PDA

View Full Version : SoF2: Multiplayer


TiBo
13-04-2002, 15:04
De multiplayer van Soldier of Fortune 2 staat op alt.binaries.warez4kiddies.games of op warp2search (http://www.warp2search.net/article.php?sid=3972&mode=thread&order=0)

Het gaat hier om een gelekte MP-test met slechts één map.
De in-game graphics zijn de moeite!
Het spel doet me helemaal denken aan de Urban Terror mod voor Quake!
Ik smeer mijn GeForce 4 maar al in :D:p

Finish
14-04-2002, 11:56
écht ongelooflijk vind ik het nu ook weer niet. Multiplayer zal het inderdaad wel fijn zijn, maar het lijkt mij toch wel weer meer van hetzelfde. Heb je trouwens gezien hoe dat glas breekt ? Niet echt realistisch :no:

TiBo
14-04-2002, 12:23
Originally posted by TiBo
Ik smeer mijn GeForce 4 maar al in :D:p

Ik vind het nog goed meevallen, ... vooral die granaten. Toch weer anders dan dat we gewoon zijn he.

- Gewone granaat: mooi hoe die klepel wegvliegt en hoe de ontploffing een schokgolf veroorzaakt.
- Rookgranaat: een echt gordijn.
- Brandgranaat: vind ik persoonlijk een nice touch. Lokaal brandje :D
- Flashbang: wie, wat, waar, .... ?

Voor alles op full option te spelen moet ge wel een flinke PC hebben staan. Er wordt gesproken over:

- 2 GHz PC
- 512 MB RAM
- Nextgen 3d-kaart met 128 RAM (ik veronderstel GF4. Wat met ATI? Die komen momenteel toch niet boven de 64 hé met hun 8500).

We spreken dan wel over full option hé, ... graphics tussen de 1280*1024 en de 1600*1200.

SoF2 en Unreal 2003 staan in alle geval al op het verlang-/downloadlijstje :D

Finish
14-04-2002, 12:36
Bij mij staat een betere PC op het verlanglijstje en daarna zien we nog wel :D

airco
17-04-2002, 17:01
bwa eerst zien, dan geloven dat SOF2 een 2 GHZ PC en 128 MB GPU helemaal gaat opconsumeren zene ... Tests hebben al vaak aangetoond dat het verschil tussen een GPU met 64 MEG ram of 128 meg ram nihil is ... Bovendien zou 1 map dan al 128 MB aan textures moeten bevatten .... allemaal mooi en wel, maar een gemiddelde van 20 maps in een game zou dan al 2,5 Gigabyte aan leveldata bevatten ... dan hebben we nog niet gesproken over netcode, soundfiles, ... maw uw SOF2 map op uw HD wordt groter dan 3 gieg ?!? da voor een spelleke ... are u nuts

Bovendien hangt het succes van multiplayer grotendeels af van de hoeveelheid maps die ervoor bestaan zo heb ik als fervent UT multiplayer meer dan 200 UT-maps. Hetzelfde doen in SOF met de monster-textures zou resulteren in (laat ons 50MB per map nemen ...) 10 Gigabyte ...

Geloof mij dat SOF2 met nen geforce 2 ultra (of geforce 3), nen 1 gieg CPU, en 512 Ram perfect speelbaar zal zijn zelfs op hoge resoluties. Hogere systeemeisen zou het spel al op voorhand de das omdoen, omdat een multiplayer-community niet kan bestaan als slecht 40% van de gamers het spel deftig kan spelen ...

het is trouwens UT2003 dat eind Juni uitkomt. Er bestaat ook Unreal 2, maar dat is pas voor 2003 gescheduled.

airco

krikke
17-04-2002, 22:03
Hoe leg ik dat aan mijn vrouw uit dat ik een 2Gig pc met GeForce4 moet kopen? Kom eens voor de dag met acceptabele verhaaltjes aub....

TiBo
18-04-2002, 10:28
Laat ons de proef op de som nemen :D

SoFII: Double Helix staat in alt.binaries.barbarella

2 CD's van 700 dus een slordige 1.5 gieg download ..... die bijna binnen is :D

TiBo
18-04-2002, 10:29
Originally posted by krikke
Hoe leg ik dat aan mijn vrouw uit dat ik een 2Gig pc met GeForce4 moet kopen?

Niet! Ge vraagt het aan bompa :D

TiBo
18-04-2002, 22:56
Guess what? :D:D

http://users.pandora.be/cameo/forum/SoF2.jpg

Raceboy
18-04-2002, 22:58
Originally posted by TiBo
Laat ons de proef op de som nemen :D

SoFII: Double Helix staat in alt.binaries.barbarella

2 CD's van 700 dus een slordige 1.5 gieg download ..... die bijna binnen is :D

warez :no:

Finish
18-04-2002, 23:01
FOEI FOEI TIBO ! :) dat mag wel niet hoor !!!! :no: :no: :no:

:D :D

TiBo
18-04-2002, 23:42
Ik heb dus wel voor al die games een licentie hé gasten ;)