View Full Version : toch wel iets verkeerd met die telemeter zenne
FleaBite
18-04-2002, 12:35
Ik heb nu net es de telemeter gecheckt, en daar zag ik een nieuwe feature staan om het verkeer per dag te bekijken. Nu klopt daar toch iets niet. Tijdens de paasvakantie zijn er dagen geweest wanneer ik niet op internet zat (mijn broers pc stond hier dan thuis, en we hadden ze aan elkaar gekoppeld. Wij hebben elk maar 1 netwerkkaart zitten, dus wanneer ze in LAN stonden konden we niet op internet). Maar volgens dat dagoverzicht van de telemeter, is er toch elke dag verkeer geweest. Verscheidene honderden MB's zelfs. Er is toch iets niet pluis daarmee zenne :no:
hmmmzzz is inderdaad wel weird. Zeker als je spreekt over +100MB. Je moet het zo bekijken dat je modem nooit afstaat, en om de paar seconden een signaal verstuurd om zijn connectie te behouden + een aantal statusgegevens te checken. Dus zelfs als je PC afstaat is er verkeer op je modem ... al zou dit verkeer nooit boven de 10 MB kunnen uitkomen ... dus een echte verklaring is dit niet.
Voor de rest is de telemeter sinds en dag of 4 vernieuwd (de statistieken zoals je zegt), waarschijnlijk zit daar de fout ergens ...
airco
heb juist mijn telemeter eens gecheckt ...
alles blijkt hier voorlopig nog te kloppen ...
airco
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.