PDA

View Full Version : De Paddock Club - lidgeld 2011.


Sennake
08-02-2011, 22:28
Beste Paddockers!

Nieuwjaar en het nodige feestgedruis liggen alweer meer dan een maand achter ons, dus is het de hoogste tijd om even stil te staan bij het afgelopen De Paddock jaar en even vooruit te blikken op wat 2011 zoal brengen kan. Doorwinterde Paddockers weten ondertussen al wel dat dit ook het ogenblik is waarop we iedereen uitnodigen om zijn lidmaatschapsbijdrage te vernieuwen of om zich nieuw aan te sluiten. Meer details hieromtrent vinden jullie wat verder in deze update.


Activiteiten
De Paddock Live Quiz
Op 27 Februari 2010 organiseerden we voor de 6de maal onze De Paddock Live Quiz in De Kluis te Bolderberg. Deze 6de editie werd opnieuw in een uitverkocht huis gespeeld met spanning tot op het laatste.
Tevens werden bij aanvang van de Quiz ook alle laureaten van de diverse online spelletjes (Prono's, Quiz, Photo Award) in de bloemen gezet.

De 7de editie van de De Paddock Live Quiz zal dit jaar overigens doorgaan op 26 februari 2011. Gespeeld wordt er weer in De Kluis te Bolderberg en de eerste inschrijvingen (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=20061) zijn al binnen. De vragen zijn opgesteld en klaar, maar er is nog steeds plaats voor enkele extra teams, dus aarzel niet om in te schrijven. Ook indien je geen team bij elkaar weet te vinden, mag je inschrijven. Je wordt dan op de avond zelf ingedeeld bij een team dat nog extra mensen kan gebruiken.
Voor meer details betreffende deze quiz alsook dé prijs, verwijzen we graag naar de aankondigingen op het forum of onze aparte webpagina www.depaddock.eu/quiz .

F1 en WRC Prono’s: ook in 2010 was er weer voldoende interesse met terechte winnaars van leuke prijzen (Ixo-schaalmodellen). In 2011 zullen beide prono's gewoon verder op het appel zijn.

De Paddock Photo Award leverde ook in 2010 mooie foto’s op en de winnaars werden dan ook gepast in de bloemetjes gezet bij de aanvang van de Live Quiz op 26 februari 2010. Dus een warme oproep aan alle fotografen om nu al werk te maken van het schieten van die ene winnende foto in 2011. Eind 2011kun je die dan weer inschrijven en meedingen naar de eindoverwinning.

De De Paddock Online Quiz is inmiddels een vaste waarde op het forum met ook in 2010 alweer een nieuwe winnaar. Maar na 9 edities willen we voor de 10e editie iets speciaal doen, en eens afstappen van ons oude stramien. Omdat ze hierover nog moeten brainstormen en het F1-seizoen er al snel aankomt, nemen onze quizmasters in 2011 een sabbatjaar. Maar geen nood, in 2012 komt de vernieuwde 10e editie er zeker aan! Hopelijk is er tegen die tijd terug voldoende interesse om een volwaardig deelnemersveld te verzekeren, zodat de spanning tot op het einde van het seizoen gegarandeerd blijft!

Ook de cel De Paddock Modelbouw was in 2010 weer erg actief. Traditiegetrouw namen onze "plekkers" deel aan diverse beurzen en tentoonstellingen. In oktober greep ons jaarlijks De Paddock evenement plaats en trokken de Paddockers voor een 3-daagse trip naar Frankrijk/Duitsland voor hun beruchte '3-museum-trip', een erg geslaagde formule die zeker voor herhaling vatbaar is. Bij de eerstvolgende modelbouwmeeting zal hierover al een boompje opgezet worden.
Het afgelopen jaar werd uiteraard ook weer afgesloten met een spetterende tombola 'nieuwe formule'.
Ook in 2011 gaan we er weer een plezant, leerrijk en vooral boeiend modelbouwjaar van maken.

Dit alles is natuurlijk slechts mogelijk dankzij de steun van alle betalende clubleden en sponsors. Ondanks de moeilijke economische situatie en het licht teruglopende aantal betalende leden, zijn we er het afgelopen jaar toch in geslaagd om enerzijds iedereen gratis toegang te bieden tot het forum en anderzijds om onze onafhankelijkheid te behouden. Het forum is immers dé discussieplaats bij uitstek, waar iedereen zijn mening kan ventileren, uiteraard rekening houdend met de geldende huisregels.


De Paddock vzw
Zoals reeds eerder vermeld is het begin van het jaar het ogenblik waarop we jullie opnieuw uitnodigen om jullie lidmaatschapsbijdrage te vernieuwen. Al deze centjes maken het immers mogelijk om datgene te doen waarmee we bezig zijn.

We kunnen er immers niet enkel de steeds weerkerende facturen voor hosting van de servers, software licenties enz. mee betalen, het is voor de mensen achter de schermen ook een teken van appreciatie voor al het vrijwillige werk dat er geleverd wordt.

Als return voor de bijdrage, hebben we een aantal dingen bij elkaar staan:
- Korting bij aankoop van De Paddock merchandising;
- Korting op het jaarlijkse De Paddock-evenement;
- Korting bij aankoop van display cases voor schaalmodellen;
- Exclusieve toegang tot het clubledenforum;
- De mogelijkheid om attachments (foto' enz.) te kunnen uploaden op het forum;
- Gratis deelname aan de Paddock Live Quiz;
- Deelnemen aan de maandelijkse modelbouwmeetings;
- Modelbouwers hebben de mogelijkheid om een eigen galerij te onderhouden;
- Voorrang bij de verdeling van eventuele vrijkaarten voor diverse evenementen;
- Een echte De Paddock lidkaart;
- Maar vooral, Clublid van de tofste autosportvereniging van België.

Het bedrag van de lidmaatschapsbijdrage blijft ook in 2011, ondanks alles, met 15 euro ongewijzgd. Sedert het allereerste begin in 2001, is dit, mede dankzij de steun van de sponsoring en alle leden, nog nooit verhoogd! Zolang er genoeg leden zijn die hun bijdrage leveren kunnen we deze democratische prijs behouden...

Indien jullie geloven in het concept en er nog een jaartje De Paddock willen bijdoen, dan kunnen jullie deze bijdrage voor 2011 voldoen door het bedrag van 15 euro te storten op:

De Paddock v.z.w.
Roskamstraat 13
2360 Oud-Turnhout

Rekeningnr 733-0082342-19

Vanuit het buitenland:

IBAN rekeningnr BE39 7330 0823 4219
BIC code KREDBEBB

Vermeld duidelijk je naam en adres, evenals je nickname en je lidnummer. Indien je je oude lidkaart niet meer kan vinden, of je bent je lidnummer gewoon vergeten, neem dan voordien even contact met ons op.

Ben je nog geen lid, vermeld dan duidelijk je naam, adres en nickname op het forum. Stuur ons ook als de bliksem een mailtje met daarin je adres en e-mail en eventueel telefoon- of GSM-nummer zodat we je kunnen bereiken.

Leden met kinderen, kunnen zoon- en/of dochterlief ook lid laten worden. Dat is geheel gratis tot de leeftijd van 16 jaar. Daarna moet er voor hun ook de reguliere lidmaatschapsbijdrage betaald worden. Het volstaat dit te melden bij je overschrijving. We zorgen er dan voor dat zoon- en/of dochterlief ook een lidkaart toegestuurd krijgen. Het toesturen van de lidkaarten begint traditiegetrouw na onze live quiz, waar clubleden eerst bediend worden. Daarna sturen we de overblijvende lidkaarten op naar wie er op onze quiz niet bij kon zijn.

Het ganse team van De Paddock, de admins en mods, wensen jullie dan ook een fantastisch 2011 toe. Moge jullie gezondheid in prima conditie verkeren, de rest zullen wij wel organiseren.

Alvast bedankt en tot binnenkort!

Mario
19-02-2011, 13:53
Vraagje : wordt er eigenlijk nog een algemene vergadering georganiseerd ?
Ik heb de indruk dat dit al jaren niet meer het geval is, maar ik vergis me misschien.

Sennake
19-02-2011, 18:17
Vraagje : wordt er eigenlijk nog een algemene vergadering georganiseerd ?
Ik heb de indruk dat dit al jaren niet meer het geval is, maar ik vergis me misschien.

Vorig jaar is die er inderdaad bij ingeschoten; dit jaar staat ze wel degelijk terug op de planning; na onze live quiz weliswaar...

eyckles
22-03-2011, 23:45
Ik heb eigenlijk eens een vraagje. Ik lees hier juist dat je korting krijgt op display cases. Over welke gaat dit dan. Ook vroeg ik me af hoe ik een foto galerij kan maken. Kan iemand me dat laten weten.

Groeten,
Lesley

Sennake
23-03-2011, 07:38
Ik heb eigenlijk eens een vraagje. Ik lees hier juist dat je korting krijgt op display cases. Over welke gaat dit dan. Ook vroeg ik me af hoe ik een foto galerij kan maken. Kan iemand me dat laten weten.

Groeten,
Lesley

Dat zijn de display cases uit acryl om modellen in te presenteren, zoals je al wel zal gezien hebben op modelbouwbeurzen. In Jabbeke waren er een heleboel te zien. Clubleden betalen hiervoor € 16,- en krijgen dus per display case € 4,- korting: niet-leden betalen € 20,-.

Om een fotogalerij te maken volstaat het om het aan mij te vragen (is bij deze dus gebeurd) en ik maak ze dan aan. De galerij opvullen met foto's moet je natuurlijk wel zelf doen. Meer uitleg hierover vind je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=12304).

NetForce84
24-03-2011, 19:04
"Korting bij aankoop van display cases voor schaalmodellen;"

Vraagje, hoe en waar kan je die dingen kopen?

Sennake
24-03-2011, 19:52
"Korting bij aankoop van display cases voor schaalmodellen;"

Vraagje, hoe en waar kan je die dingen kopen?

Die worden op maat en op bestelling gemaakt door een firma in het Antwerpse; we hebben hiervoor wel een bestelling nodig van minimum 50 stuks. Het spreekt vanzelf dat we dit altijd in clubverband doen. In 2010 hebben we zo'n bestelling net gehad, maar als er voldoende vraag naar komt wil ik altijd een nieuwe bestelling plaatsen. Er zijn nog wel een viertal display cases in stock van mensen die er besteld hebben en daarna niets meer van zich lieten horen...

NetForce84
25-03-2011, 21:33
...Er zijn nog wel een viertal display cases in stock van mensen die er besteld hebben en daarna niets meer van zich lieten horen...

Welke maten, afmetingen hebben die?

Nismo
26-03-2011, 20:58
Ik heb eigenlijk eens een vraagje. Ik lees hier juist dat je korting krijgt op display cases. Over welke gaat dit dan. Ook vroeg ik me af hoe ik een foto galerij kan maken. Kan iemand me dat laten weten.

Groeten,
Lesley


Het gaat dus over deze display-cases:

http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=21527&stc=1&d=1300576905


Welke maten, afmetingen hebben die?

En de afmetingen zijn:
-L = 25 cm
-B = 14 cm
-H = 11 cm