Log in

View Full Version : Quiz Fanclub Marc Goossens

gouwyf
30-09-2010, 10:47
Op 29 oktober 2010 om 20h gaat de jaarlijkse kwis van de fanclub Marc Goossens weer door. Na een aantal jaren in de voetbalkantine van Larum wijken we dit jaar uit naar de zaal Sint-Antonius in Herentals. Deelnemen kan met teams van minimum 3 en maximum 5 personen. De deelname kost 5 € per persoon en er is een mooie prijzentafel voor alle deelnemers.

wie
Ploegen van minimum 3 en maximum 5 personen
waar !!! NIEUWE LOCATIE !!!
Zaal Sint-Antonius
Kapucijnenstraat 7
2200 Herentals
wanneer :
vrijdagavond 29 oktober om 20h
Deelnameprijs
5 € per persoon
Route
Klik hier om een routebeschrijving te maken (http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Kapucijnenstraat+7,+2200+Herentals&sll=51.180352,4.829285&sspn=0.008542,0.022724&ie=UTF8&hq=&hnear=Kapucijnenstraat+7,+Herentals+2200+Herentals ,+Antwerpen,+Vlaams+Gewest&ll=51.179558,4.829693&spn=0.008542,0.022724&z=16)

Inschrijvingen
Secretariaat Fanclub Marc Goossens
tel : 014/42.46.85
email : fanclub@marcgoossens.com

gouwyf
30-09-2010, 10:49
Gelieve er wel rekening mee te houden dat de kwis dit jaar niet meer in Geel door gaat, maar in Herentals. De voetbalkantine van Larum was niet meer beschikbaar omdat de ploeg er waarschijnlijk mee stopt.
Daarom zijn we op zoek gegaan naar een ander zaaltje en zal de kwis dus dit jaar doorgaan in Herentals.

Ottooke
30-10-2010, 19:37
De Paddock heeft dit jaar ook weer deelgenomen met 2 teams. We hadden immers wat te verdedigen ;)

Helaas waren we licht onderbemand waardoor we hebben gespeeld in een team van 4 (De Paddock 1) en een team van 3 (De Paddock 2).
De vragen waren zeer gevarieerd en wij waren natuurlijk blij dat er toch enkele autosportvragen waren. De breedte van een voetbalgoal of de wasinstructies op kledingetiketten behoren immers niet tot onze algemene kennis :)

Desalniettemin en desondanks niettegenstaande er enkele straffe tegenstanders waren, is De Paddock 1 toch nog op het podium geraakt met een tweede plaats :applaus:
De Paddock 2 is, met een man/vrouw minder dan De Paddock 1, gestrand op een vijfde plaats :applaus:
We hebben ons in ieder geval geamuseerd en op enkele momenten was het ook "spannend" ;)

De nieuwe zaal is mooi, ruim en de verwarming werkt iets constanter als in Larum. Enig minpuntje was het gebrek aan bierviltjes. Maar dat gaan jullie volgend jaar wel oplossen ;)

Dank u wel voor de organisatie van deze fijne quiz. :worship:

Belle
30-10-2010, 20:31
Het was inderdaad weer tip top in orde.

Troost je, die wasinstructies kon ik zelfs niet. :+ Ik let daar echt niet op wanneer ik m'n kleren was (en tot nu toe nog geen accidentjes gehad).

De zaal vond ik ook stukken beter dan de kantine in Larum...bovendien handig dat die naast de winkelstraat gelegen is. :p

redje
10-11-2010, 11:44
Wij (het Spa Francorchamps Medical Team) waren ook weer supercontent en de nieuwe locatie is inderdaad beter, zeker qua verwarming.

En neen, we zijn eigenlijk geen nieuw team, maar we veranderen nogal eens van naam. ;)

Op naar de quiz van volgend jaar.