PDA

View Full Version : BRD Vankets Motorsport richting 24u Zolder


Bruno Vermeeren
02-09-2011, 02:48
BRD Vankets Motorsport richting 24u Zolder

Komend weekend vindt de 24u van Zolder plaats. Voor deze etmaalrace kwam een nieuwe structuur tot stand rond Bruno Vermeeren. Hij zal het stuur delen van een BMW 325 samen met Geoffrey Vankets, Alex en Ralph Danckaert.

Alex Danckaert: “Samen met deze bemanning, en een nog aan te duiden piloot, wensen we deel te nemen aan de 24u van Dubai met de BMW E90 M3. Dit is dus de perfecte voorbereiding voor het hele team.”

Geoffrey Vankets: “Ik kijk enorm uit naar deze race, het heeft veel moeite gekost om dit project te doen slagen waarvoor ik al mijn partners zeker dankbaar ben. Met deze eerste grote wedstrijd hoop ik dat ik mijn carrière verder kan opbouwen in de racerij.”

Bruno Vermeeren: “Dit seizoen kon ik niet zoveel racen in België door mijn activiteiten op Amerikaanse bodem. Ik heb mooie resultaten behaald aan de andere kant van de oceaan en kijk nu uit om voor de derde maal op rij het podium te beklimmen in de 24u van Zolder.”

Voor zij die het spektakel niet live kunnen meemaken, is er nog steeds de mogelijkheid om via Exqi Sport om18h00, 20u00 en 22u00 op zaterdag en zondag om 10u00, 12u00, 14u00 en 17u00 een samenvatting mee te pikken.


Met dank aan onze partners,

BRD Vankets Motorsport
--------------------------------