PDA

View Full Version : De Paddock Club - lidgeld 2010.


Sennake
09-01-2010, 22:33
Beste Paddockers!

Nieuwjaar en het nodige feestgedruis liggen alweer meer dan een week achter ons, dus hoogste tijd om even stil te staan bij het afgelopen De Paddock jaar en even vooruit te blikken op wat 2010 zoal brengen kan. Doorwinterde, erg toepasselijk in deze tijd, Paddockers weten ondertussen al wel dat dit ook het ogenblik is waarop we iedereen uitnodigen om zijn lidmaatschapsbijdrage te vernieuwen of om zich nieuw aan te sluiten. Meer details hieromtrent vinden jullie wat verder in deze update.


Activiteiten
De Paddock Live Quiz
Op 28 Februari 2009 organiseerden we voor de 5de maal onze De Paddock Live Quiz in De Kluis te Bolderberg. Deze 5de editie werd opnieuw in een uitverkocht huis gespeeld met spanning tot op het laatste.
Tevens werden bij aanvang van de Quiz ook alle laureaten van de diverse online spelletjes (Prono's, Quiz, Photo Award) in de bloemen gezet.

De 6de editie van de De Paddock Live Quiz zal dit jaar overigens doorgaan op 27 februari 2010. Gespeeld wordt er weer in De Kluis te Bolderberg en de eerste inschrijvingen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=19209) zijn al binnen. De vragen zijn opgesteld en klaar, maar er is nog steeds plaats voor enkele extra teams, dus aarzel niet om in te schrijven. Ook indien je geen team bij elkaar weet te vinden, mag je inschrijven. Je wordt dan op de avond zelf ingedeeld bij een team dat nog extra mensen kan gebruiken.
Voor meer details betreffende deze quiz alsook dé prijs, verwijzen we graag naar de aankondigingen op het forum of onze aparte webpagina www.depaddock.eu/quiz .

F1 en WRC Prono’s: ook in 2009 was er weer voldoende interesse met terechte winnaars van leuke prijzen (Ixo-schaalmodellen). In 2010 zullen beide prono's gewoon verder op het appel zijn.

De Paddock Photo Award leverde ook in 2009 mooie foto’s op en de winnaars werden dan ook gepast in de bloemetjes gezet bij de aanvang van de Live Quiz op 28 februari 2009. Dus een warme oproep aan alle fotografen om nu al werk te maken van het schieten van die ene winnende foto in 2010. Eind 2010 kun je die dan weer inschrijven en meedingen naar de eindoverwinning.

De De Paddock Online Quiz is inmiddels een vaste waarde op het forum met ook in 2009 alweer een nieuwe winnaar. Nog nooit is er iemand in geslaagd om deze quiz meer dan 1x te winnen.
De 2010 editie is inmiddels weeral van start gegaan, dus als je je autosport geheugen gedurende het ganse jaar wil testen en aanscherpen is deze online quiz de ideale manier om zulks te doen. Uren puzzel- en quizplezier (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?p=254423#post254423) verzekerd!

Ook de cel De Paddock Modelbouw was in 2009 weer erg actief. Traditiegetrouw namen onze "plekkers" deel aan diverse beurzen en tentoonstellingen, met de verplaatsing naar het Oostenrijkse Ried als absolute hoogtepunt. Het afgelopen jaar werd dan ook door hun weer afgesloten met een spetterende tombola. Tijdens deze jaarafsluiting reikten zij voor de derde keer reeds The Golden Spark Plug Award uit aan de meest verdienstelijke modelbouwer van De Paddock.
Na wat groeipijnen, wellicht te wijten aan de specifieke structuur van hun activiteiten binnen de vzw, lijken alle plooien weer glad gestreken om er ook in 2010 weer een plezant, leerrijk en vooral boeiend modelbouwjaar van te maken. Er wordt immers al luidop nagedacht over een weekend-museum-trip door Europa, waarbij ook niet-modelbouwers zullen kunnen deelnemen. Meer info zal hierover bekend gemaakt worden van zodra deze beschikbaar is.


Dit alles is natuurlijk slechts mogelijk dankzij de steun van alle betalende clubleden en sponsors. Ondanks de moeilijke economische situatie en het licht teruglopende aantal betalende leden, zijn we er het afgelopen jaar toch in geslaagd om enerzijds iedereen gratis toegang te bieden tot het forum en anderzijds om onze onafhankelijkheid te behouden. Het forum is immers dé discussieplaats bij uitstek, waar iedereen zijn mening kan ventileren, uiteraard rekening houdend met de geldende huisregels.


De Paddock vzw
Zoals reeds eerder vermeld is het begin van het jaar het ogenblik waarop we jullie opnieuw uitnodigen om jullie lidmaatschapsbijdrage te vernieuwen. Al deze centjes maken het immers mogelijk om datgene te doen waarmee we bezig zijn.

We kunnen er immers niet enkel de steeds weerkerende facturen voor hosting van de servers, software licenties enz. mee betalen, het is voor de mensen achter de schermen ook een teken van appreciatie voor al het vrijwillige werk dat er geleverd wordt.

Als return voor de bijdrage, hebben we een aantal dingen bij elkaar staan:
- Korting bij aankoop van De Paddock merchandising;
- Korting op het jaarlijkse De Paddock-evenement;
- Korting bij aankoop van display cases voor schaalmodellen;
- Exclusieve toegang tot het clubledenforum;
- De mogelijkheid om attachments (foto' enz.) te kunnen uploaden op het forum;
- Gratis deelname aan de Paddock Live Quiz;
- Deelnemen aan de maandelijkse modelbouwmeetings;
- Modelbouwers hebben de mogelijkheid om een eigen galerij te onderhouden;
- Voorrang bij de verdeling van eventuele vrijkaarten voor diverse evenementen;
- Een echte De Paddock lidkaart;
- Maar vooral, Clublid van de tofste autosportvereniging van België.

Het bedrag van de lidmaatschapsbijdrage blijft ook in 2010, ondanks alles, met 15 euro ongewijzgd. Sedert het allereerste begin in 2001, is dit, mede dankzij de steun van de sponsoring en alle leden, nog nooit verhoogd!

Indien jullie geloven in het concept en er nog een jaartje De Paddock willen bijdoen, dan kunnen jullie deze bijdrage voor 2010 voldoen door het bedrag van 15 euro te storten op:

De Paddock v.z.w.
Roskamstraat 13
2360 Oud-Turnhout

Rekeningnr 733-0082342-19

Vanuit het buitenland:

IBAN rekeningnr BE39 7330 0823 4219
BIC code KREDBEBB

Vermeld duidelijk je naam en adres, evenals je nickname en je lidnummer. Indien je je oude lidkaart niet meer kan vinden, of je bent je lidnummer gewoon vergeten, neem dan voordien even contact met ons op.

Ben je nog geen lid, vermeld dan duidelijk je naam, adres en nickname op het forum. Stuur ons ook als de bliksem een mailtje met daarin je adres en e-mail en eventueel telefoon- of GSM-nummer zodat we je kunnen bereiken.

Leden met kinderen, kunnen zoon- en/of dochterlief ook lid laten worden. Dat is geheel gratis tot de leeftijd van 16 jaar. Daarna moet er voor hun ook de reguliere lidmaatschapsbijdrage betaald worden. Het volstaat dit te melden bij je overschrijving. We zorgen er dan voor dat zoon- en/of dochterlief ook een lidkaart toegestuurd krijgen.

Het ganse team van De Paddock, de admins en mods, wensen jullie dan ook een fantastisch 2010 toe. Moge jullie gezondheid in prima conditie verkeren, de rest zullen wij wel organiseren.

Alvast bedankt en tot binnenkort!

Guido
10-01-2010, 23:08
ik heb mijn bijdrage met plezier geregeld. We kunnen er weer een jaartje tegenaan.

:bye:

Nismo
17-01-2010, 18:50
ik heb mijn bijdrage met plezier geregeld. We kunnen er weer een jaartje tegenaan.

:bye:

Zo zijn er nog. ;)

Pinto
25-01-2010, 14:23
Naar welk mail-adres moeten de persoonlijke gegevens van nieuwe leden worden gestuurd?

Ik post (en bouw) niet veel maar wil wel een bijdrage leveren en lid worden.

Sennake
25-01-2010, 19:02
Naar welk mail-adres moeten de persoonlijke gegevens van nieuwe leden worden gestuurd?

Ik post (en bouw) niet veel maar wil wel een bijdrage leveren en lid worden.

Die mag je sturen naar guy.golsteyn@telenet.be

En alvast bedankt voor de steun ;)

eyckles
25-11-2010, 18:30
Vanaf wanneer kan je het lidgeld betalen en tot wanneer is het lidmaatschap dan geldig, want ik zou lid willen worden van dit forum

Lesley

Sennake
25-11-2010, 18:59
Vanaf wanneer kan je het lidgeld betalen en tot wanneer is het lidmaatschap dan geldig, want ik zou lid willen worden van dit forum

Lesley

Je kan altijd lidgeld betalen, maar als je betaalt vanaf 1 oktober is je lidmaatschap geldig voor het ganse jaar dat erna komt, in dit geval dus tot 31 december 2011. En als clublid mag je, indien je dat wenst, in december al meteen naar de plezantste modelbouwmeeting van het jaar komen, met een geweldige tombola waarop je gegarandeerd met een prachtige prijs naar huis gaat... Ik zou dus zeggen: niet te lang wachten ;)

MVG,

Guy.

eyckles
25-11-2010, 21:07
Dus bij deze maak ik mij vandaag of morgen nog lid.

Groeten,
Lesley

Sennake
25-11-2010, 22:03
Dus bij deze maak ik mij vandaag of morgen nog lid.

Groeten,
Lesley

Bedankt ;)

Ferrari rules
08-12-2010, 12:57
Uhhh... ik heb mijn lidgeld ook overgemaakt...:o

NetForce84
08-12-2010, 19:31
Als ik nu lid wil worden van De Paddock, hoeveel bedraagt het lidgeld en hoelang is mijn lidmaatschap dan geldig?

Bedankt

NetForce84
08-12-2010, 20:00
Als ik nu lid wil worden van De Paddock, hoeveel bedraagt het lidgeld en hoelang is mijn lidmaatschap dan geldig?

Bedankt

Ik denk dat ik het gevonden heb.:o

Nismo
11-12-2010, 19:26
Als ik nu lid wil worden van De Paddock, hoeveel bedraagt het lidgeld en hoelang is mijn lidmaatschap dan geldig?

Bedankt

15 eurootjes en dat tot eind 2011. ;)