PDA

View Full Version : GP Canada 2011


smiley
13-06-2011, 08:09
Gisteren, na de 2 uur durende onderbreking, toch weer een spannende race gezien. Gelukkig bleef BBC toch uitzenden.

TOP:
*Button, 6 stops en nog de race winnen :crazy:
*Vettel, Zonder de schuiver in de laatste ronde weer een foutloe race
*Schumi, Gisteren hebben we nog eens een glimp kunnen zien van kunsten. Zeker in de fase toen de baan opdroogde:gas:.

Flop
*Hamilton, dan durft hij zich afvragen waarom hij regelmatig de Stewards mag gaan bezoeken :confused: Bij het incident met Button kroop hij in een nmogelijk gat.

crosserke
13-06-2011, 14:18
Wegens omstandigheden heb ik heel het weekend voor tv moeten doorbrengen.Ik heb er geen spijt van moet ik zeggen.
24h Lemans was spannend en spektaculair en als lange afsluiter van het weekend nog een mooie f1 afsluiter.
Inderdaad wat een race van Button en een van de weinige foutjes van een Vettel onder druk gezien.
Wel een paar keer moeten zappen naar verschillende zenders om de race uit te zien maar was de moeite.

Sennake
13-06-2011, 14:33
Wegens omstandigheden heb ik heel het weekend voor tv moeten doorbrengen.

Hier van 't zelfde. En ik heb er ook geen spijt van. Maar ik denk niet dat ik ooit al zoveel Safetycar gezien heb in één weekend tijd. Ik schat wel zo'n uur of 4 in totaal...

Bart.Vandecavey
13-06-2011, 16:13
Hier van 't zelfde. En ik heb er ook geen spijt van. Maar ik denk niet dat ik ooit al zoveel Safetycar gezien heb in één weekend tijd. Ik schat wel zo'n uur of 4 in totaal...

Na een half uur safetycar in Lemans ben ik gaan slapen...

Ottooke
13-06-2011, 21:26
Dit was één van de beste races van de afgelopen jaren, denk ik. Weliswaar een start onder SC, dan nog enkele malen SC en een lange rode vlag periode. Na 4u zag ik een ontketende Button in de allerlaatste ronde, net voor de limiet van 2u racetijd, Vettel inhalen door een zeldzame fout bij Vettel. Het was de kers op de taart van deze race. 6 pitstops en een drive-through, aanrijdingen met zijn teamgenoot en Alonso en dan nog kunnen winnen. Super.

Massa heeft me ook wel verrast dit weekend. Hij was in het begin van de race duidelijk sneller dan Alonso. Ondanks een slippertje en de pitstop om de neus te vervangen kon hij toch nog net voor Kobayashi eindigen.
Kobayashi had eigenlijk ook wel op het podium mogen eindigen want hij heeft goed gereden en lang op P2 gestaan.

Natuurlijk mogen we onze Belg niet vergeten. D'Ambrosio eindigt mooi op een 14e plaats, voor zijn teamgenoot. Hij heeft wel geluk gehad dat hij mocht starten maar hij heeft nu weer eens bewezen dat hij zeker een plaats in de F1 waard is.

Nismo
14-06-2011, 22:03
Hier van 't zelfde. En ik heb er ook geen spijt van. Maar ik denk niet dat ik ooit al zoveel Safetycar gezien heb in één weekend tijd. Ik schat wel zo'n uur of 4 in totaal...

Om nog maar te zwijgen van de valpartijen tijdens de uitgeregende MotoGP in Silverstone.

Ik ben blij dat ik ben blijven wachten op het vervolg van de GP, het was de moeite.