brawns.

smiley
13-09-2009, 10:32
Qua strategie lijkt het me een mooie race te gan worden,
Vooraan 2 heel lichte wagens, dan Raikkonen wat normaal wat langer moet kunnen buiten blijven, en dan allemaal wagens wat nog wat langer kunnen buiten blijven.

Ook eens benieuwd naar de start, het is toch een lang stuk naar de eerse bocht, dus de KERS rijders zullen dat wel zien zitten..

smiley
13-09-2009, 21:12
Interessante race gezien, het was wel spannend om te kijken wie het ging halen met de strategie, maar dat was dan ook het enige spannende aan de race..

TOP
Mercedes V8 : De motor wat je moest hebben om een kans te maken op de zege.
Brawn gp/button : Ze hebben hun oude vorm terug, en het kampioenschap gaat nu zo goed als zeker naar een brawn gp rijder.
Raikkonen : Wat zit iedereen toch over Alonso te piekeren? Kimi staat nu al 4 opeenvolgende races op het podium.
Force india : Maken de laatste races een zeer goede indruk :eek:
(underdog voor 2010 ?)
Toyota : Enkel omdat de heren samen met Nakajima nog voor wat "spektakel" zorgden :p

FLOP
Redbull : Kwam er het hele weekend niet aan te pas.
Hamilton : FAIL! Echt het domste wat ik hem ooit heb zien doen, (op zijn gameboy actie op zijn stuur in 2007 na)
Ik snap dat je als racer liever 2de dan 3de wordt, maar om nog zo diep te gaan, om waarschijnlijk nog 1seconde achter Button te finnishen. :crazy:
Kovalainen : De man had de race moeten winnen. :rolleyes: