PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 16 oktober 2009 - De Kluis, Bolderberg


Nismo
10-10-2009, 23:51
Er is al iemand die zich afvraagt of de meeting van oktober wel doorgaat.

Dus bij deze;

Aanstaande vrijdag, 16 oktober is er onze maandelijkse afspraak in de Kluis.
Dus mannen, kom maar af, zodat we er een gezellige avond van kunnen maken.
We kunnen het misschien hebben over oa:
-Reisverslag van Reid
-nakende trip naar Nieuwegein
-Kledij
-Kalender 2010

Als er nog iemand suggesties heeft, laat het maar weten.
Alles zal wel in de loop van volgende week duidelijk worden.
Ik zal er zijn.

Ach ja, Loeten zou ook komen.;)

Enig idee of de meeting in oktober doorgaat?? Ik zou eens vanuit het verre westen hier afkomen...

Tot vrijdag.:bye:

Doc
11-10-2009, 08:01
Allez se, als de Loeten komt dan kom ik natuurlijk ook.:champagne::champagne:

Tot vrijdag

P.s. @ topicstarter : Half 8?

TvD
11-10-2009, 08:18
-Reisverslag van Reid


En jij denkt dat we dat op één meeting kunnen bespreken?? ;)

Loeten
11-10-2009, 18:22
Staat hier al op de planning. Ik kom zeker af !! Heb geen kids die avond dus kan komen en heb geen uur om 's avonds thuis te zijn... ga wel nog geen modellen of zo meehebben, geen bouwgoesting voorlopig...

Mss kan ik ook meteen die voorbumper van de Mégane meenemen??

Nismo
11-10-2009, 23:57
En jij denkt dat we dat op één meeting kunnen bespreken?? ;)

We kunnen toch beginnen met deel 1; "Het vertrek" :p


......................

P.s. @ topicstarter : Half 8?

Afgesproken. ;)

Big attack
12-10-2009, 12:04
Staat hier al op de planning. Ik kom zeker af !!

Mss kan ik ook meteen die voorbumper van de Mégane meenemen??

Zal er waarschijnkijk ook zijn, met Megane bumper


@Guido, Waar en hoe laat?

Gulfie
12-10-2009, 20:19
We kunnen het misschien hebben over oa:
-Reisverslag van Reid
-nakende trip naar Nieuwegein
-Kledij
-Kalender 2010


Zeg, zou ge de agenda niet eens aan onze voorzitter overlaten? Binnenkort heeft die geen werk meer ... :p

Nismo
13-10-2009, 00:12
Zeg, zou ge de agenda niet eens aan onze voorzitter overlaten? Binnenkort heeft die geen werk meer ... :p

Ergens heb je gelijk, maar ne mens mag toch al iets voorstellen hé.;)

Guest
13-10-2009, 21:39
Ik kan vrijdag niet komen.
Ik heb geen nieuw lief,nog steeds gezocht,maar ga naar een optreden van ACTION in DC (covergroep van AC/DC)
Keep on rocking:eek:

HHugo
13-10-2009, 21:47
Ik ga voor de 2de keer op rij verstek moeten laten gaan. Ik dacht dat ik kon komen vrijdag, maar ik werd er vanavond aan herinnerd dat ik op het verjaardagsfeestje van m'n nichtje verwacht wordt. Ik ga toch eens een agenda moeten beginnen bijhouden...

Petter
14-10-2009, 00:16
Ik kom ook langs vrijdagavond :gas:

Starmodel
14-10-2009, 10:00
Ik kom ook nog eens langs

Loeten
14-10-2009, 21:20
Heeft iemand een deftige wegbeschrijving vanuit het westen hierzo?? En geen gps gedoe wat ik doe het nog steeds zonder...

Mercikesss

Doc
14-10-2009, 21:24
Heeft iemand een deftige wegbeschrijving vanuit het westen hierzo?? En geen gps gedoe wat ik doe het nog steeds zonder...

Mercikesss

http://www.routenet.be/

:bye:

BSmodels
14-10-2009, 23:27
Ik kom ook nog eens langs

awel ik kom mee :p

Guest
14-10-2009, 23:42
Johny,als we ooit een nieuwe voorzitter nodig hebben,dan zullen we aan je denken.

Nismo
15-10-2009, 00:11
Heeft iemand een deftige wegbeschrijving vanuit het westen hierzo?? En geen gps gedoe wat ik doe het nog steeds zonder...

Mercikesss

Je neemt de afrit 27 op de E314 (Circuit-Zolder), eind van de afrit ga je naar links, je volgt de weg tot over de berg en in de afdaling zie je aan je linkerkant De Kluis. Daar is het.


Johny,als we ooit een nieuwe voorzitter nodig hebben,dan zullen we aan je denken.

Waarom, we hebben toch ne goeie voorzitter, of niet soms.

Big attack
15-10-2009, 12:09
Waarom, we hebben toch ne goeie voorzitter, of niet soms.

Leven die mannen nog? Na Ried heb ik er geen één gehoord of gezien.

Sennake
15-10-2009, 13:30
Leven die mannen nog? Na Ried heb ik er geen één gehoord of gezien.

Stillekesaan worden we terug wakker eh ;)
Apropos: ik kom ook af.

Guido
15-10-2009, 17:31
Zal er waarschijnkijk ook zijn, met Megane bumper


@Guido, Waar en hoe laat?

Is dat een nieuw lid? :+

Leven die mannen nog? Na Ried heb ik er geen één gehoord of gezien.

Het heeft niet veel gescheeld... ben ziek terug gekomen en heb gans de week thuis gezeten. Morgen terug werken, dus 'wat' achterstand inlopen. Wellicht dat ik dan ook rechtstreeks van het werk naar Zolder zal rijden. 't zal dus voor de volgende keer zijn. ;)

Voor de goede verstaander, ik zal er ook bij zijn.

Dominique
15-10-2009, 18:44
Wakker worden? Wie spreekt er van moeten wakker worden? Alive and kicking, ja.
Heel de boel heb ik hier al doorgelezen, wees daar maar zeker van, inclusief het stuk waar ik onder mijn rapen wordt geschoten ;)

Maar allee, zie maar dat ge allemaal op post zijt, en rap! :gas:

Loeten
15-10-2009, 19:18
Je neemt de afrit 27 op de E314 (Circuit-Zolder), eind van de afrit ga je naar links, je volgt de weg tot over de berg en in de afdaling zie je aan je linkerkant De Kluis. Daar is het.


Thanks !! Zo geraak ik er wel. Met routenet niet want vond het adres nie meteen... Ma don't worry, probeer op tijd te zijn...

Sennake
15-10-2009, 21:05
Is dat een nieuw lid? :+

:applaus::applaus::applaus::applaus::applaus:

Doc
15-10-2009, 22:01
Thanks !! Zo geraak ik er wel. Met routenet niet want vond het adres nie meteen... Ma don't worry, probeer op tijd te zijn...

En anders geef je gewoon een seintje. Wachten Nismo en ikke je op aan de afrit.

Joka-1
15-10-2009, 22:49
Hallo,
ik moet passen deze keer.
Gr.
Joka-1

Guido
16-10-2009, 12:04
Er is al iemand die zich afvraagt of de meeting van oktober wel doorgaat.

Gezemel! :) Als die iemand al een tijdje bij de club is, dan zou die moeten weten dat het opstarten van de thread bijna altijd pas in de week van de meeting zelf gebeurd. Zeker als enkele hoofdrolspelers op verplaatsing zijn. ;)


We kunnen het misschien hebben over oa:
-Reisverslag van Reid
-nakende trip naar Nieuwegein
-Kledij
-Kalender 2010


Ik zou hier nog aan toe willen voegen:
- Kalender 2009, alle evenementen hebben we nog niet gehad, buiten Nieuwegein zijn er nog enkele...
- De Paddock Modelbouw evenement: wie, wat, hoe, waar, ja, neen, enz.
- Demo?? of kan iedereen al alles ondertussen? :p
- Bespreken van meegebrachte modellen zoals daar zijn: Mégane Bumper, Honda S-MX chassis en interieur, ..., ..., ...


En nu dat we toch onder duiven aan het schieten zijn... :D De agenda staat dus nu tsjokvol, dus iedereen op tijd!!

:)

Big attack
16-10-2009, 12:08
D De agenda staat dus nu tsjokvol, dus iedereen op tijd!!

:)[/QUOTE]


Op mij hoef je allesins niet te wachten, kan zijn dat ik een beetje later ben

TvD
16-10-2009, 16:35
Ik ben inmiddels ook een beetje bijgekomen van Ried en zal er straks ook zijn ;)

Dominique
16-10-2009, 16:56
De agenda staat dus nu tsjokvol, dus iedereen op tijd!!


... houd ik u aan ... :D

Nismo
16-10-2009, 18:32
En anders geef je gewoon een seintje. Wachten Nismo en ikke je op aan de afrit.

Gaat niet, we moeten op tijd zijn, er is een avondvullend programma.:+

Ik ben inmiddels ook een beetje bijgekomen van Ried en zal er straks ook zijn ;)

Hoeveel kilo ?:p

Guido
17-10-2009, 00:36
... houd ik u aan ... :D

Ik had dus niks mispeutert, dus van die aanhouding is dan ook gelukkig niks terecht gekomen... :champagne:

Dominique
17-10-2009, 12:56
Niemand werd aangehouden, voor zover ik op de hoogte ben, dus blijft niets meer over dan het verslag van de meeting te posten. Bij deze:

Een goede meeting is het geworden, met een goed gevulde kalender en soms werden zowaar zinnige dingen gezegd. Daar gaan we:

1. Guido heeft in Ried veel foto's genomen van zowel de Paddockstand, de demoruimte, de wedstrijdtafels, als de te bezichtigen standen van collega- bouwers. Die foto's werden geprojecteerd en van het nodige commentaar voorzien. Opmerkelijke feiten omtrent de beurs, de reis heen en terug, en de slapstick-toestanden die je met ons kan meemaken als je in groep weg bent kwamen uitvoerig aan bod.
Te onthouden rond de beursdeelname in Ried: goeie hobbybeurs die de plastic-modelbouw in al zijn facetten zeer goed ondersteunt. Er is werk van hoge kwaliteit aanwezig en het evenwicht tussen civiele en militaire modelbouw is heel mooi. Wij zijn zeker kandidaat om bij de volgende editie (in 2011) opnieuw van de partij te zijn.

2. De demo's die we te Ried hebben gegeven hadden veel bijval bij het aanwezige publiek. Er werd de gedachte geopperd om de demo's verder uit te werken en die ook te gebruiken op de andere beurzen waar we tentoonstellen, op voorwaarde dat de organiserende clubs bereid zijn dit toe te staan en natuurlijk ook hiervoor de nodige plaats willen voorzien.

3. Er is een promo-filmpje rond de modelbouwclub in de maak dat kan worden geprojecteerd op een beursstand. Een eerste draft is reeds klaar, maar we hebben het nog niet gebruikt in Ried. De gegeven demo's werden in Ried gefilmd, maar er moet nog eens worden gekeken of het materiaal kwalitatief voldoende is om te worden gemonteerd. HHugo volgt dit verder op.

4. De beursdeelname in Nieuwegein dd. 24-10-2009. Dit (http://www.ipms.nl/nats/hoofdpagina-full-text.html) is de link naar de pagina van de organisatie. Hierop vind je ook de info betreffende de wedstrijd, alsmede een formulier waarmee je je modellen online kan inschrijven.
Volgende Paddockers hebben toegezegd aanwezig te zijn op de stand in Nieuwegein: BSModels, TvD, Gulfie, Nismo, Doc, Guido, Sennake en Loeten. er wordt zoals ieder jaar afgesproken op de carpoolparking te St-Job-in-'tGoor (of hoe je dat gat in de wereld ook moge schrijven) om 07:30hr.

5. Standmaterialen: we zoeken naar een mooie, beschermende, doorzichtige, transporteerbare en tezelfdertijd betaalbare manier om onze beursstanden op te fleuren. Gulfie is de man die toezegt even te kijken wat mogelijk is met geplooide polycarbonaat platen. Meer nieuws volgt.

6. Jean-Paul Delsaux werd zoals in deze (http://forum.depaddock.net/showthread.php?t=19204) thread staat beschreven uitgenodigd om zijn werken voor te stellen tijdens de meeting in november. Lees deze thread eens door en laat me weten welke boeken je zeker wil kopen, dan kan ik hem vragen deze alvast voor ons opzij te leggen.

7. Er bestaat interesse om in clubverband een meerdaagse uitstap te doen. Er wordt gedacht een gecombineerd bezoek aan de automusea van Bugatti te Mulhouse en die van Porsche en Mercedes in Stuttgart. Sennake gaat een voorstel of 2 uitwerken en dan komen we volgende meeting daarop terug.

8. De Paddockers zijn vragende partij om een eigen Paddock-event te lanceren. Er wordt gedacht aan een eigen tentoonstellingsdag met modellen van alle Paddockers. De streefdatum zal ergens in het najaar 2010 liggen. We werken dat verder uit.

9. Er zal werk gemaakt worden van een nieuwe bestelling club-kledij. Meer info in een aparte thread. We proberen tegen de laatste meeting van het jaar alles in kannen en kruiken te hebben, en als het een beetje meezit alles al te kunnen leveren.


Dat was het zo een beetje denk ik. Tot de volgende!

Big attack
17-10-2009, 13:15
De aanwezige incl. Megane Bumper

Big attack
17-10-2009, 13:29
Deel 1

Big attack
17-10-2009, 13:40
deel 2

Dominique
17-10-2009, 13:47
By the way, terloops werd gevraagd of de data voor de Goodwood Festival of Speed en de Goodwood Revival in 2010 reeds bekend waren.

De Festival of Speed zal doorgaan van 2 tot 4 juli 2010.
De Revival is gepland van 17 tot 19 september 2010.

Blij u weer van dienst te kunnen zijn ;)

Big attack
17-10-2009, 13:47
deel 3

Loeten
17-10-2009, 15:43
De aanwezige incl. Megane Bumper

Das trouwens een nichtje van Lolo Ferrari... Ben ik vandaag te weten gekomen :+

Nismo
17-10-2009, 18:33
..............

.................. :D De agenda staat dus nu tsjokvol, dus iedereen op tijd!!

:)

Het is ne goeie die het zegt.:p

Guido
17-10-2009, 22:14
Het is ne goeie die het zegt.:p

"I have a reputation to maintain, you know"

http://www.automotiveforums.com/vbulletin/images/smilies/flipa.gif

Nismo
18-10-2009, 14:17
"I have a reputation to maintain, you know"

http://www.automotiveforums.com/vbulletin/images/smilies/flipa.gif

Yes my friend, I know.:D