PDA

View Full Version : Parijs-Roubaix

Finish
14-04-2002, 12:09
zowat dé klassieker van het hele seizoen. Ik gok op een ijzersterke Museeuw, gevolgd door Van Petegem die -naar eigen zeggen- in Tchmil's naam wil winnen :)

't wordt in ieder geval SERIEUS zappen vanmiddag:

1) Canvas F1: even Lammers en Goossens een kans geven
2) RTBF1: Na Lammers en Goossens een kans gegeven te hebben, tijd voor professionals: Vigneron en 'Mister Tassin'
3) TV1: Parijs-Roubaix

Oneliner
14-04-2002, 12:44
ow damned, dat gaat een zware namiddag worden vrees ik zo... :p

Mjah, een ijzesterke museeuw gaat ervandoor op 10km van de finisj. De achtervolgende groep van 6 komt geen meter dichter door het prima afstoppingswerk van de 6 DOMO's die in de achtervolgende groep zitten :p

Finish
14-04-2002, 17:56
Originally posted by Oneliner
ow damned, dat gaat een zware namiddag worden vrees ik zo... :p

Mjah, een ijzesterke museeuw gaat ervandoor op 10km van de finisj. De achtervolgende groep van 6 komt geen meter dichter door het prima afstoppingswerk van de 6 DOMO's die in de achtervolgende groep zitten :p

10 km ? 40 km ja ! En wat voor een zege ! Ongelooflijk sterk, een échte vlaamse leeuw. Om nog niet te spreken van Boonen. Prachtige wedstrijd !

Oneliner
14-04-2002, 18:02
WOW......

Meer krijg ik er ni uit...
Azoveel bewondering voor museeuw...
En dan Boonen, als die zo blijft verder groeien wint em volgend jaar alle klassiekers :p
Neen die was ontzettend sterk, hij reed zelf op een gegeven moment Hincapie uit de wielen o pde kasseien.
Diezelfde hincapie die dan even later een duikje neemt in de beek :)

Neen, prachtige koers gezien, veel spannender dan de f1...:rolleyes:

JPMontoya
14-04-2002, 18:04
MAGISTRAAL ! ! !

petje af ! ! !

ik trek alles terug wat ik over museeuw gezegd eb !

Oneliner
14-04-2002, 18:09
Originally posted by JPMontoya
MAGISTRAAL ! ! !

ik trek alles terug wat ik over museeuw gezegd eb !

Tis u geraden ;) ;)

HHugo
14-04-2002, 18:45
Wat een revanche voor vorige week!!
We zijn echt verwend deze week qua wielrennen, eerst zo'n schoon ronde van Vlaanderen en nu nog een betere koers.
Op die manier zal Museeuw nooit kunnen stoppen; iedere keer als hij het niet meer ziet zitten, rijdt hij de koers erna iedereen in de vernieling :cool:

airco
14-04-2002, 21:11
mja, heb samenvatting gezien.

Petje af.

airco

Rallyloverke
15-04-2002, 10:38
Over Museeuw : Als ge DAT NOG allemaal kunt op die leeftijd en na die kwetsuren ...

Over Boonen : Als ge DAT AL allemaal kunt op die leeftijd ...

JPMontoya
15-04-2002, 18:47
Boonen was idd fantastisch ; uwe kopman er gewoon afrijden terwijl da Hincapie zijn wedstrijd is !