View Full Version : Modelbouwbeurs-Namac Houten -zaterdag 10 april
Op zaterdag 10 april ,is er weer een beurs te Houten.Ik ga daar naar toe ,samen met mijn zoon Vincent.
Wie wil er ook nog meegaan?:bye:
Loixrallyfan
18-03-2010, 23:21
Geintresseerd;)
Kunnen we morgen eens zien hoe en wat, hé.;)
Hallo Dominique,
Ik ben opnieuw van de partij.
Door familiale omstandigheden kan ik niet naar Houten gaan.
Loixrallyfan
08-04-2010, 12:19
Hier hetzelfde, m'n oma is dinsdag overleden...:(:(
Ga ook passen voor dit weekend.
Dominique
08-04-2010, 17:58
Hier hetzelfde, m'n oma is dinsdag overleden...:(:(
Ga ook passen voor dit weekend.
oei, mijn deelneming!
Langs deze weg wil ik ook mijn deelneming betuigen
Beste Guido, ook van mij mijn welgemeende deelneming.
Guido, sterkte in deze moeilijke periode.
Loixrallyfan
08-04-2010, 22:43
Een welgemeende bedankt voor de steun, mannen.;)
Dominique
09-04-2010, 22:51
In tegenstelling tot wat ik eerder al aan één van de collega's had gezegd, denk ik dat ik morgen toch eens naar Houten ga afzakken.
Het is goed weer, en de moto zou anders toch maar vastroesten ... :champagne:
Laat maar eens weten wat je vindt van de beurs daar.
Dominique
10-04-2010, 18:27
De beurs was één van de grootste die ik tot nog toe heb bezocht, maar ze is echt gericht naar die-cast verzamelaars en liefhebbers van oude miniatuurauto's. Voor de modelbouwer heb ik maar weinig (om niet te zeggen bijna niets) gevonden. 3 standen hadden enkele kits liggen (voornamelijk AMT en Profil24), hier en daar lagen ergens tussen de rest weggemoffeld wat white metal kitjes op 1/43, maar echt niet veel. 1 enkeling had resin-bodies bij die hij zelf afgiet.
Als je dat DinkyToy-tje of die ene Matchbox waar je zo veel jeugdherinneringen aan hebt opnieuw in huis wil halen: ideaal en je vindt hem daar zeker. Maar kits is een andere zaak.
Het zou natuurlijk ook kunnen te maken hebben met het feit dat ik pas rond de middag naar binnen ben gegaan, en dat de interessante dingen al verkocht waren, maar ik heb mijn twijfels of ik -en het merendeel van de modelbouwers hier- op de NAMAC-beurs mijn gading zal vinden.
Maar goed, als ge nooit zijt geweest, dan zult ge het ook nooit weten, zeg ik altijd maar. En nu weet ik het. ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.