PDA

View Full Version : Opmerkingen ivm Forumproblemen


TiBo
07-06-2001, 11:54
Aangezien een dokter precies moet weten wat de klachten zijn alvorens een diagnose te kunnen stellen, lijkt het me nuttig om hier de symptomen te plaatsen zodat Airco beter weet wat er aan de hand is.

Probleem:

-Zoals we weten, komen er de laatste tijd geen extra posts meer bij. Toen ik daarnet echter per ongeluk 2x hetzelfde had gepost en er ééntje verwijderde, bleek mijn aantal posts met één achteruit te zijn gegaan (van 209 naar 208).

Dus:

-Het forum telt niet op maar wel af?!

Oneliner
07-06-2001, 16:26
das maar bij sommigen Tibo :D:D:D

Sennake
07-06-2001, 18:03
Idd, dat schijnt alleen maar het geval te zijn bij Schumacher-fans :D :D :D

Finish
07-06-2001, 18:59
Dzu, Schumachers hebben ook altijd pech :D

Werner333
07-06-2001, 19:43
Ik heb ondertussen al een mailtje gekregen van iemand die niet geregistreerd raakt.

TiBo
07-06-2001, 20:41
En als hij zijn creditcard-nummer geeft? ;)

Werner333
07-06-2001, 20:51
Ik zal het hem zeggen.:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

airco
08-06-2001, 05:01
ik kan members nag altijd manueel toevoegen!!!!

Ik heb ook zo een mail gehad, en heb geantwoord dat ik hem altijd manueel wou registreren, en hem username en pass mailen!!!

Hij mailde echter terug,dat hij dan wel enige weken zou wachten, tot het forum helemaal terug in orde was!!! Ik heb gezegd dat ik hem zou mailen als het zover is!!

airco

yvdp
05-07-2001, 00:41
en is die persoon al geregistreerd?

airco
05-07-2001, 00:59
ja, en ik vraag me gvd ook af wat het er toe doet!!!!

ik wordt gewoon zot alsek al die threads van een maand terug op nieuw moet lezen!!

1 maand later zit echt niemand meer op je antwoord te wachten zene, dus antwoord er dan ook nie op!!

airco

Hakki
05-07-2001, 09:50
Originally posted by airco
ja, en ik vraag me gvd ook af wat het er toe doet!!!!

ik wordt gewoon zot alsek al die threads van een maand terug op nieuw moet lezen!!

1 maand later zit echt niemand meer op je antwoord te wachten zene, dus antwoord er dan ook nie op!!

airco

ik worD

Hakki
05-07-2001, 09:54
Originally posted by TiBo
Aangezien een dokter precies moet weten wat de klachten zijn alvorens een diagnose te kunnen stellen, lijkt het me nuttig om hier de symptomen te plaatsen zodat Airco beter weet wat er aan de hand is.

Probleem:

-Zoals we weten, komen er de laatste tijd geen extra posts meer bij. Toen ik daarnet echter per ongeluk 2x hetzelfde had gepost en er ééntje verwijderde, bleek mijn aantal posts met één achteruit te zijn gegaan (van 209 naar 208).

Dus:

-Het forum telt niet op maar wel af?!


dat is eenvoudig te verklaren via de sociologische, antropologische en psygologische wetten

en met een beetje wiskunde derbij :)

BV:ge staat dus op 250 posts

ge wilt posten, maar het komt der 2keer op, dan hebt ge 252 posts

dan delete ge der enen van, en dan stade op 251 posts

wa voor mij logisch is :D

volgens mij komt het derop neer da ge beetje verkeerd gezien ehbt, en da ge nor die 252 geizen hebt, ipv die 250

=>dit is dus wel me voorbeeldcijfers eh, bij u is da dan me ander egetallekes, mor tkomt op etzelfste neer

yvdp
05-07-2001, 21:10
Originally posted by airco
ja, en ik vraag me gvd ook af wat het er toe doet!!!!

ik wordt gewoon zot alsek al die threads van een maand terug op nieuw moet lezen!!

1 maand later zit echt niemand meer op je antwoord te wachten zene, dus antwoord er dan ook nie op!!

airco
Closed die threads dan. In plaats van op mij te kakken.

airco
07-07-2001, 01:25
mja hey!!

der staan op dit moment zo een 400 threads op dit forum, als je die allemaal moet gaan sluiten, dan ben je uren bezig!!

iedereen heeft iets of wat logisch verstand (althans dat hoop ik toch), dus zo moeilijk moet dat dan toch niet zijn!!

airco

nooll
08-07-2001, 21:31
Oke, kheb waarschijnlijk weeral nen ouden thread opgehaald waardoor ik weeral naar men voeten krijg maar hoe ziet ge dat da nen ouden thread is??
Bij da ding van hoerenloper van robbynio stond bij de laatste post
may2001 en bij mijn antwoord op die post stond da ook..
Dus ja
Aangezien ik geen freak ben, ken ik daar niets van en wil ik dat graag weten voor der weeral ambras is!


Nooll

nooll
08-07-2001, 21:33
Mijn excuses
kheb het verkeerd gezien, der staat overal may 2001
Sorry kheb den datum gevonden!!!
Maar vanaf wanneer moogt ge daar niemer op posten??
Is da na een maand, een week??

Nooll

airco
09-07-2001, 23:16
hoelang het juist is maakt me niet zoveel uit, maar als ik een maand na datum azo een vraag krijg op deze thread dan denk ik van ...

wat maakt het in godsnaam toch uit??

al haalt gij nen thread van vorig jaar terug boven, zolang hetgeen ge post nuttig is, maakt me dat niet uit!!!

mor voor de rest pfff

airco

QUOTE]Originally posted by yvdp
en is die persoon al geregistreerd? [/QUOTE]

yvdp
10-07-2001, 21:02
Nogmaals sorry hé. Ik verveelde mij toen. En dan kommek nor hier en lees ik al die oude threads. En soms reply kik dan.

SORRY Hé