View Full Version : RIP Marco Simoncelli
Nadat we vorig jaar Tomizawa verloren, moeten we vandaag opnieuw een fataal ongeval betreuren. Marco Simoncelli is overleden als gevolg van een bizarre crash deze morgen, waarbij ook Colin Edwards gewond raakte.
Hij was zeker een aanstormend talent, we zullen hem missen op het circuit...
http://www.depaddock.eu/forum/attachment.php?attachmentid=23752&stc=1&d=1319364262
Bij deze nog een foto van Marco die ik genomen heb tijdens de Tsjechische GP eerder dit jaar.
Verdoeme toch, deze morgen heb ik de start en de twee eerste ronden zitten bekijken, en toen gebeurde het fatale ongeval. Tijdens de uitzending was het al duidelijk dat het heel erg was; de helm van Simoncelli was zelfs van zijn hoofd gerukt tijdens de crash, maar je blijft toch hopen op positief nieuws. En nu zie ik helaas dat wat ik eigenlijk diep vanbinnen al vreesde, toch waarheid geworden is. RIP Marco. ik zal hem missen. Wat me vooral zal bijblijven van Simoncelli is het moment wanneer hij na de koers zijn helm afzette, waardoor hij percies een tweede, nog grotere helm ophad, die dan zijn grote krullebol bleek te zijn. Zo zal ik me hem toch nog altijd met een glimlach kunnen herinneren.
RIP
Een trieste week voor de gemotoriseerde sport.
RIP Marco:(. Hopelijk worden er hier GEEN beelden geplaats, worden ze wel geplaatst hoop ik dat ze binnen enkele seconde weer verwijderd worden door 1 of andere mod.:no:
Als Rossi fan was Marco onze gedroomde opvolger. Verdomme, ik ben er kapot van.
[Wat me vooral zal bijblijven van Simoncelli is het moment wanneer hij na de koers zijn helm afzette, waardoor hij percies een tweede, nog grotere helm ophad, die dan zijn grote krullebol bleek te zijn. Zo zal ik me hem toch nog altijd met een glimlach kunnen herinneren.[/QUOTE]
Ja!!!!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.