PDA

View Full Version : Kan iemand mij iets uitleggen over WinRar ?


Savi
06-06-2001, 16:01
Ik ben momenteel Grand Prix 3 volledig aan het afhalen in stukken maar ik zie dat ik die daarna met WinRar terug in elkaar moet zetten. Ik heb winrar maar ik zou in godsnaam nie weten hoe ik dat terug fantsoenlijk in elkaar moet steken. Kan iemand helpen ?

Oneliner
06-06-2001, 19:34
yups, geen probleem.

ge zou 1e file moeten hebben en die noemt "naamvanspel".rar

vanaf ge alle .rar files binnen hebt(dus zo r01, r02 enzo), moet ge die .rar openen, en dan komt ge in winrar terecht. daar kiest ge extract, da staat ergens in uwe taakbalk. En dan kiest ge waar em die moet zetten.

wanneer em gedaan heeft me extracten zou dan gans et spel moeten staan in de folder waar ge hem naar geextract hebt.

als ge problemen hebt ermee ofzo, vraagt ge mor via forum of via icq.

groetjes

Finish
06-06-2001, 20:22
FOEIFOEIFOEI !! Dat ge GPL downloadt tot daar aan toe, maar hét F1-spel der F1-spelen dat KOOPT ge toch, zekers :D

Ik kan zowat aan elk spel dat ik wil via internet/FTPs geraken, maar dingen die ik écht wil, koop ik nog ;)

TiBo
06-06-2001, 22:27
Yes !!!!

We hebben hem gevonden, ... de enige persoon die het spel ooit gekocht heeft!

:D

Finish
06-06-2001, 22:55
tsss, koest TiBo, in uw mand :D

TiBo
07-06-2001, 11:38
TiBo heft momenteel zijn poot op tegen het scherm, gromt tot tweemaal toe ... en keert terug naar zijn mand.

:)

Savi
07-06-2001, 17:34
Aan Finish:

Ik heb het beste (alé, toch het fijnste) F1 spel.
F1-2001 op Playstation 2. Maar aangezien ge allemaal zegt dat GP3 zo goed is wil ik het wel eens spelen zonder het te moeten kopen want F1 spellen op pc zonder stuur of controller is nie echt plezant. Maarja, nu weet ik hoe winrar werkt, en dan kan ik 3 van de 24 bestanden nie afhalen. Dus iedereen die weet waar ik GP3 volledig kan afhalen, please say so...

airco
07-06-2001, 17:35
gewoon op tijd en stond nekeer op dezelfde site gaan kijken!!

server was maybe ewa busy!!

airco