PDA

View Full Version : De Paddock Modelbouw goes: On The Road, Jabbeke - 13 & 14 maart 2010


Nismo
27-02-2010, 23:18
Nog 2 weken, en het is weer zover.
De eerste modelbouwbeurs van het jaar waaraan De Paddock Modelbouw aan deelneemt is een feit en dat op 13 & 14 maart a.s.

Meer info over ons volgt.

Doc en ik zullen er zijn op zaterdag, omstreeks 08.00 en zondag in de late voormiddag.
Nismo jr komt op zondag ook mee.


Meer info over de beurs: http://www.ontheroad-brugge.be/

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17042&stc=1&d=1267305475

Doc
28-02-2010, 08:09
Zoals afgesproken ben ik om 5.46u bij u zodat we om 6.46u kunnen ontbijten en om 7.46u in Jabbeke xijn.:champagne::champagne:

vinnie
28-02-2010, 22:40
Voor de mannen die meekomen naar Jabbeke wees niet bang om een model waarop je nog volop aan bezig bent tentoon te stellen. We hebben gemerkt in de loop der jaren dat de bezoekers dit ook zeer boeiend vinden zoals bv de zakspeed van Nismo of dergelijke.
Alle weer iets om eens over na te denken zie.
Groetjes en tot binnen een 14tal dagen.:bye:

Loeten
02-03-2010, 21:32
Ok prima. Zijn er al bepaalde afspraken vanuit De Paddock zelf want ik was er uiteindelijk niet op de vorige meeting...

Ga eens kijken wanneer ik kan komen want heb net mijn twee kids...

The creative explorer
04-03-2010, 20:20
Met dank aan #45 en #46 zal ik zaterdag ook in Jabbeke zijn :) Thanks Johnny en Philip!

TvD
04-03-2010, 20:44
Kan iemand vertellen hoe het ook alweer zit met het bestellen van een maaltijd?? Ik geloof dat Guy het daarover had bij de laatste meeting, maar ik kan er op de site van on-the-road niets over terugvinden?

Doc
04-03-2010, 21:15
Kan iemand vertellen hoe het ook alweer zit met het bestellen van een maaltijd?? Ik geloof dat Guy het daarover had bij de laatste meeting, maar ik kan er op de site van on-the-road niets over terugvinden?

Probeer het eens op zen belgisch! Buiten staat een frietkot.:D:D:D:D

Sennake
04-03-2010, 21:44
Kan iemand vertellen hoe het ook alweer zit met het bestellen van een maaltijd?? Ik geloof dat Guy het daarover had bij de laatste meeting, maar ik kan er op de site van on-the-road niets over terugvinden?

Guido zei dat iedereen die eten wil, zich zelf moet inschrijven. Maar ik vind ook niet direct waar dat moet. Daarom heb ik een PM gestuurd naar Vinnie.

Guido
05-03-2010, 11:25
Guido zei dat iedereen die eten wil, zich zelf moet inschrijven. Maar ik vind ook niet direct waar dat moet. Daarom heb ik een PM gestuurd naar Vinnie.


Ne PM naar Vinnie, ne mail naar Peter, ne post op De Paddock... :champagne:

De mannen hebben precies schrik dat ze honger gaan hebben... Enfin, in bijvoegsel de inschrijvingsdocumenten voor zowel het eten als de wedstrijd.

Vergeet de spotjes niet mee te nemen want we staan aan de tafels waar het wat donkerder is en als je aan de wedstrijd wil meedoen, is extra verlichting daar echt geen overbodige luxe.

:bye:

Dominique
06-03-2010, 18:39
Zoals ik reeds heb gemeld aan onze coordinator, moet ik passen voor deze editie. Volgende keer beter.
Succes ginder!

Nismo
07-03-2010, 00:23
............................

Vergeet de spotjes niet mee te nemen want we staan aan de tafels waar het wat donkerder is en als je aan de wedstrijd wil meedoen, is extra verlichting daar echt geen overbodige luxe.

:bye:


Vandaag eens het materiaal gecontroleerd dat op elke beurs meegaat.
In deze box staan de ronde spiegels, spiegelpootjes, enkele stekkerdozen en vooral 3 doosjes met als inhoud spotjes.

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17127&stc=1&d=1267913839

Dan hebben we de grote spiegel en de tafellakens ook al maar klaargezet.
Ook het grote clublogo ligt met wat ander standmateriaal in de onderste bak.

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17128&stc=1&d=1267913835

Rest me nu nog om de modellen in te pakken.

Guido, wie gaat er allemaal aanwezig zijn?

gert mertens
07-03-2010, 10:56
Ik ga zéker langskomen.
Waarschijnlijk komt André Klibisch met me mee.
We gaan proberen tegen 9.30u aanwezig te zijn.
Ik breng geen enkel model mee !!!
(wegens ; heb nog geen enkel afgewerkt model)
Is er plaats voorzien om te bouwen / demo geven?
Zo ja ; breng ik dan men troep mee?

Grtz,
G

Nismo
07-03-2010, 15:00
Ik ga zéker langskomen.
Waarschijnlijk komt André Klibisch met me mee.
We gaan proberen tegen 9.30u aanwezig te zijn.
Ik breng geen enkel model mee !!!
(wegens ; heb nog geen enkel afgewerkt model)
Is er plaats voorzien om te bouwen / demo geven?
Zo ja ; breng ik dan men troep mee?

Grtz,
G

Normaal gezien is er altijd een plaatsje voorzien op onze stand om te bouwen/of wat dan ook te doen.;)
Breng uwe troep maar mee, dan je nog wat verder "aanmodderen" met uw geit.
Trouwens, ook niet afgewerkte modellen mogen meegebracht worden.

Loeten
11-03-2010, 19:53
Ik zal er zaterdag zeker bij zijn. Ik probeer om er om 8 uur ook te zijn om mee te helpen opbouwen. Ik blijf tot het einde van die dag. Op zondag kom ik in de namiddag nog eens langs met de kids mee. Daarna keer ik naar huis terug met mijn tentoongestelde modellen (een 5-tal)

Tot dan !!

Doc
11-03-2010, 20:46
Ik zal er zaterdag zeker bij zijn. Ik probeer om er om 8 uur ook te zijn om mee te helpen opbouwen........Tot dan !!

Ja, ja die kennen we van vorig jaar.:p:p

Guido
11-03-2010, 22:39
Ik zal er zaterdag zeker bij zijn. Ik probeer om er om 8 uur ook te zijn om mee te helpen opbouwen. Ik blijf tot het einde van die dag. Op zondag kom ik in de namiddag nog eens langs met de kids mee. Daarna keer ik naar huis terug met mijn tentoongestelde modellen (een 5-tal)

Tot dan !!

Super! Lijkt me een goed plan.

Ikzelf ga op zaterdag ochtend naar Jabbeke - YMCA zong ooit "Go West" - en schat dat ik tegen 07.30 daar zal zijn. Kenners weten dat zulks betekent dat ik tegen "t'en achten" daar zal zijn.

:gas:

Nismo
11-03-2010, 23:14
Super! Lijkt me een goed plan.

Ikzelf ga op zaterdag ochtend naar Jabbeke - YMCA zong ooit "Go West" - en schat dat ik tegen 07.30 daar zal zijn. Kenners weten dat zulks betekent dat ik tegen "t'en achten" daar zal zijn.

:gas:

Of just na "t'en achten". :saythat:

Sennake
12-03-2010, 00:14
@Doc: om de demo met de schakelaars goed te kunnen uitvoeren zou je een Dremeltje moeten meebrengen. De mijne zit vastgemaakt aan mijn werktafel, en die tafel is wat groot om mee te sleuren ;)

Als je er eentje hebt laat dan iets weten, want dan neem ik wel mijn diamantschijfje mee...

Doc
12-03-2010, 06:46
@Doc: om de demo met de schakelaars goed te kunnen uitvoeren zou je een Dremeltje moeten meebrengen. De mijne zit vastgemaakt aan mijn werktafel, en die tafel is wat groot om mee te sleuren ;)

Als je er eentje hebt laat dan iets weten, want dan neem ik wel mijn diamantschijfje mee...

Oei, dat word een probleempje, de mijne is een tijdje terug overleden en ik heb nog gene nieuwe gehaald.:frusty:

Sennake
12-03-2010, 08:19
Ik heb voor alle zekerheid mijn vijltjes ook maar ingeladen, dat gaat ook, maar wel veel trager natuurlijk. Misschien kunnen we ter plaatse wel een goede ziel vinden die zijn Dremel wil uitlenen...

Loixrallyfan
12-03-2010, 10:09
Hey mannen, ik kan me zaterdag toch nog vrij maken om te komen.:champagne::champagne:
Zal er ook proberen te zijn tussen 8 en 8h30.
Zou graag 4 modellekes meebrengen.
2 op 1/24: BMW M3 Marc Duez en de rode Sub S12B van Van Eldik.
2 op 1/43: Poloke van Loix en Peugeot 207 Loix Ieper 2008
Als dat nog kan...

Guido
12-03-2010, 10:50
Als dat nog kan...

Natuurlijk kan dat nog. Breng maar mee!

Loixrallyfan
12-03-2010, 10:59
Ok, bedankt. En gaat de blauwe Sub worden die ik op de laatste meeting meehad, niet de rode. Is mooier afgewerkt.

Loeten
12-03-2010, 12:56
Ja, ja die kennen we van vorig jaar.:p:p

Da was toen in "samenwerking" met Djoene... Meer moet ik niet zeggen, denk ik...

Mijn ouders zijn zo lief om voor de kids te zorgen op zaterdag. eigenlijk al vanaf de vrijdagavond, dus ik kan 's morgens op tijd vertrekken...

Loixrallyfan
12-03-2010, 14:05
Ik vroeg me nog even af, moet ik mij nog ergens inschrijven of gewoon opkomen?

Sennake
12-03-2010, 14:24
Ik vroeg me nog even af, moet ik mij nog ergens inschrijven of gewoon opkomen?

Gewoon afkomen. En uwen Dremel meebrengen ;) (als je er eentje hebt natuurlijk)...

Sennake
12-03-2010, 14:26
Kleine verrassing (en ook wel als tegemoetkoming aan de vroege vogels die komen helpen opbouwen): alle Paddockers die zaterdagmorgen om 08.00 hr present zijn op de stand krijgen via de clubkas koffiekoeken aangeboden ;)

Loixrallyfan
12-03-2010, 14:26
Spijt me, heb ik niet. Heb wel eentje van de Aldi, nog nooit gebruikt, en weet niet of het kan dienen.
En die koffiekoeken gaan smaken.:drewl::drewl:

Sennake
12-03-2010, 14:27
Iemand anders die een Dremel heeft toevallig?...

Guido
12-03-2010, 14:45
Iemand anders die een Dremel heeft toevallig?...

Ah maar wacht eens, ik heb een paar jaar geleden eens "zo'n brol" :champagne: gekocht in Telford. 'k zal dat eens meebrengen. Is wel geen dremel, maar ge kunt er ook gaatjes mee boren en de snelheid is regelbaar. Moet ik nog juust dienen 220V UK/EU stekker omvormer zien te vinden.

Sennake
12-03-2010, 15:03
Ah maar wacht eens, ik heb een paar jaar geleden eens "zo'n brol" :champagne: gekocht in Telford. 'k zal dat eens meebrengen. Is wel geen dremel, maar ge kunt er ook gaatjes mee boren en de snelheid is regelbaar. Moet ik nog juust dienen 220V UK/EU stekker omvormer zien te vinden.

Ok, thanks!

TvD
12-03-2010, 15:54
Heb wel een dremel, maar minimaal toerental is 10.000... kan je daar wat mee?

TvD
12-03-2010, 16:00
Kleine verrassing (en ook wel als tegemoetkoming aan de vroege vogels die komen helpen opbouwen): alle Paddockers die zaterdagmorgen om 08.00 hr present zijn op de stand krijgen via de clubkas koffiekoeken aangeboden ;)

helaas, 8 uur ga ik niet redden, dan moet ik echt te vroeg m'n bed uit ;)

Doc
12-03-2010, 17:17
Kleine verrassing (en ook wel als tegemoetkoming aan de vroege vogels die komen helpen opbouwen): alle Paddockers die zaterdagmorgen om 08.00 hr present zijn op de stand krijgen via de clubkas koffiekoeken aangeboden ;)

:champagne: Jippie!!! :champagne:

Koffiekoeken:drewl::drewl:

Loeten
12-03-2010, 19:05
:champagne: Jippie!!! :champagne:

Koffiekoeken:drewl::drewl:

En moede daarvoor "in mein badjas" kommen ??? :+

Doc
12-03-2010, 19:38
En moede daarvoor "in mein badjas" kommen ??? :+

reken maar van Yep.:D:D:D

Nismo
12-03-2010, 23:17
Kleine verrassing (en ook wel als tegemoetkoming aan de vroege vogels die komen helpen opbouwen): alle Paddockers die zaterdagmorgen om 08.00 hr present zijn op de stand krijgen via de clubkas koffiekoeken aangeboden ;)

En na de koffiekoeken, zelfgebakken cake, wegens een nog niet zo lang geleden verjaardag. ;)



Maar alleen als Loeten zijne badjas aan heeft.:p
en anders ook



Voila, alle materiaal is ingeladen, nu maar hopen dat mijn sleutels niet kwijt geraken, zoals begin deze week. Maar dat verhaal vertel ik jullie morgen wel. :D;)

Aerodyne
13-03-2010, 00:35
En na de koffiekoeken, zelfgebakken cake

SPACECAKE :applaus::applaus::applaus:

The creative explorer
13-03-2010, 23:06
Bedankt heren voor de plezante dag! Ik heb mij uitstekend vermaakt. Een bijzonder bedankje voor Johnny, Philip en Guido, de heren weten waarom.

Nismo
14-03-2010, 00:21
Super! Lijkt me een goed plan.

Ikzelf ga op zaterdag ochtend naar Jabbeke - YMCA zong ooit "Go West" - en schat dat ik tegen 07.30 daar zal zijn. Kenners weten dat zulks betekent dat ik tegen "t'en achten" voor den eerste keer wakker zal zijn.

:gas:

En wij zijn ondertussen kenners. :p



SPACECAKE :applaus::applaus::applaus:

Ik vond dat mijn clubcollega's er nog goed uitzagen na het nuttigen van 1 of meerdere stukken van de door mijn vrouwtje zelfgebakken cake. ;)



Bedankt heren voor de plezante dag! Ik heb mij uitstekend vermaakt. Een bijzonder bedankje voor Johnny, Philip en Guido, de heren weten waarom.

Dat is met plezier gedaan. ;)

Wat zouden we anders gedaan hebben in de file, als we jouw niet hadden meegenomen, nu konden we tenminste jouw kits aandachtig bestuderen. :p

Nismo
14-03-2010, 00:33
En hier zijn al enkele sfeerbeelden van hoe onze clubstand er min of meer uitziet.

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17170&stc=1&d=1268519478

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17171&stc=1&d=1268519478

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17172&stc=1&d=1268519478

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17173&stc=1&d=1268519478

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17174&stc=1&d=1268519478

Overigens waren het lekkere koffiekoeken, deze morgen.

Nismo
14-03-2010, 00:37
Enkele bekende en uitgeslapen personen:

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17175&stc=1&d=1268519716

Loeten in actie:

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17176&stc=1&d=1268519716

En ook deze persoon is geen nobele onbekende voor onze club:

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17177&stc=1&d=1268519716

En morgen is er nog een dag.;)

Loixrallyfan
14-03-2010, 12:55
Heb een zeer mooie dag gehad gisteren en veel moois gezien, daar in Jabbeke.
Is voor herhaling vatbaar. Met dank aan de club voor de koffiekoeken en het amusement.
En een speciale merci aan Johny voor de zorg voor mijn modellen.;)

Monogram
14-03-2010, 19:20
En ook deze persoon is geen nobele onbekende voor onze club:

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17177&stc=1&d=1268519716


Kon er spijtig genoeg niet bij zijn in Jabeke, maar wie is die man eigenlijk?
Ik zie hem meestal op IPMS style modelbouwmeetings zoals verleden zaterdag in Hoboken en hij heeft altijd een hoop bouwdozen bij.

Luc

Guest
14-03-2010, 20:14
goei quizvraag,ik geef 1 tip,je hoort hem ook overal.

Luigi
14-03-2010, 20:35
Ik ben vandaag ook afgezakt naar Jabbeke (ik moest nog iets gaan ophalen). Het was mijn eerste real-time ontmoeting met verschillende Paddock-leden (Guy, Guido, Gert en Tim). Als vuurdoop werd ik in een amusante diorama-discussie geworpen. Ik stelde het zeer op prijs dat ik ook mijn mening mocht geven wetende dat die mannen en ik elkaar een kwartiertje kenden :-) . Het was weliswaar een korte ontmoeting maar ik vond het zeer aangenaam.

Guido
14-03-2010, 23:42
Bedankt aan iedereen die meegeholpen heeft bij het mogelijk maken van alweer de goed met modellen gevulde De Paddock tafels. Ook bedankt aan iedereen die actief heeft zitten bouwen op onze stand, bedankt ook aan de organisatie voor alweer een prima ontvangst en ook bedankt aan iedereen die eens goeiedag is komen zeggen, ook die mensen die ik niet bij naam ken - excuus daarvoor :o - het was weeral een fijn en vooral inspirerend weekend.

Eigenlijk is "On the Road" het ideale evenement om de "Modeling Winter Blues" van je af te schudden. Ik heb al enkele jaren gemerkt bij mezelf dat ik steeds met wat blues in de benen naar ginder ga, maar telkens weer goed opgeladen en vol inspiratie weer naar huis kachel.

De modellekes gaan weeral "ne gang gaan" zie. :)

Nogmaals bedankt en tot binnenkort bij een volgende gelegenheid!

Nismo
15-03-2010, 02:09
Heb een zeer mooie dag gehad gisteren en veel moois gezien, daar in Jabbeke.
Is voor herhaling vatbaar. Met dank aan de club voor de koffiekoeken en het amusement.
En een speciale merci aan Johny voor de zorg voor mijn modellen.;)

Dat is graag gedaan. ;)

En je zult er gene spijt van hebben dat je alsnog je modellen hebt ingeschreven in de wedstrijd, want je hebt een verdiende 3de plaats uit de brand gesleept met je BMW. :applaus:

Trouwens heel het podium in de categorie "Rally" werd ingepalmd door De Paddock. :applaus: :champagne:

Loixrallyfan
15-03-2010, 15:42
Dat is graag gedaan. ;)

En je zult er gene spijt van hebben dat je alsnog je modellen hebt ingeschreven in de wedstrijd, want je hebt een verdiende 3de plaats uit de brand gesleept met je BMW. :applaus:

Trouwens heel het podium in de categorie "Rally" werd ingepalmd door De Paddock. :applaus: :champagne:
Amai, dat had ik nu niet verwacht, euhhh.... ben der wel heel content mee:)
Een leuke extra na het vele werk.
En tevens ook ene proficiat aan plaats 1 en 2:applaus::applaus:, alleen weet ik niet wie dat zijn.

TvD
15-03-2010, 15:58
En tevens ook ene proficiat aan plaats 1 en 2:applaus::applaus:, alleen weet ik niet wie dat zijn.

2e was de Porsche van Guy, en ondergetekende was 1e met de Impreze P2000 :champagne:

Doc
15-03-2010, 18:04
Jabbeke is weer achter de rug. Jammer. Het is in mijn ogen de leukste beurs van het jaar. Super gezellig, een ontspannen sfeer, en lekker bijkletsen met onze vrienden uit de vlaanders.
Dit jaar was ik er voor de eerste keer 2 dagen bij. En ik moet zeggen, ze waren alle 2 veel te snel om. De zaterdag ben ik vooral op zoek geweest naar materiaal en kits. Enkele kits gevonden die ik nog nodig had voor toekomstige builds dus men dag was geslaagd.
De zondag was er voor het gezellig samenzijn met ons clubje. Vooral veel lol maken, lekkere frietjes eten(zaterdag ook trouwens:p) en veel bijkletsen met iedereen die ik niet zo gek veel zie op een jaar.
Zondag heb ik ook 3 demo`s gekregen. De eerste was heel indrukwekkend, nl Gert die me ging leren hoe ik om stof op een rallywagen moest aanbrengen. Hier ga ik me zeker verder in verdiepen, en heb zelf al een ideetje of 2.

@ Gert : lees deze keer je pb eens even door

De tweede demo was Guy die me heeft gewezen hoe ik schakelaars op men dashbord moet aanbrengen. Opmerkelijk hoe gemakkelijk dat is als je weet hoe je het moet doen. Ga de rest deze week zelf doen dus vrijdag zien jullie
het resultaat.

De derde demo was een onverwachte nl eentje van Guido. Eigenlijk was het meer een cursus die de hele namiddag duurde en die luidde : Hoe plaatst men een nieuwe raamstijl. :+
En dan zeggen dat het een hobby is die ontspannend moet werken.:D:D
Maar de aanhouder wint en tegen dat de dag om was, was de raamlijst geplaatst.:applaus::applaus:

Special thanks nog aan Nismo die, daar men wagen een beetje aan de kleine kant is, alle 2 de dagen heeft gereden.

En vorig jaar was ik er 1 dag, dit jaar 2, volgend jaar neem ik het aanbod dat ik van enkelen gehad heb met veel plezier aan en ga ik ook blijven overnachten.

tot vrijdag allemaal

Loixrallyfan
15-03-2010, 18:12
En vorig jaar was ik er 1 dag, dit jaar 2, volgend jaar neem ik het aanbod dat ik van enkelen gehad heb met veel plezier aan en ga ik ook blijven overnachten.

tot vrijdag allemaal
Ik ben net hetzelfde van plan, zie. Wil hier ook nietsmeer van missen.

Nismo
16-03-2010, 01:21
Kon er spijtig genoeg niet bij zijn in Jabeke, maar wie is die man eigenlijk?
Ik zie hem meestal op IPMS style modelbouwmeetings zoals verleden zaterdag in Hoboken en hij heeft altijd een hoop bouwdozen bij.

Luc

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17177&stc=1&d=1268519716

Monogram, hier een antwoord op je vraag wie deze man is.

Luc Sturm uit Tienen, ook wel eens "Sturmtiger" genoemd. Deze handelaar die vooral diverse beurzen aandoet heeft in Tienen ook een magazijn dat 2x per week open is.
Meer info vind je HIER (http://users.skynet.be/sturmtigers/)

Nismo
16-03-2010, 01:29
..................................


Special thanks nog aan Nismo die, daar men wagen een beetje aan de kleine kant is, alle 2 de dagen heeft gereden.

En vorig jaar was ik er 1 dag, dit jaar 2, volgend jaar neem ik het aanbod dat ik van enkelen gehad heb met veel plezier aan en ga ik ook blijven overnachten.

tot vrijdag allemaal

Allé maatje, je gaat me toch niet alleen op en af laten rijden hé. Ik beloof het u dat ik niet meer via Antwerpen ga rijden :p, maar via Brussel kan ook al eens tegenvallen.

En wat uwe wagen betreft, goed water blijven geven en substral, ooit zal hij wel eens groeien. :saythat:

Zég Doc, je bent de voornaamste demo nog vergeten te vermelden; nml entertainen, zoals Samson en Gertjeeeeeeeeeee,........

Awel mannen, ook ik heb me geamuseerd, en niet een klein beetje. En het op en af rijden, tja dat nemen we er wel bij, zeker als Jr ook een dagje mee wil gaan.

Ik ben mijn foto's een beetje aan het ordenen en eens dat achter de rug is zal ik wel een aparte foto-thread openen zodat jullie nog eens allemaal kunnen nagenieten. ;)

Monogram
16-03-2010, 20:06
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=17177&stc=1&d=1268519716

Monogram, hier een antwoord op je vraag wie deze man is.

Luc Sturm uit Tienen, ook wel eens "Sturmtiger" genoemd. Deze handelaar die vooral diverse beurzen aandoet heeft in Tienen ook een magazijn dat 2x per week open is.
Meer info vind je HIER (http://users.skynet.be/sturmtigers/)

thanks voor de info!

Loeten
17-03-2010, 20:39
Even nog een aanvulling van mijnen kant...

Eerst en vooral heb ik genoten van de tweedaagse, ook al was ik voornamelijk op zaterdag van de partij (en op tijd, maar zonder badjas :+ Daarmee ook geen cake gekregen - maar dat lust ik toch niet :p

Zoals op eerdere foto's te zien, heb ik me even bezig gehouden met actief bouwen. Ik "moest" immers kunnen bewijzen dat ik daar op een nuttige manier aanwezig was... Maar een foto was niet voldoende, vandaar de "controle" op zondag :+

Dank voor de lekkere chocoladekoek, voor de ontvangst, het gezellig samenzijn, de vele verhalen, de tips en tricks, ... Teveel om op te noemen.

Als afsluiter nog een sfeerfoto van 's morgensvroeg, als bewijs dat een modelbouwer een allrounder moet zijn en niet enkele autootjes ineenknutselt.

(klik op de foto want extra groot formaat)

Guido
17-03-2010, 22:58
Schitterende foto!!