PDA

View Full Version : Twee nieuwe lekken in internet Explorer


Rrubinio
04-04-2002, 00:31
Microsoft raadt de gebruikers van de webbrowser Internet Explorer (versies 5.01, 5.5 en 6) aan om een beveiligingspatch te downloaden en te installeren. De patch dicht twee lekken in de browser. Ook oudere lekken in de beveiliging worden afgesloten indien u dit nog niet eerder hed gedaan. Beide lekken zijn ernstig van aard en zorgen ervoor dat kwaadwilligen schadelijke operaties kunnen uitvoeren op uw computer. De patch is te downloaden op de volgende Microsoft-site.
Microsoft Security update 28/03/02 (http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/q319182/default.asp)

TiBo
04-04-2002, 09:54
Bijna dagelijks kunnen we updates downloaden voor Micro$oft producten.
Dat Bill Gates daar nog geen betaaldienst van heeft gemaakt: een soort 'pay-per-load'. :+

Raceboy
06-04-2002, 13:45
ik zou zeggen download deze maar niet. sinds ik hem heb geinstaleerd start reralplayer niet meer. werken links niet meer uit outlook en als ik op een link klik die opent in een nieuw vanster: odd ook noppes. Way to go microsoft.

Finish
06-04-2002, 14:00
ik krijg hier redelijk veel in mijn rechterbenedenhoek 'automatische update' van Windows XP; ik laat dat dan lekker doen, en bij de volgende restart van Winblows gaat hij weer lekker voort; dusja...'t zal allemaal wel in orde zijn zekers ? :)

JPMontoya
06-04-2002, 14:58
Who uses INTERNET EXPLORER anyway van die sukkels van Microschoft !

Leve LINUX & OPERA

opera 6 kunde nu d/l is wel echt véél beter dan IE
www.opera.com

Raceboy
06-04-2002, 15:42
en opera staat erop :)
byebye microsoft authority:D

Werner333
06-04-2002, 18:10
Originally posted by raceboy
ik zou zeggen download deze maar niet. sinds ik hem heb geinstaleerd start reralplayer niet meer. werken links niet meer uit outlook en als ik op een link klik die opent in een nieuw vanster: odd ook noppes. Way to go microsoft.

Ik heb nochtans geen problemen.

Raceboy
06-04-2002, 19:06
Originally posted by Werner333


Ik heb nochtans geen problemen.

ik heb er nu opera opstaan en alles werkt perfect. het lag dus wel degelijk aan die IE.

Finish
06-04-2002, 20:32
gaat opera goed op depaddock.eu ?
verbazend. Ik heb al problemen gehoord ivm gifkes, forums e.d.
+ reclamebanner dacht ik ?

IE6 staat erop, blijft erop.....

Raceboy
06-04-2002, 20:35
Originally posted by Finish
gaat opera goed op depaddock.eu ?
verbazend. Ik heb al problemen gehoord ivm gifkes, forums e.d.
+ reclamebanner dacht ik ?

IE6 staat erop, blijft erop.....
geen enkel probleem enkel de reply knop is wa naar links verschiven.Reclamebanner idd

http://users.skynet.be/nascar/opera.JPG

PS: waarom laat hem die foto ni zien ?

Finish
06-04-2002, 21:03
omdat er op http://users.skynet.be/nascar/opera.jpg klaarblijkelijk niets staat...

airco
07-04-2002, 19:41
Tja,

Ik ben nu niet direct de grootste voorstander van Microsoft en/of IE zene, maar om Opera nu een goeie browser te noemen ?!?

als je dan toch een alternatief wil ...
www.mozilla.org
Eindelijk een browser die zich een beetje naar de W3 standaard weet te houden ...

airco

Sennake
07-04-2002, 20:16
Ik ben nog altijd content met mijn goeie ouwe MIE 6.0...