PDA

View Full Version : GP Singapore F1 2009


Ottooke
26-09-2009, 19:34
De kwalificaties zijn voorbij. Het was toch vrij interessant om te volgen.
De Brawn GP wagens hebben toch wel enige moeite op dit circuit. Het resultaat van Barrichello staat er alleen nog door zijn crash op het einde van Q3. Anders was hij toch verder gezakt in startposities.
Morgen gaat hij sowieso 5 plaatsen naar achter omdat zijn versnellingsbak vervangen is geweest.
De beide Red Bulls zijn snel. Rosberg heeft me ook aangenaam kunnen verrassen.
Fisichella heeft het blijkbaar ook moeilijk in de Ferrari. Hij presteert niet beter dan Badoer, maar toch heeft niemand kritiek op hem. Ik hoop voor hem dat zijn race een stuk beter zal gaan en dat we hem de volgende GP meer in het midden van het veld mogen zien.

Raceboy
26-09-2009, 19:49
Rijden we de Gp van België nu in singapore?

FIRE
26-09-2009, 20:44
Rijden we de Gp van België nu in singapore?
:champagne:

Mario
26-09-2009, 20:54
Fisichella heeft het blijkbaar ook moeilijk in de Ferrari. Hij presteert niet beter dan Badoer, maar toch heeft niemand kritiek op hem. Ik hoop voor hem dat zijn race een stuk beter zal gaan en dat we hem de volgende GP meer in het midden van het veld mogen zien.
Het verschil tussen hem en zijn kopman is qua plaatsen anders helemaal niet zo groot is als tussen Badoer en Raikonnen.
Er zit maar 1,2 seconde tussen. Helemaal niet zo slecht vind ik zelf.

Ottooke
26-09-2009, 23:20
Rijden we de Gp van België nu in singapore?

Hoezo? ;)

Raceboy
26-09-2009, 23:28
Als je naar de benzinehoeveelheden kijkt dan zit Hamilton wel in een comfortabele positie.

TvD
27-09-2009, 09:58
Als je naar de benzinehoeveelheden kijkt dan zit Hamilton wel in een comfortabele positie.

Volgens mij komt dat door dat hij nog net de pits in kon schieten toen de rode vlag uitkwam, hierdoor heeft hij dus 1 ronde minder gereden terwijl de de rest die ronde (of een gedeelte daarvan) flink aan het stampen was...:champagne:

FastFons
27-09-2009, 19:51
In het begin van de race gaat Webber Alonso voorbij aan de buitenkant van de baan (naast de curbs) en moet hij daarna Glock en Alonso laten voorgaan vanwege een illegaal inhaalmanoever (terecht mijns inziens want hij gaat buiten het circuit). In Spa deed Raikonnen toch net hetzelfde in de source en daar is het niets? Kan iemand mij dat uitleggen?

FF

marcel
28-09-2009, 01:10
ik vond de straf voor Webber onterecht. Hij zat aan de buitenkant van Alonso, die óól naast het circuit zat. hij kan moeilijk alles dichtgooien om toch maar op de baan te blijven he

Raceboy
28-09-2009, 13:36
Ik vraag me af of ze red bull nu ook gaan schorsen voor een wedstrijd. Iemand met een kapotte rem het circuit opsturen is toch even erg als een niet goed bevestigd wiel?

smiley
28-09-2009, 14:06
In het begin van de race gaat Webber Alonso voorbij aan de buitenkant van de baan (naast de curbs) en moet hij daarna Glock en Alonso laten voorgaan vanwege een illegaal inhaalmanoever (terecht mijns inziens want hij gaat buiten het circuit). In Spa deed Raikonnen toch net hetzelfde in de source en daar is het niets? Kan iemand mij dat uitleggen?

FF

andere race, andere wedstrijd leiding ?

Ik vind het maar een saaie bedoeling, het oogt natuurlijk wel mooi, maar echt spanning zat er tach niet in.
Telkens als het spannend leek te worden kwam er een drive trough..

Maarja op naar de volgende gp.