PDA

View Full Version : Vooruitzicht Canada.


yvdp
04-06-2001, 16:33
Volgens mij wordt dit de eerste overwinning van het seizoen voor Häkkinen. Häkkinen zei al voor de GP van Monaco dat hij de jacht zou inzetten op Schumi en Coulthard, maar spijtig voor hem is hij weer uitgevallen. Hij zal dus dit week-end meer dan ooit gebrand zijn op die overwinnig en zo zijn eerste 10 punten zal binnenhalen voor McLaren.

Ferrari Forever
04-06-2001, 17:14
hm kweetnie. Na de Gp van Monaco heeft Schumacher zelf gezegd dat Hakkinen nu definitief uit de running ligt voor de wereldtitel en dat hij nu enkel nog Coulthard vreest. En Hakkinen staat erom bekend, dat eenmaal de motivatie weg is, hij eigenlijk onder zijn mogelijkheden rijdt. Dit jaar valt hem in ieder geval niets te verwijten. Mclaren daarentegen des te meer. Misschien zullen ze in Canada eindelijk het licht zien en die launch-control brol achterwege laten ?

yvdp
04-06-2001, 17:45
Voor het team hoop ik dat ze die launch-control achterwege laten, maar voor Ferrari daarentegen.
Allé, we zullen wel zien wat het verdere seizoen ons verteld.

Sennake
04-06-2001, 17:58
Ik denk ook dat McLaren serieus geflaterd heeft dit seizoen, en dat het zeker niet de bedoeling was om Coulthard dit jaar als kampioens-challenger uit te spelen. Maar ze zitten er nu mee en ik denk wel dat ze vanaf nu vol de kaart "Coulthard" zullen trekken, of toch zeker zouden MOETEN trekken!

yvdp
04-06-2001, 18:02
Volgens mij gaat Dennis Häkkinen nog altij als de nr. 1 beschouwen. Das ni just, maar ja.

Oneliner
04-06-2001, 19:57
ge kunt em nu ne lompe mens vinden, mor hij zal nu nog wel logisch kunnen nadenken. kdenk dat em ondertussen doorheeft da coulthard 1 wordt

Werner333
04-06-2001, 20:34
Hakkinen zelf zegt nog steeds dat hij kans heeft op de titel en dat hij geen 2de viool gaat spelen voor DC. Daar is het nog veel te vroeg voor volgens hem. Begrijpen wie begrijpen kan.:(

Finish
04-06-2001, 20:39
Ron Dennis zal het wel begrijpen.

Werner333
04-06-2001, 20:42
LOL Finish.

Jan
05-06-2001, 11:57
Hakkinen heeft zijn antwoord voor een vriendenprijsje afgekocht van Barichello.

Jan

Rallyloverke
05-06-2001, 12:04
Coulthard wint in Canada, met op de tweede plaats Ralf Schumacher (goed voor mijn managerspel) en derde wordt Montoya. Michael Schumacher kent tal van kleine ongemakken en wordt 4de of 5de. Hakkinen rijdt tegen de Arrows van Verstappen of Bernoldi. Plaatsen 5 en 6 worden verdeeld onder Jordan en Sauber. Barrichello? Die rijdt een anonieme race.