Log in

View Full Version : Lancia Delta HF Integrale 16v - 1989 Sanremo Rally - Hasegawa CR-8

Tjello
07-02-2010, 15:54
Als onderdeel van de groepsbouw op modelbrouwers.nl post ik deze wip ook hier.

Het betreft de Lancia Delta HF Integrale 16v zoals te zien in de 1989 Sanremo rally.

De inhoud van de doos:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-J4YVQQY6.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BJA3UCF7.jpg

Er zit standaard schijnbaar PE bij en wat materiaal om gordels te maken, hoop dus bij deze weer wat bij te leren ;)

Tjello
07-02-2010, 15:58
Vanmiddag begonnen aan het schuren van de body, er zijn wat kleine aanpassingen nodig. De originele tankdop moet opgevuld worden, knipperlicht wegschuren enzo. Ik zit nog wat te twijfelen over de grille. Deze zou volgens boxart en beschrijving zwart moeten zijn met een rode lip. Ik zal eens wat referentiefoto's zoeken of ik dit niet met een PE roostertje mooier kan oplossen.

Loixrallyfan
07-02-2010, 18:11
Een mooie wagen.
Veel succes met de bouw en ga dit zeker volgen. Heb er hier ook nog ene staan met een andere livery.

Tjello
07-02-2010, 18:39
Een mooie wagen.
Veel succes met de bouw en ga dit zeker volgen. Heb er hier ook nog ene staan met een andere livery.

Heb ook de Italeri kit liggen maar die zie ik ff niet zitten met losse deur enzo.

De Superdelta van ik dacht 1992 met Repsol livery heb ik ook nog liggen en die volgt ooit nog wel.

Guido
09-02-2010, 01:25
Veel plezier ermee!

gert mertens
09-02-2010, 21:30
Eind jaren '80 was dit hét van hét !!!
Jammer dat ik er mij toen geen kon kopen ...
(nu trouwens ook nog nie)
Suc6 met het bouwen.
Grtz,
G

Loeten
10-02-2010, 14:51
Hier staat deze al in de vitrinekast met een review van de verschillende firma's die deze uitbrachten (Italeri, Hasegawa en Protar) Ik moet hem nog een paar keer bouwen om de diverse Wereldkampioenen mee te maken.

Ik volg je ondertussen. Succes !

Tjello
13-02-2010, 19:23
Op dit moment is het schur'n en plamur'n ;)

Komende week vrij dus misschien dat het dan wil vlotten...