PDA

View Full Version : De Paddock Modelbouw goes: On The Road, Jabbeke - 12 & 13 maart 2011


Dominique
22-01-2011, 13:12
Editie 2011 van deze goede beurs dient zich weeral aan. Naar goede gewoonte zal De Paddock Modelbouw weer aanwezig zijn.
In bijlage vind je de nodige info: adres, algemeenheden, wedstrijdregelement- en klassen, etc.

Ik ga 8 meter stand vragen, met "ellentrik".

@Nismo: kan je me de lijst van aanwezigen doorgeven?

Wat ik van iedereen die mee gaat vraag: geef me door indien je wil dat ik eten voor jullie reserveer voor zowel zaterdag als zondagmiddag. Ik zal dat dan wel afrekenen, en ter plaatse met jullie vereffenen.
Mag ik vragen de info tijdig door te geven, dan loopt de reservatie geen achterstand op.

Met dank bij voorbaat.
Uw beursreservatie-agentschap.

Ferrari rules
22-01-2011, 19:18
Hallo,

Ik heb een vraagje...
Aangezien deze beurs zowat in mijn tuin gehouden wordt, zou ik zeer graag eens meedoen onder de padockers! ik zou dan ook wat modellen meebrengen en eventueel eens deelnemen aan een wedstrijdje... Wat moet ik hiervoor doen en wat wordt er van mij dan verwacht?

Alvast bedankt mannen! :gas:

Dominique
22-01-2011, 20:39
Hallo,

Ik heb een vraagje...
Aangezien deze beurs zowat in mijn tuin gehouden wordt, zou ik zeer graag eens meedoen onder de padockers! ik zou dan ook wat modellen meebrengen en eventueel eens deelnemen aan een wedstrijdje... Wat moet ik hiervoor doen en wat wordt er van mij dan verwacht?

Alvast bedankt mannen! :gas:

Wel, het is heel simpel: je brengt de modellen die je wil showen op zaterdagmorgen naar onze stand, en wij zullen er wel voor zorgen dat ze ergens worden ingepast. We hebben besloten ook dit jaar geen thema aan te houden, dus dat houdt dat je zowat alle soorten modellen kan meebrengen (zolang het maar civiele modellen betreft natuurlijk).

Voor wat betreft de wedstrijd: je leest de documenten "PraktischeRichtlijnen" en "Wedstrijdformulier" eens na in de eerste post, en dan heb je alle nodige info. Je schrijft je modellen op zaterdag ter plekke in de wedstrijd in, en je betaalt het wedstrijdgeld. Dan is het wachten tot zondagmiddag vooraleer je weet of je gewonnen hebt of niet.

Als je dat wenst, dan kan je mee de stand bemannen. Gewoon aanwezig zijn op zaterdag en/of zondag dus. De rest wijst zichzelf uit.

Laat me weten of je eten wenst op zaterdag- en/of zondagmiddag. Dat moet ik voorhand bestellen. Het menu vind je op het inschrijvingsformulier, eveneens in de eerste post.
Tot dan!

Nismo
22-01-2011, 21:00
....................................


@Nismo: kan je me de lijst van aanwezigen doorgeven?

.................................................. .........................

Bij deze de lijst van de "bemanning" van de Paddock-stand, deze mensen hebben gisteren bevestigd dat ze 2 dagen aan boord zullen blijven:

-TvD
-HHugo
-Doc
-Loixrallyfan
-Dominique
-Sennake
-Nismo (zondag wat later)
-Nismo Jr (zondag wat later)
-Ferrari rules
-Loeten
-Gert Mertens (zondag)
-Eyckles (zaterdagmiddag)

Maaltijden op za:
Dominique
Sennake
TvD


Maaltijden op zo:
Dominique
Sennake
TvD


Fritkotactie op za en zo: :D
-Doc
-Nismo
-Nismo Jr
-LoixRallyFan


Zijn er nog mensen die wensen deel te nemen en die gisteren door omstandigheden niet op de meeting aanwezig waren, gelieven het hier in deze thread even te vermelden.
Omdat de deuren omstreeks 10 uur opengaan voor de bezoekers, wil ik diegenen die modellen willen tentoonstellen op onze stand, dan ook aanraden om wat vroeger te komen. Zodoende hebben we voldoende tijd om onze stand in te kleden.
Ikzelf en Jr zijn omstreeks 08 uur ter plaatse met het nodige materiaal.


....................................

Ik ga 8 meter stand vragen, met "ellentrik".

.................................................. .........................

Hopelijk vind ik mijne verlengkabel terug die daar vorig jaar is blijven hangen onderaan de tafel.:p

En wat het eten betreft, moet je met ons (Sr en Jr) geen rekening houden.;)

Ferrari rules
22-01-2011, 21:16
Als je dat wenst, dan kan je mee de stand bemannen. Gewoon aanwezig zijn op zaterdag en/of zondag dus. De rest wijst zichzelf uit.

Dit zou ik heel graag willen! :D En als ik een handje kan helpen voor het 1 of het ander laat je het maar weten!

Laat me weten of je eten wenst op zaterdag- en/of zondagmiddag. Dat moet ik voorhand bestellen. Het menu vind je op het inschrijvingsformulier, eveneens in de eerste post.
Tot dan!

Voor de maaltijd moet je voor mij niet kijken, ik ben al een grote jongen en kan voor mezelf zorgen! :p:+

Nismo
22-01-2011, 22:37
@Ferrari rules; ik heb je al aan de "bemanningslijst" toegevoegd.
Laat maar weten of je 1 of 2 dagen meedoet.;)

Doc
22-01-2011, 23:23
Hallo,

Ik heb een vraagje...
Aangezien deze beurs zowat in mijn tuin gehouden wordt,..........:


Daar het in je achtertuintje is hebben Loixrallyfan en ik een belangrijke vraag voor je.

Is er daar een Mc Donalds in de buurt?:champagne:

Loeten
23-01-2011, 11:40
Ik kom zeker ook langs, met modellen, op beide dagen.

Dominique
23-01-2011, 12:01
Ik kom zeker ook langs, met modellen, op beide dagen.

Bedankt Bjorn, ik heb je bijgeschreven op de lijst.

Kan iedereen die aanwezig zal zijn laten weten of ik eten moet bestellen?
Thx!

Uw verantwoordelijke gastronomie.

vinnie
23-01-2011, 12:35
Is er daar een Mc Donalds in de buurt?:champagne:

Nee niet direct in de buurt is een Mc Donalds.:(

Sennake
23-01-2011, 13:14
Bedankt Bjorn, ik heb je bijgeschreven op de lijst.

Kan iedereen die aanwezig zal zijn laten weten of ik eten moet bestellen?
Thx!

Uw verantwoordelijke gastronomie.

Doe mij maar middageten voor zaterdag en zondag. Bedankt!

Ferrari rules
23-01-2011, 15:09
Daar het in je achtertuintje is hebben Loixrallyfan en ik een belangrijke vraag voor je.

Is er daar een Mc Donalds in de buurt?:champagne:

Het dichtste is in Brugge... da's toch een goeie 15 a 20km en dan nog door het stad....
Neen, niet aan te raden!

Der staat daar altijd nog een Mc burger kraam aan de deur é... :+

@ Nismo; ik zal op beide dagen aanwezig zijn!

Nismo
23-01-2011, 15:26
Het dichtste is in Brugge... da's toch een goeie 15 a 20km en dan nog door het stad....
Neen, niet aan te raden!

Der staat daar altijd nog een Mc burger kraam aan de deur é... :+

@ Nismo; ik zal op beide dagen aanwezig zijn!

En anders moeten die mannen maar wachten tot we in Middelkerke zijn, daar is er wel ene als ik me niet vergis. :p

Merci voor je bevestiging.

Ondertussen hebben Jr en ik ons aangesloten bij de fritkotactie. :D;)

TvD
23-01-2011, 16:00
Doe mij ook maar voor beide dagen eten graag!

Loixrallyfan
23-01-2011, 16:37
Ik doe mee aan de bikkelharde, o zo vettige, maar toch zo lekkere frietkotaktie.:saythat::p:+

The creative explorer
23-01-2011, 17:21
Jammer, ik denk niet dat ik erbij kan zijn, ik had erg graag gewild. De funds ontbreken om een slaapplek te regelen en voor 1 dag is het niet echt realistisch vanuit het noorden aan te rijden en terug.

Loeten
23-01-2011, 20:48
Geen voedsel voor mij voorzien aub. Ik ga mezelf voorzien of gewoon een frietje eten...

Starmodel
26-01-2011, 11:59
Ik weet niet of er nog mensen zijn die een overnachtingsmogelijkheid zoeken,maar een goedkoop alternatief is misschien een trekkershut op camping Klein strand op een boogscheut van de sporthal in Jabbeke. Verleden jaar heb ik enkele keren in zo'n hut overnacht,en dit viel goed mee. De trekkershut is een uit de kluiten gewassen tuinhuisje waar je met 4 personen kan overnachten,en zelfs een potje kan koken. De prijs voor een hut zou in Jabbeke 43€ per nacht zijn (voor max 4 personen dus).
Voor mensen die wat avontuurlijk aangelegd zijn misschien het overwegen waard. meer info vind je hier http://www.kleinstrand.be/klein_strand_jabbeke-kamperen.asp?taal=nl&id=39

Doc
26-01-2011, 17:27
Die menu is mij veel te gezond. Ga het frietkot daar plunderen samen met Guido.:champagne:

Doc
26-01-2011, 17:29
Ik weet niet of er nog mensen zijn die een overnachtingsmogelijkheid zoeken,maar een goedkoop alternatief is misschien een trekkershut op camping Klein strand op een boogscheut van de sporthal in Jabbeke. Verleden jaar heb ik enkele keren in zo'n hut overnacht,en dit viel goed mee. De trekkershut is een uit de kluiten gewassen tuinhuisje waar je met 4 personen kan overnachten,en zelfs een potje kan koken. De prijs voor een hut zou in Jabbeke 43€ per nacht zijn (voor max 4 personen dus).
Voor mensen die wat avontuurlijk aangelegd zijn misschien het overwegen waard. meer info vind je hier http://www.kleinstrand.be/klein_strand_jabbeke-kamperen.asp?taal=nl&id=39

Leuke tip Patrick. Hier is er nog eentje, het hotel waar Nismo, Nismojr, Loixrallyfan en ikkik een kamer hebben geboekt.

http://www.dezeebries.net/page.asp?langue=NL

45eu voor een 2 persoonskamer met ontbijt. Ook nog goed te doen. Een beetje voor de iets minder avontuurlijk ingestelde mensen.:D

gert mertens
28-01-2011, 16:00
Jabbeke staat eveneens in mijn agenda.
Grtz,
G;)

eyckles
31-01-2011, 16:25
Ik kom zeker af naar Jabbeke op zaterdag

Lesley

Loeten
31-01-2011, 19:05
Ik kom zeker af naar Jabbeke op zaterdag

Lesley

Dan kun je bij mij die deal doen :-p

eyckles
01-02-2011, 11:56
Dan kun je bij mij die deal doen :-p


Zoals afgesproken

Nismo
02-02-2011, 12:27
Jabbeke staat eveneens in mijn agenda.
Grtz,
G;)

In welke hoedanigheid?
Kom je mee onze stand bemannen, 1 of 2 dagen en breng je modellen mee of is het louter een bezoekje brengen?

Nismo
02-02-2011, 12:29
Ik kom zeker af naar Jabbeke op zaterdag

Lesley

Aha, herinner mij eraan dat ik je decals en je t-shirt niet vergeet mee te brengen.;)

eyckles
02-02-2011, 20:18
Aha, herinner mij eraan dat ik je decals en je t-shirt niet vergeet mee te brengen.;)

Zal ik zal ik zeker doen. Ik zal dan ook de alfa decals meebrengen die ik nog voor je heb liggen.

Lesley

The creative explorer
13-02-2011, 20:01
Nogmaals, (ik heb het eerder gepost, maar die post lijkt weg)

Heeft er iemand toevallig ergens een slaapplekje over?

gert mertens
15-02-2011, 12:31
Gegroet,

Ik vrees enkel op 13 maart aanwezig te kunnen zijn...
De 2CV wordt wél ingeschreven in de wedstrijd (Guy zal da wel arangeren zeker?)
(Met een beetje geluk is daartegen ook de "Devi" klaar om zijn eerste wedstrijd te racen...)

Grtz,
G ;)

Sennake
15-02-2011, 15:24
De 2CV wordt wél ingeschreven in de wedstrijd (Guy zal da wel arangeren zeker?)

Is dit nu een stille hint om aan mij te vragen of ik je 2CV ook wil inschrijven? ;)

gert mertens
15-02-2011, 23:33
Heerlijk,
Mensen die tussen de regels kunnen lezen...

Grtz,
G ;)

Nismo
20-02-2011, 15:52
Ik heb van Dominique bericht gekregen dat alles in orde is voor Jabbeke, zowel de inschrijving als de maaltijden zijn bevestigd.

Dominique
26-02-2011, 16:36
By the way, ik breng voor één van onze leden een partijtje ModelMasters mee. Heeft iemand nog wat nodig? Zie stocklijst (http://forum.depaddock.net/showthread.php?t=17891)

Doc
26-02-2011, 23:44
Yep, ik mail je de kleurtjes effe door.

Nismo
04-03-2011, 23:19
Nog een week mannen, en het is zover.

Indien er nog vragen, afzeggingen of iets van die aard, laat het ons weten.;)

Wat mij en jr. betreft, tot volgende week zaterdag omstreeks 08.00 aan de sporthal in Jabbeke.

eyckles
05-03-2011, 11:22
Ik ben er rond de middag.

Lesley

Doc
05-03-2011, 11:32
Ik ben er rond de middag.

Lesley

slaapkop.:+

eyckles
05-03-2011, 13:04
slaapkop.:+

Inderdeed

Ferrari rules
05-03-2011, 21:49
Ik zit met een vraagje...
Ik moet zaterdag dan toch gaan werken maar ik kan wel aanwezig zijn rond 8 uur om wat te helpen. Graag zou ik dan wat modellen meebrengen om daar te zetten. Zou het dan eventueel mogelijk zijn dat er dan iemand een oogje in het zeil houd en 1 of 2 modellen in te schrijven voor de wedstrijd? De zondag zal ik wel gans de dag aanwezig zijn...

Dominique
05-03-2011, 22:58
Ik zit met een vraagje...
Ik moet zaterdag dan toch gaan werken maar ik kan wel aanwezig zijn rond 8 uur om wat te helpen. Graag zou ik dan wat modellen meebrengen om daar te zetten. Zou het dan eventueel mogelijk zijn dat er dan iemand een oogje in het zeil houd en 1 of 2 modellen in te schrijven voor de wedstrijd? De zondag zal ik wel gans de dag aanwezig zijn...

Geen probleem. We zijn met genoeg, niwaar?

Nismo
06-03-2011, 01:14
Geen probleem. We zijn met genoeg, niwaar?

Zeker weten.;)

Sennake, laat ons op tijd weten welk weer het aan de kust is, het is maar of we een zwembroek moeten meebrengen of niet.:D

Sennake
06-03-2011, 10:16
Zeker weten.;)

Sennake, laat ons op tijd weten welk weer het aan de kust is, het is maar of we een zwembroek moeten meebrengen of niet.:D

Zal ik zeker doen. We vertrekken wel wat later dan voorzien, woensdagochtend pas, maar dat is nog ruim voldoende op tijd om je te laten weten wat voor weer het is eh ;)

Sennake
06-03-2011, 10:41
Wat ik trouwens nog wilde vragen: zijn er soms mensen van de club die in Jabbeke graag een demo van 't een of 't ander zouden willen zien? Dan kan degene die zo'n demo zou kunnen doen zijn materiaal meebrengen namelijk.

Dus eventuele voorstellen zijn altijd welkom. Vorig jaar heeft Gert ons leren smossen met 'mud in a put' en die demo werd erg positief onthaald...

Ferrari rules
06-03-2011, 16:59
Ik wil wel een demo geven over 'hoe verbrod ik mijn model?':+:p

Loixrallyfan
06-03-2011, 18:36
Ik wil wel een demo geven over 'hoe verbrod ik mijn model?':+:p
Moet ik enen hamer meebrengen?:+:p

Doc
06-03-2011, 20:40
Moet ik enen hamer meebrengen?:+:p

neu, gebruik gewoon uw hand.:D:D:D

vanni
06-03-2011, 20:51
Of voor de verandering richting de andere kant vd zaal gooien!! :++

BTW: iemand die weet of de wedstrijd onderverdeeld is in verschillende schalen? Ik overweeg mee te doen met een 1/43 model.

TvD
06-03-2011, 21:16
Of voor de verandering richting de andere kant vd zaal gooien!! :++

BTW: iemand die weet of de wedstrijd onderverdeeld is in verschillende schalen? Ik overweeg mee te doen met een 1/43 model.

Kijk even in de eerste post van deze thread, daar heeft Dominique het wedstrijdformulier bijgezet.

vanni
06-03-2011, 21:30
Scuse me mister!

eyckles
06-03-2011, 23:13
Ik heb eens een vraag. Is er van jullie iemand opzoek naar motorrijders figuren in schaal 1/12 van Tamiya? Ik heb er 2 liggen. 1 ervan is in elkaar gelijmd, maar niet gespoten. De andere set zit nog in de gietramen, maar er ontbreken enkele decals. Iemand interesse, laat het me weten, dan breng ik ze mee naar de beurs.

Lesley

gert mertens
07-03-2011, 11:12
Voor een Demo had ik het volgende in gedachte;
Ne "aan het oproesten Honda" onderkliederen :)
Dit wil zeggen dat de enamel,acryl & olieverfkes worden meegebracht.
Verder wil ik ook wel de basis uitleggen van stof te plaatsen op een model.
Haarlaktechnieken ed is moeilijker wegens té veel materiaal voor nodig.
Grtz,
G ;)

Dominique
07-03-2011, 13:19
Voor een Demo had ik het volgende in gedachte;
Ne "aan het oproesten Honda" onderkliederen :)
Dit wil zeggen dat de enamel,acryl & olieverfkes worden meegebracht.
Verder wil ik ook wel de basis uitleggen van stof te plaatsen op een model.
Haarlaktechnieken ed is moeilijker wegens té veel materiaal voor nodig.
Grtz,
G ;)

Heerlijk, die mensen die tussen de regels lezen :)

Sennake
07-03-2011, 14:37
Ik heb eens een vraag. Is er van jullie iemand opzoek naar motorrijders figuren in schaal 1/12 van Tamiya? Ik heb er 2 liggen. 1 ervan is in elkaar gelijmd, maar niet gespoten. De andere set zit nog in de gietramen, maar er ontbreken enkele decals. Iemand interesse, laat het me weten, dan breng ik ze mee naar de beurs.

Lesley

Over welke rijders spreken we? Ik bedoel, in welke houding, cross of circuit, enz...

eyckles
07-03-2011, 16:55
Over welke rijders spreken we? Ik bedoel, in welke houding, cross of circuit, enz...

Dat wat nog in een doos zit is nummer 14033(bocht) en de andere denk ik recht(zat bij de Yamaha YZR500 Marlboro), zoals jij er een gemaakt hebt.

Lesley

Sennake
07-03-2011, 18:25
Dat wat nog in een doos zit is nummer 14033(bocht) en de andere denk ik recht(zat bij de Yamaha YZR500 Marlboro), zoals jij er een gemaakt hebt.

Lesley

Ok, breng maar mee als je wil ;)

eyckles
07-03-2011, 19:12
Ok, breng maar mee als je wil ;)

Zal ik doen.

Lesley

Loixrallyfan
08-03-2011, 11:59
Voor een Demo had ik het volgende in gedachte;
Ne "aan het oproesten Honda" onderkliederen :)
Dit wil zeggen dat de enamel,acryl & olieverfkes worden meegebracht.
Verder wil ik ook wel de basis uitleggen van stof te plaatsen op een model.
Haarlaktechnieken ed is moeilijker wegens té veel materiaal voor nodig.
Grtz,
G ;)

Hey tof, mijn aandacht ga je zeker al hebben.:)

Nismo
08-03-2011, 20:05
Nog een week mannen, en het is zover.

Indien er nog vragen, afzeggingen of iets van die aard, laat het ons weten.;)

Wat mij en jr. betreft, tot volgende week zaterdag omstreeks 08.00 aan de sporthal in Jabbeke.

Allé, aangezien we een kamer met ontbijt te Middelkerke hebben geboekt en het onbijt pas om 08.30 begint en de beurs om 09.00, ga ik hier even medelen dat we zondag wat later in Jabbeke zullen arriveren. ;)

Oja, voor Eyckles heb ik decals en een T-shirt liggen dat ik dan zal meebrengen.

The creative explorer
08-03-2011, 23:24
Voor een Demo had ik het volgende in gedachte;
Ne "aan het oproesten Honda" onderkliederen :)
Dit wil zeggen dat de enamel,acryl & olieverfkes worden meegebracht.
Verder wil ik ook wel de basis uitleggen van stof te plaatsen op een model.
Haarlaktechnieken ed is moeilijker wegens té veel materiaal voor nodig.
Grtz,
G ;)

Das niet zo heel moeilijk, men laat het model buiten de vitrinekast staan voor een paar maand, et voilá; we hebben stof geplaatst op het modelleke :champagne:

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, had me ook wel interessant geleken.

Ferrari rules
08-03-2011, 23:57
Allé, aangezien we een kamer met ontbijt te Middelkerke hebben geboekt en het onbijt pas om 08.30 begint en de beurs om 09.00, ga ik hier even medelen dat we zondag wat later in Jabbeke zullen arriveren. ;)

Zal anders iedereen om 8u00 aan de sporthal staan? Omdat ik eigenlijk ten laatse om 9u15 moet vertrekken naar mijn werk...:(

Sennake
09-03-2011, 00:03
Zal anders iedereen om 8u00 aan de sporthal staan? Omdat ik eigenlijk ten laatse om 9u15 moet vertrekken naar mijn werk...:(

Dat heeft weinig zin, Nismo heeft al het materiaal bij om de stand aan te kleden, te beginnen met de tafellakens. Ik ga trachten rond 08.45 uur in Jabbeke te zijn, dan denk ik dat ik nog ruim op tijd zal zijn. Maar dan is de stand toch al bezet, en dan kan je je materiaal achterlaten zonder schrik te moeten hebben dat het gaat verdwijnen ;)

gert mertens
09-03-2011, 00:08
Even praktisch,
Werkt het in Jabbeke met polsbandjes of iets dergelijks?
Ik dacht dat men inkom vroeg , niet?
Hoeveel bandjes zijn er ter beschikking? of is het dragen van een clubshirt voldoende?
In ieder geval ga ik 2 dagen aanwezig zijn.
Op zaterdag voor 13.00u want dan stoppen de inschrijvingen.
en de zondag vanaf de late voormiddag.
K'zien der al naar uit !!!

Grtz,
G (die nu de écht laatste hand aan het leggen is aan de 'Devi') :)

Sennake
09-03-2011, 10:10
Even praktisch,
Werkt het in Jabbeke met polsbandjes of iets dergelijks?
Ik dacht dat men inkom vroeg , niet?
Hoeveel bandjes zijn er ter beschikking? of is het dragen van een clubshirt voldoende?
In ieder geval ga ik 2 dagen aanwezig zijn.
Op zaterdag voor 13.00u want dan stoppen de inschrijvingen.
en de zondag vanaf de late voormiddag.
K'zien der al naar uit !!!

Grtz,
G (die nu de écht laatste hand aan het leggen is aan de 'Devi') :)

Polsbandjes dacht ik, ja. Als je aan de ingang bent bel me dan op mijn GSM, dan breng ik wel een bandje. Waarschijnlijk mag je zelfs gewoon door als je een clubshirt draagt en zegt dat je de Paddock stand komt bemannen.

Ferrari rules
09-03-2011, 21:50
Dat heeft weinig zin, Nismo heeft al het materiaal bij om de stand aan te kleden, te beginnen met de tafellakens. Ik ga trachten rond 08.45 uur in Jabbeke te zijn, dan denk ik dat ik nog ruim op tijd zal zijn. Maar dan is de stand toch al bezet, en dan kan je je materiaal achterlaten zonder schrik te moeten hebben dat het gaat verdwijnen ;)

Aha, dat is heel goed voor mij. dan zal ik daar ook zijn om 8u45...

Nismo
10-03-2011, 00:15
Voor alle duidelijkheid;

-Zaterdag zullen Jr en ik rond 08.00 in Jabbeke zijn, met alle materiaal (als ik niks vergeet tenminste) om de stand op te bouwen. Kom liefst niet te laat, want modellen ordenen neemt toch wel wat tijd in beslag.
De bezoekuren zijn van 10.00 tot 18.30

-Zondag zijn de bezoekuren van 09.00 tot 17.00, maar gaan Jr en ik er pas zijn in de loop van de voormiddag (+/-10.00 à 10.30)

Meld je gewoon aan aan de inkom als lid van de Paddock, ze zullen je wel binnenlaten. Er wordt gewerkt met polsbandjes. En anders geef je maar een schreeuw.
Oja, inkom is 4 euro voor de geinteresseerden.

Wat de kledij betreft, het is wel de bedoeling dat je die aandoet, anders hebben jullie die voor niks gekocht.

Tot zaterdag. ;)

gert mertens
10-03-2011, 00:38
Hej Johny,

Gelijk heb je !
De stand dient er piekfijn uit te zien daar dit toch wel één der belangrijkste beurzen is van het jaar.
Aangezien ik laat zal arriveren in Jabbeke (+/- 12.30u) op zaterdag (verplichtingen bij IPMS Antwerpen/Hoboken) mag of wens ik het volgende toch te vragen;
Kan U voor mij een plaatsje voorzien aan de rand van de tafels?
Dit om makkelijk (en dus niet storend) voeding te voorzien voor al de toeters en bellen.
(Ge weet wel wa'k bedoel éh)
Ik wens mij ook reeds op de voorhand te verontschuldigen bij al de leden voor het eventuele ongemak want mijn modellen verdienen zéker niet meer aandacht,het is enkel de presentatie die meer plaats vraagt.

Hopende op uw begrip,
Grtz,
G :rolleyes:

Ferrari rules
10-03-2011, 09:39
Dan zal ik dan toch om 8u00 aanwezig zijn voor het helpen opbouwen van de stand! je zal mij herkennen aan mijn rood ferrari klakske! (^_^)

Dominique
10-03-2011, 19:22
Ik heb het al in enkele threads aangehaald, en ik herhaal ook hier dat het niet aangewezen is om op onze stand dozen te verkopen. We betalen geen standgeld, en voor de verkoop van kits en aanverwanten wordt een tafelgeld per lopende meter aangerekend. We hebben met de organisatie hieromtrent GEEN afspraken vastgelegd, en we plannen ook niet dit alsnog te doen.

Iedereen gelieve hiermee rekening te houden.
Bedankt.

HHugo
10-03-2011, 20:04
Ik moet door omstandigheden afzeggen voor beide dagen => ik heb een ongeval gehad met mijn auto. Gelukkig zonder kleerscheuren voor mezelf, maar ik zit voorlopig wel zonder auto. Ik had gehoopt dat ik een oplossing zou hebben vóór dit weekend, maar dat valt dus tegen.

Anyway... (zouden ze bij TopGear zeggen), amuseer jullie!

Dominique
10-03-2011, 20:15
Sennake meldde me net per TF dat hij omstreeks 08:00hr aanwezig zal zijn op zaterdag. Dus eventuele timingsissues op zaterdagmorgen zijn hierbij ook getackeld.

@HHugo: jammer dit te horen, maar voornaamste is dat je zelf ongehavend bent gebleven. Je hebt nu wel belangrijker dingen aan je hoofd dan een modelbouwstand gaan bemannen. ;) Tot later!

Nismo
11-03-2011, 01:01
@Gert: Geen probleem, we proberen iedereen tevreden te stellen.

@HHugo: Inderdaad jammer, maar het voornaamste is toch dat je geen letsels hebt opgelopen.

Doc
11-03-2011, 06:47
Ik moet door omstandigheden afzeggen voor beide dagen => ik heb een ongeval gehad met mijn auto. Gelukkig zonder kleerscheuren voor mezelf, maar ik zit voorlopig wel zonder auto. Ik had gehoopt dat ik een oplossing zou hebben vóór dit weekend, maar dat valt dus tegen.

Anyway... (zouden ze bij TopGear zeggen), amuseer jullie!

Das minder goed nieuws. Maar zoals gezegd, nog maar goed dat je er zelf zonder kleerscheuren bent afgekomen.

En zoals ze in den Limburg zeggen : Soigneer je goed.

Loeten
11-03-2011, 11:10
@ Hhugo, als je wil dan kan ik je meenemen hoor op zaterdag? Ik passeer toch in Kortrijk vooraleer ik naar Jabbeke rij...

HHugo
11-03-2011, 19:52
@ Hhugo, als je wil dan kan ik je meenemen hoor op zaterdag? Ik passeer toch in Kortrijk vooraleer ik naar Jabbeke rij...

Dat is vriendelijk, maar het zal niet nodig zijn. Ik heb deze avond eindelijk de kosten voor herstelling vernomen en die zijn te hoog voor een auto die tenslotte al 9 jaar oud is. Ik zal morgen dus moeten gaan uitkijken naar een andere auto...

Loeten
11-03-2011, 22:50
Dat is vriendelijk, maar het zal niet nodig zijn. Ik heb deze avond eindelijk de kosten voor herstelling vernomen en die zijn te hoog voor een auto die tenslotte al 9 jaar oud is. Ik zal morgen dus moeten gaan uitkijken naar een andere auto...

Ok, no prob. Gelukkig was het enkel pijnlijk in de portemonnee...

Ferrari rules
13-03-2011, 21:25
dit weekend eindelijk enkele leden voor de 1ste keer ontmoet en ik heb mij goed geamusseerd! jullie zijn een toffe bende en ik zal zeker mijn best doen om in de toekomst wat meer naar meetings te komen. (als ik mag tenminste...:)) aan de prijsbeesten een dikke proficiat met jullie prijs!:applaus::applaus:. tot de volgende
:bye:

eyckles
14-03-2011, 22:06
Hey iedereen,

Hier zijn enkele foto's die op zaterdag genomen heb. Het was een zeer leuke en aangename dag en natuurlijk voor herhaling vatbaar. Dus volgend jaar ben ik er terug bij. Hier is de link van de Foto's: http://s1121.photobucket.com/albums/l501/eyckles/On%20The%20Road%20Jabbeke/

Groeten,
Lesley

Nismo
15-03-2011, 00:27
dit weekend eindelijk enkele leden voor de 1ste keer ontmoet en ik heb mij goed geamusseerd! jullie zijn een toffe bende en ik zal zeker mijn best doen om in de toekomst wat meer naar meetings te komen. (als ik mag tenminste...:)) aan de prijsbeesten een dikke proficiat met jullie prijs!:applaus::applaus:. tot de volgende
:bye:

Voor mij was het eveneens een prettige kennismaking met het gezicht achter de naam Ferrari rules. En wat de meetings betreft, je bent van harte welkom.;)

Dan wil ik iedereen die dit weekend heeft meegeholpen, bedanken. :applaus:
Ook de supporters wil ik niet vergeten.;)

En dan nog een applausje voor de winnaars: :applaus::champagne::applaus:
Sennake 2x (zilver en goud)
Loixrallyfan 2x ((zilver en goud)
TvD 1x (brons)
Gert Mertens 1x (brons)

In de loop van de week volgt er nog een kort verslag en ook de foto's zullen jullie hier de komende dagen wel zien verschijnen. Ik moet ze nog sorteren.

Als er nog anderen zijn die hun reisverhaal of belevenissen willen posten, doe gerust hoor.

gert mertens
15-03-2011, 09:59
Ook vanuit Mol niks dan toffe herinneringen aan de beurs !
Persoonlijk vond ik het de beste opstelling van de stand die we ooit hebben gehad. (proficiat aan de opstellers )
Dit was vooral te danken aan de kwaliteit en diversiteit van de tentoongestelde modellen.

http://i384.photobucket.com/albums/oo283/gertmertens51/SAM_0650.jpg

Verder blijft het altijd leuk om met "gelijkgestemden" twee dagen honderduit te praten over de hobby!
Grtz,
G ;)

vanni
15-03-2011, 13:49
Pppppfffff en net dit weekend was ik ziek & daardoor niet in Jabbeke geweest.:rolleyes:
Aub veel foto's posten!:applaus:

Big attack
15-03-2011, 20:41
Jabekke 2011

Big attack
15-03-2011, 20:42
Jabekke 2011 Part II

Big attack
15-03-2011, 20:51
Jabekke 2011 Part III

Loixrallyfan
16-03-2011, 00:54
Ook van hieruit niks dan lof over dit toffe weekend.

Zaterdagmorgen mee opgereden met Philip en halverwege stevig ontbeten, arriveerden we omstreeks half 10 in Jabbeke. Daar vonden we enkele mooie gedekte tafels en moesten we enkel nog onze modellen bijschuiven.
Van hieruit dan ook ene chapeau voor de mensen die de setting van de tafels op zich hebben genomen.:applaus::applaus:
En dan even snel rondgegaan om een leuk en zeldzaam kitje op de kop te tikken en ja hoor, nog een MK2 van Esci gevonden. Voor mij kon het weekend dus al nietmeer stuk.
De rest van de dag veel plezier en modelbouwgeleuter gehad en rond de middag met mijne maat een Quickske gepasseerd om dan met volle maag een uurtje uit te blazen aan onze tafel.

Dan op de avond samen naar Middelkerke voor overnachting. Ook de Johny en junior waren mee. Wat we daar tegen kwamen, man man man. Een hotelkamer waar stekkers uit de muren vallen, klinken van de deur vallen en waar dat wij zelfs van het terras konden vallen wegens ontbreken van een afrastering. Het was zo triest dat het grappig was, we hebben dan ook serieus wat afgelachen daar. :p
En om de nacht dan maar wat in te korten, zijn we dan nog wat gaan eten en pinten gaan pakken.

Na het ontbijt, dat wel in orde was, op zondagmorgen terug naar Jabbeke voor de 2de dag. Daar weer wat rondgelopen, ene gedronken met de mannen, volgde al snel de uitslag van de wedstrijd.
Maar den deze stond op zijn gemak buiten te paffen:p toen de zilveren medaille werd uitgereikt voor mijne die-cast en is Tim hem gaan ophalen, die mij dan ook dadelijk naar binnen haalde voor het verdere verloop van de wedstrijd. Waarvoor dank.
Want even later mocht ik onder luidkeels gejoel van enkelen:p:crazy::applaus: goud ontvangen voor mijne Corolla. Dus dit weekend werd alsmaar beter.
Totdat bleek dat ik mijn portefeuille kwijt was. Even zoeken en panikeren, dan naar het hotel bellen, en ja hoor, had hem daar laten rondslingeren. Dus die daar opgehaald en alles weer in orde. En van daaruit terug richting thuis om zo tijdig voorbij Brussel te zijn. Want het einde van de Krokusvakantie kan veel files teweeg brengen.

Dus al bij al een schitterend weekend gehad.

Ook van hieruit ene dikke proficiat aan de andere prijsbeesten.:applaus:

En vooral ene dikke merci aan mijne maat Philip voor het vervoer en de slappe zever en lol.:p:+

Grts, Guido

Nismo
16-03-2011, 02:18
.................................

Dit was vooral te danken aan de kwaliteit en diversiteit van de tentoongestelde modellen.

.................................................. ...........................


En dankzij de afwezigheid van onze buren waardoor we 2 extra tafels tot onze beschikking kregen.

Zelfs de inrichters vonden het tof dat we deze ruimte konden opvullen.


............................

Want het einde van de Krokusvakantie kan veel files teweeg brengen.

.................................................. .................

Dat viel zéér goed mee, ik ben zonder fileleed vlot thuis geraakt.

En wat ons overnachtingsverhaal betreft, toen we zaterdagavond een douchke wilden nemen, hadden we de keuze tussen koud en ijskoud water. Ik heb dan maar gekozen voor koud, dat was iets warmer.:p
Trouwens, ik vraag me nog altijd af hoe we daar zonder problemen beneden zijn geraakt, want zeg nu zelf, je moest letterlijk over het dak lopen om in onze kamers te geraken. Om nog maar te zwijgen over de verlichting in de trappenhal.

Ach reizen is altijd een beetje een avontuur en achteraf hebben we weer een straf, maar waar gebeurd verhaal om te vertellen tussen pot en pint.
Ik heb me ondanks alles toch zéér goed geamusseerd.

Gery, bedankt voor een eerste lading foto's, die van mij houden jullie nog te goed.

NetForce84
16-03-2011, 20:44
Ik had gezegd dat ik ook eens ging langskomen maar ik was vergeten dat ik weekenddienst had op het werk:o
het zal dus voor een volgende keer zijn om jullie modellen live te bewonderen.:bye:

Nismo
20-03-2011, 01:11
.............................

en ook de foto's zullen jullie hier de komende dagen wel zien verschijnen. Ik moet ze nog sorteren.

.................................................. ...........

En hier zijn de foto's dan, geniet ervan. ;)

Een overzicht van onze stand:

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21509&stc=1&d=1300576239

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21510&stc=1&d=1300576258

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21511&stc=1&d=1300576258

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21512&stc=1&d=1300576258

Nismo
20-03-2011, 01:16
Deel 2: Doordat onze buren niet waren komen opdagen, mochten we die 2 extra tafels ook inbeslag nemen.
Het bood ons de mogelijkheid om onze wedstrijdmodellen samen te zetten.

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21513&stc=1&d=1300576508

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21514&stc=1&d=1300576508

Enkele deelnemende modellen;

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21515&stc=1&d=1300576508

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21516&stc=1&d=1300576508

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21517&stc=1&d=1300576508

Nismo
20-03-2011, 01:20
Deel 3: Enkele modellen van onze leden;

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21518&stc=1&d=1300576711

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21519&stc=1&d=1300576711

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21520&stc=1&d=1300576711

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21521&stc=1&d=1300576711

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21522&stc=1&d=1300576711

Nismo
20-03-2011, 01:23
Deel 4: Er waren ook enkele WIP-modellen te bezichtigen op onze stand.

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21523&stc=1&d=1300576905

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21524&stc=1&d=1300576905

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21525&stc=1&d=1300576905

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21526&stc=1&d=1300576905

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21527&stc=1&d=1300576905

Deze laatste foto is niet van mij, maar afkomstig van Eyckles zijn album. Waarvoor dank, want mijne foto was mislukt. ;)

Nismo
20-03-2011, 01:43
Deel 5: Enkele "zotten" van dienst;


Wat zou hier te zien zijn;

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21528&stc=1&d=1300577725

Meest voorkomende ongevallen bij modelbouwers na snijwonden: een stuk van uw tong afbijten. :p

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21529&stc=1&d=1300577725

Tim bevond zich regelmatig onder tafel.

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21530&stc=1&d=1300577725

Doc volgt aandachtig Tim's bezigheden;

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21531&stc=1&d=1300577725

Heb ik nu een pintje vast, of niet? :+

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21532&stc=1&d=1300577725

Nismo
20-03-2011, 01:50
Deel 6: Enkele medaille-winnaars;

Sennake: zilver bij de moto's

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21533&stc=1&d=1300578412

Sennake: goud bij de afdeling europese personenwagens

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21534&stc=1&d=1300578431

TvD: brons bij de racewagens

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21535&stc=1&d=1300578557

Nismo
20-03-2011, 01:55
Deel 7: Vervolg van de medaille-winnaars

Loixrallyfan: zilver bij de afdeling aangepaste die-cast

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21536&stc=1&d=1300578710

Loixrallyfan: goud bij de rallywagens

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21537&stc=1&d=1300578729

Gert Mertens: brons bij de diorama's

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21538&stc=1&d=1300578729

Hierbij nog een verdiend applaus voor de winnaars :applaus:

Nismo
20-03-2011, 01:58
Deel 8: Sfeerbeelden vanuit de zaal

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21539&stc=1&d=1300579055

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21540&stc=1&d=1300579055

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21541&stc=1&d=1300579055

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21542&stc=1&d=1300579055

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21543&stc=1&d=1300579055

Nismo
20-03-2011, 02:01
Deel 9: Sfeerbeelden vanuit de zaal

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21544&stc=1&d=1300579261

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21545&stc=1&d=1300579261

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21546&stc=1&d=1300579261

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21547&stc=1&d=1300579261

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21548&stc=1&d=1300579261

Nismo
20-03-2011, 02:06
Deel 10: De laatste sfeerbeelden vanuit de zaal

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21549&stc=1&d=1300579431

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21550&stc=1&d=1300579431

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21551&stc=1&d=1300579431

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21552&stc=1&d=1300579431

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21553&stc=1&d=1300579431

Dit was het dan wat mij betreft voor deze jaargang.
Volgend jaar zou de beurs doorgaan op 17 & 18 maart 2012.