PDA

View Full Version : Gpl online...


krikke
06-06-2001, 22:35
is keigoed. Ik denk dat ik hier binnenkort met mijn achterste aan de stoel zal vastgegroeid zijn. Voor een spel van 3 jaar oud is GPL zowat het beste wat er op de markt is qua racesims. Het wordt tijd dat we hier een kampioenschapke organiseren.

Mario
11-06-2001, 17:56
Nog veel disco's gehad Krikke?

krikke
11-06-2001, 19:48
zwijg me ervan. Na een format, en nieuwe installatie van GPL is het af en toe nog van dat. Het beeld schokt even, en bevriest. Vooral lastig als je in de 14° ronde van17 op kop ligt, en dan moet opgeven. 1 van déés dagen gaat er een athlon 850 naar de carosserieafdeling moeten gebracht worden...

Mario
11-06-2001, 20:33
Amai, dan zijt gij zeker een natuurtalent als gij nu al races aan de leiding rijdt :eek:. 'k Zal al maar beginnen trainen zeker voor als we in september eventueel met een nieuwe liga starten.

krikke
12-06-2001, 06:58
het valt natuurlijk te bezien met wie je raced. Ik moet toegeven dat ik regelmatig tot 2 secs trager ben dan andere mannen. En dan rij ik ook "alles geven", dat je je afvraagt, waar gaan die nog 2 secs halen.

Finish
13-06-2001, 19:05
ik zal volgende week een zoektocht ondernemen naar de CD van GPL. ik geloof dat die ergens in de vergetelheid ligt, maar ik ben niet zeker :D

Mario
16-06-2001, 12:14
Als het een beetje meezit Krikke zit ik vanavond wel on line te rijden. Waarschijnlijk op de Ring, maar het zal vermoedelijk niet voor half tien - tien uur zijn.

Ik zal daar wel te vinden zijn onder de naam Kim Bootje geloof ik, want ik moet wat met de BRM trainen.

krikke
16-06-2001, 17:51
Allez jong, ik rij daar verloren, lol. Dan mag je al eens blij zijn als je een andere wagen tegenkomt na 10 ronden. En ook, ik kan daar niet 1 ronde rijden zonder zware decorverbouwing. Ik vrees dat het toch nog enkele tientallen ronden zal duren voordat ik het circuit van buiten ken...

Mario
16-06-2001, 20:15
Ik heb daar tot nu toe ook nauwelijks 1 ronde gereden zonder het decor in te gaan. Het circuit ken ik wel al genoegzaam en het geeft zóóóó'n voldoening daar een goed rondje te rijden.

M'n voorlopig snelste ronde daar reed ik in een Cooper: 9.04 min. Normaal gezien moet dat nog wel een stukje sneller kunnen, maar de Cooper-tijden van toen evenaren, zit er niet in vrees ik... (8.15-8.25 denk ik)

krikke
17-06-2001, 10:32
Volgens mij namen die af en toe een binnenwegske. Op zo een circuit viel dat niet zo op. Er waren tenslotte stukken van 2-3 km bij waar je geen levend wezen tegenkwam, laat staan een koe. Ik kan me ook voorstellen dat als er een piloot eens de baan afging, ze er vertien dagen moesten naar zoeken. Op die lange stukken kan er immers een rotvaart op na gehouden worden, en waar je dan terechtkomt als je airborn wordt is maar de vraag...
Ik heb nu ook geleerd, geef nooit op. Ik deed gisteren een race mee op Zandvoort, maar ik kende het circuit niet meer zo goed. Ik was als laatste gekwalificeerd, met 5 seconden verschil met de pole. Ik zeg bij men eigen, allé k'rij mee, en ik zorg dat ik niet teveel in de weg rij. Het resultaat was dat ik 3° geeindigd ben. Ik denk dat er een paar op de zenuwen gekregen hebben, en elkaar beginnen te rammen zijn. Ik ging regelmatig langs iemand die het gras aan het afrijden was, of in het zand aan het spelen was, en die kwamen dan meestal een paar minuutjes terug voorbij (ik reageerde zoals de F1 rijders toen schumi achteraan moest starten in Japan, en hing niet den Damon Hill uit) Maar aan het eind van de rit was ik dus derde, hihihoho....

vrDennis
19-06-2001, 21:22
Dat is eigenlijk het beste wat je kunt doen met gpl. Helemaal wanneer je het nog niet zo goed kan of wanneer je de baan niet kent.

Op die manier win je eigenlijk het meest...

Mario
21-06-2001, 11:28
Ik was gisteren aan een heel goed rondje bezig op de Ring en een PR zat er zeker in (ik dacht, eindelijk misschien onder de 9 min), toen m'n computer vond dat het tijd was om te beginnen pruttelen en m'n beeld constant een fractie van een seconde stil stond.

Dat is pas frustrerend in plaats van die commentaar op Schumacher. Ge zit daar dan rondjes van 10 minuten te draaien en één fout volstaat om opnieuw voor niets eens rond te gaan.

krikke
21-06-2001, 17:44
Je hebt toch eens goed op je stuur gemot, of coleirig je helm weggegooid? In dezelfde situatie moet ik altijd mijn been tegen houden met beide handen, anders moet ik de pc tower binnendoen voor herstelling in een carosseriebedrijf, lolol.