PDA

View Full Version : Baguette mag testen


Bart.Vandecavey
10-11-2009, 17:07
December 'young driver' test takes shape (http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/091110091757.shtml)

Hopelijk kan hij tonen wat hij waard is!

Belle
10-11-2009, 17:29
Duimen maar!

klopklop1
10-11-2009, 20:58
Ik hoop echt dat deze test een succes wordt zodanig dat we hopelijk nog eens een belg in de F1 krijgen

Sennake
10-11-2009, 22:38
Tja, een test bij een team dat zich serieus aan het bezinnen is of ze F1 nog wel zien zitten... Niet echt hoopgevend, zelfs al verloopt de test zelf perfect vrees ik... Niet dat ik hier de zeurpiet of de negativist wil uithangen, maar we moeten wel realist blijven natuurlijk...

Neo-242
10-11-2009, 23:21
Ik zou Baguette graag in de F1 zien, maar ik denk dat het enige realistische de bakken geld zijn die hij moet te pakken krijgen. Met zoveel ervaren F1 rijders zonder contract, moet je veel geld meebrengen om als rookie in 2010 aan de slag te kunnen vrees ik. En ik betwijfel of papa met de wegenwerken zoveel kan ophoesten. Jammer, want ik zie het hem met zijn talent en mindset wel ver brengen in de F1.

Belle
10-11-2009, 23:35
Dat is zo, hé. Zelfs al blinkt hij uit tijdens de testen, zonder geldkoffertje raak je er gewoon niet.

The Interceptor
11-11-2009, 00:04
't Voordeel voor Baguette is misschien wel dat er deze testdagen enkel jonge rijders met weinig of geen F1 ervaring rijden.
Maar als hierdoor veel rode vlaggen gezwaaid worden is het ineens een nadeel natuurlijk.

Hopelijk kan hij iets laten zien ja. Maar op een racestoeltje bij Renault moet hij niet hopen, dat gaat er toch niet inzitten.
De teams met vrije stoeltjes zullen de testen wellicht toch wel goed opvolgen. Misschien kan Baguette met een goede test, een volgende test bij bv Campos loskrijgen? Dat lijkt mij in alle geval het enige team waar hij kansmaakt op een zitje.

klopklop1
11-11-2009, 09:34
't Voordeel voor Baguette is misschien wel dat er deze testdagen enkel jonge rijders met weinig of geen F1 ervaring rijden.
Maar als hierdoor veel rode vlaggen gezwaaid worden is het ineens een nadeel natuurlijk.

Hopelijk kan hij iets laten zien ja. Maar op een racestoeltje bij Renault moet hij niet hopen, dat gaat er toch niet inzitten.
De teams met vrije stoeltjes zullen de testen wellicht toch wel goed opvolgen. Misschien kan Baguette met een goede test, een volgende test bij bv Campos loskrijgen? Dat lijkt mij in alle geval het enige team waar hij kansmaakt op een zitje.

Of Manor GP is ook toch een mogelijkheid, misschien vindt hij wel het nodige geld, we kunnen maar hopen.

The Interceptor
11-11-2009, 18:06
Of Manor GP is ook toch een mogelijkheid, misschien vindt hij wel het nodige geld, we kunnen maar hopen.

Manor GP was het eigenlijk het team dat ik bedoelde ja, ik ben de nieuwe teamnamen nog niet zo gewoon :o
Maar vraag is natuurlijk, dat als Virgin hoofdsponsor (of zelfs hoofdaandeelhouder) wordt, Brandson dan ook een Britse piloot in de auto wil zien?

Bij Campos lijkt Baguette in alle geval kansloos, Senna al onder contract. En voor het 2e stoeltje gaat het nog tussen 2 piloten: de Rus Petrov en de Venezolaan Maldonado. Héél misschien De La Rosa, maar de Spaanse sponsors werken blijkbaar niet mee.

klopklop1
11-11-2009, 19:41
Intussen is bekend geraakt dat baguette zal testen op 1 December in Jerez, Duimen maar !!!