View Full Version : Twitter? use it or abuse it?
Handige zet van onze Helio?
http://www.autosport.nl/news/23642/indycar_wederom_moeilijke_tijden_aangebroken_voor_ helio_castroneves.html
Wie zit er nog meer op Twitter?
Leuk (en tevens waardeloos) medium! Zelf gebruik ik het om mijn concurrenten te volgen.
In het geval van Helio? Wat denkt ie te bereiken? Lijkt me geen handige zet.
Uiteraard volg ik ook enkele BE-coureurs ;) Er zit er eentje tussen, die geloof ik best goed aan een stuurtje kan draaien, die vrolijk melding maakt dat ie weer aan de koffie zit met zijn voruw of een van zijn vriendinnen.
E.e.a. komt best dommig over terwijl hij volgens mij best goed zaken kan doen.
Wat vinden we van Twitter?
Ach...je hoort wel nog es wat...rijders/teamleden kunnen soms op social media maar moeilijk hun mond houden over hun plannen...(bewuste) nieuwtjes en geruchten gaan dan ook voortdurend rond.
Deze media zijn dan vaak ook veel recenter dan traditionele (nieuws)websites. Alleen is de betrouwbaarheid natuurlijk ver te zoeken....
Leuk voor erbij, maar om dat nu de godganse dag dat allemaal te checken gaat me toch echt te ver. ehe...generatiekloof???!!
Ik vind twitter best wel handig om een evenement te volgen: bv volgend weekend East Belgian Rally. Moesten alle toeschouwers al het noemenswaardige dat ze zien en dan liefst met een klein fotootje berichten op twitter dan kan je de actie een beetje beter volgen.
Ik heb de 24u van Le Mans ook zo gevolgd wanneer bv iets anders op de tv was.
Je moet er natuurlijk niet de hele dag op staan staren :)
Dries DS
29-09-2011, 17:38
Twitter, Facebook, enz... Niet onmiddellijk aan mij besteed. De reden is vrij eenvoudig: men kiest er zelf voor als men z´n (privé) leven met de halve aardbol wil delen of niet. Ik niet dus... Maar iedereen zijn mening en ongetwijfeld zullen er ook wel voordelen verbonden zijn aan dergelijke "media". Maar er zijn ook meer dan genoeg vormen van misbruik gekend bij o.a. Facebook en bovendien interesseert het mij ook niet om het leven van Jan-en-alleman op de voet te volgen.
Als enig "sociaal" intenetgebeuren zweer ik nog steeds trouw aan het "oude" MSN, dat ik overigens niet zoveel meer gebruik sinds een aantal jaren. Toch is en blijft het een handig en gratis iets om met een zelf gekozen groep van familie en vrienden contact te houden - zowel "chat", "voice" als "webcam" - en vooral als je zoals ik in het buitenland woont. En daarvoor gebruik ik het dan ook.
Tja, misschien wordt ik wel te oud voor het hele moderne social networking :)
En natuurlijk lees ik dagelijks De Paddock en post ik er af en toe wel eens iets :bye:
Een voorbeeld: http://twitter.com/#!/search/petitlm
Ik post quasi nooit iets op twitter :)
S. Claeys
02-10-2011, 19:17
Twitter, was da? ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.