View Full Version : De Paddock Modelbouw goes: On The Road, Jabbeke - 10 & 11 maart 2012
Dominique
15-01-2012, 12:24
Naar goeie gewoonte zullen we weer aanwezig zijn bij de beurs van de collega's van "On the Road" te Jabbeke.
Deze editie gaat door op 10 en 11 maart 2012, nog steeds in de sporthal achter de kerk, in het centrum van Jabbeke. Je kent ondertussen de weg al wel.
Openingsuren van de beurs:
- za 10 maart van 10:00hr tot 18:30hr
- zo 11 maart van 09:00hr tot 17:00hr.
Je vindt een aantal praktische tips in bijlage, alsook de uitlijsting van de wedstrijdcategorieën voor degene die modellen in de wedstrijd wensen te plaatsen.
Je kan ook een warme maaltijd reserveren als je dat wenst. Het menu ziet er als volgt uit:
- zaterdag 10 maart: varkenslapje, erwten en wortelen met aardappelen,
- zondag 11 maart: kalkoenstoofpotje met aardappelen,
telkens aan de zeer democratische prijs van 8,25 euro per maaltijd.
We gaan op de Paddock-meeting van 20/01 uitlijsten wie mee gaat, en of we eten dienen te bestellen.
De organisatie heeft een lijst met hotels en B&B's bijgevoegd, geheel vrijblijvend uiteraard. Er zijn in en rond Jabbeke zeer zeker tal van mogelijkheden om goed en goedkoop te overnachten.
See you there!
Voor de avonturiers onder ons is er in Middelkerke ook "De Zeebries".
45 euro voor een kamer voor 2 personen, ontbijt inbegrepen.
Vraag naar de dakappartementen. :saythat:
.............................
We gaan op de Paddock-meeting van 20/01 uitlijsten wie mee gaat, en of we eten dienen te bestellen.
.................................................. ...............
See you there!
Diegene die niet aanwezig waren op de meeting van 20/01, kan zich hier alsnog opgeven om mee te gaan naar de beurs in Jabbeke.
Geef buiten je naam, ook aan hoeveel dagen je meegaat en welke en ook als jullie een maaltijd willen.
bvb1
-Nismo: 2 dagen en geen maaltijd
bvb2
-Nismo: zondag en maaltijd
The creative explorer
21-01-2012, 18:38
Onder voorbehoud: Creative Explorer geen maaltijd
Dominique
21-01-2012, 19:47
Hebben intussen hun aanwezigheid al bevestigd:
zaterdag
TvD (maaltijd)
Sennake (maaltijd)
Nismo
BigAttack
LoixRallyFan
Loeten
Doc
Creative Explorer
Eyckles
zondag
TvD (maaltijd)
Sennake (maaltijd)
Nismo
BigAttack
LoixRallyFan
Loeten
Doc
Starmodel
Creative Explorer
Eyckles
The creative explorer
21-01-2012, 20:25
Ik kan helaas pas op het allerlaatste moment bevestigen of ik kan of niet ivm budget
The creative explorer
22-01-2012, 17:23
Ik ga naar alle waarschijnlijkheid mee, ga er maar vanuit dat ik er ben, het moet nu raar gaan dat ik niet er niet ben.
Ik ga ook een hotel boeken, is er iemand die een kamer wil delen?
Hierbij nog eens bevestigd. Voor eten moet niet gekeken worden, thanks !
Ik kom ook gans het weekend, maar voor het eten moet je naar mij niet kijken. Ik zou me daar wel iets willen boeken voor te overnachten. Iemand een gedacht.
Groeten,
Lesley
The creative explorer
23-01-2012, 09:22
Ik ga waarschijnlijk boeken bij een Hostel, beetje simpel maar op zich prima te doen: http://www.hihostels.com/dba/hostels-Brugge-Dudzele-Herdersbrug-008015.en.htm#tabs=2
The creative explorer
23-01-2012, 09:29
Wat wordt bedoeld met: Deelname aan de wedstrijd is enkel voor deelnemers, niet voor bezoekers of professionele modelbouwers (Guy mag dus niet meedoen haha Geintje...)?
Als je aan de wedstrijd deelneemt, ben je toch een deelnemer? En een ieder die bij Jabbeke komt, is toch ook een bezoeker?
M.a.w.: wat zijn de criteria?
Wat wordt bedoeld met: Deelname aan de wedstrijd is enkel voor deelnemers, niet voor bezoekers of professionele modelbouwers (Guy mag dus niet meedoen haha Geintje...)?
Als je aan de wedstrijd deelneemt, ben je toch een deelnemer? En een ieder die bij Jabbeke komt, is toch ook een bezoeker?
M.a.w.: wat zijn de criteria?
Wij vallen onder deelnemer omdat we zijn ingeschreven met de club. Dus je kan gewoon inschrijven! Wel even opletten: je mag maar 1 model per categorie inschrijven!
The creative explorer
23-01-2012, 17:23
Ik dank u voor de opheldering, ik had dat vermoeden, maar vond het er wat vaag staan.
en 1 model per categorie? dat is ook interessant, zeker als je kijkt naar de verdeling van de categorieen.
Is die wedstrijd de moeite waard voor iemand van mijn niveau? Ik weet dat Guy en jij prijzen hier hebben behaald, maar dat is van een iets hoger niveau. Het heeft ook geen zin om een zinkend schip te gaan schilderen.
............
Is die wedstrijd de moeite waard voor iemand van mijn niveau?
.................................................. ...
Wie niet waagt, niet wint hé. ;)
The creative explorer
23-01-2012, 21:58
Das waar, maar als de wedstrijd per definitie onhaalbare kaart is, kan ik mijn aas beter bewaren ;)
Das waar, maar als de wedstrijd per definitie onhaalbare kaart is, kan ik mijn aas beter bewaren ;)
Heb je de categorieen bekeken trouwens? Ik zie er een aantal die, volgens mij, voor jou werk uitermate geschikt zijn: "Special painting: vlammen, tribal, scallops", Personenwagens USA en "Hotrods, Customs USA".
The creative explorer
23-01-2012, 22:50
jazeker, ik zat erover na te denken om de SLS in de personenwagens Europa te plaatsen, de '66 Chevelle wagon in hotrods/customs USA en de '59 Impala in personenwagens USA.
Ik heb helaas niets voor de special paint, ik heb wel de '49 mercury, maar die is niet al te best gebouwd :)
The creative explorer
01-02-2012, 20:18
Kan dat inschrijven alleen per post?
Kan dat inschrijven alleen per post?
Nee, ook ter plekke (of ze moeten het ineens helemaal anders dan vorige jaren zijn gaan doen ;)).
The creative explorer
01-02-2012, 21:10
ok...Als je kijkt in de uitnodiging staat dat je de inschrijvingsformulieren voor 12 februari moet inleveren, maar we zouden dus ook op de zaterdagochtend kunnen inschrijven?
ok...Als je kijkt in de uitnodiging staat dat je de inschrijvingsformulieren voor 12 februari moet inleveren, maar we zouden dus ook op de zaterdagochtend kunnen inschrijven?
Dat was wel zo de afgelopen jaren.
The creative explorer
01-02-2012, 21:27
Dan gaan we daar van uit, kan me niet voorstellen dat ze dat gaan wijzigen, bedankt Tim!
Dan gaan we daar van uit, kan me niet voorstellen dat ze dat gaan wijzigen, bedankt Tim!
Ik heb voor de zekerheid even een lid van de organiserende club om opheldering gevraagd. Antwoord zal ik hier melden.
reactie lijkt me duidelijk ;)
Ik kan je met 100% zekerheid bevestigen dat er ook nog op zaterdagmorgen kan worden ingeschreven. De 'voor'-inschrijvingen maken het werk gewoon een stuk gemakkelijker ...
The creative explorer
01-02-2012, 22:04
super! dank je
Nog even aanhalen dat als er nog mensen zijn die willen meedoen of meegaan, gelieve jullie hier aan te melden. (1 of 2 dagen + maaltijd ja of nee)
Zijn er mensen die graag modellen willen meegeven en zelf niet meekunnen, gelieve deze mee te brengen op de meeting van 17-02. We zullen er zorg voor dragen. ;)
Hallo Iedereen,
Ik zou ook enkele modellen willen tentoonstellen. Niet voor de wedstrijd, maar gewoon als opvulling. Moet ik hier dan ook voor betalen en hoeveel per model en tegen om hoe laat moet deze dan aanwezig zijn? Ik kan er namelijk maar zijn rond 10.30u op zaterdag.
Mvg,
Lesley
Dominique
05-02-2012, 19:14
Kom maar gewoon af wanneer je daar kan geraken. Tentoonstellen van modellen op onze stand is uiteraard volledig gratis. :)
Weet ons te zeggen hoeveel modellen je denkt mee te nemen, dan kunnen we daar een beetje rekening mee houden bij het opzetten van de tafels.
Hallo Iedereen,
Ik zou ook enkele modellen willen tentoonstellen. Niet voor de wedstrijd, maar gewoon als opvulling. Moet ik hier dan ook voor betalen en hoeveel per model en tegen om hoe laat moet deze dan aanwezig zijn? Ik kan er namelijk maar zijn rond 10.30u op zaterdag.
Mvg,
Lesley
Alleen als je deelneemt aan de wedstrijd, moet je inschrijving betalen.
Om je modellen op onze stand tentoon te stellen, volstaat het om lid te zijn van onze club, iets wat in jouw geval geen probleem is.
Normaal gezien hopen we dat de modellen voor de opening van de show uitgestald staan op onze tafels, maar als je wat later bent is dat geen probleem, zoals Dominique al aangaf.
Geef aan om hoeveel modellen het gaat, dan zorgen we ervoor dat er plaats vrij is om je modellen neer te zetten. Of je kan je modellen eventueel meegeven aan iemand van ons tijdens de volgende meeting.
In Jabbeke is het zo, dat de modellen die aan de wedstrijd meedoen, gewoon op de stand mogen blijven staan, terwijl er op andere beurzen een apart wedstrijdgedeelte is voorzien.
Vorig jaar hadden we het geluk dat de standhouders naast ons hun kat hadden gestuurd. Die ruimte hadden we dan in samenspraak met de organisatie in beslag genomen. We hadden toen daar alle wedstrijdmodellen samengezet om die tafels ook vol te krijgen.
De laatste details en afspraken zullen op de meeting van 17-02 wel besproken worden.;)
Het gaat om een 2 a 3 modellen die ik zou willen meebrengen. (Peugeot 206, 207 en Tyrrell P34).
Groeten,
Lesley
Ik heb nog een vragje ivm de beurs;
Hoe zit het met de verkoop van kits op een clubstand?
Dominique
15-02-2012, 01:19
Zoals in de voorwaarden van de organiserende club staat: er wordt een fee aangerekend voor iedere meter verkoopsruimte, zowel op als onder de tafel.
Voor een doosje of 2 gaan ze geen probleem maken, maar als ieder lid 2 dozen meebrengt om te verkopen, dan staan we daar met 2 meter. Laten we het dus zoveel mogelijk vermijden. ;)
Hebben intussen hun aanwezigheid al bevestigd:
zaterdag
TvD (maaltijd)
Sennake (maaltijd)
Nismo
BigAttack
LoixRallyFan
Loeten
Doc
Creative Explorer
Eyckles
zondag
TvD (maaltijd)
Sennake (maaltijd)
Nismo
BigAttack
LoixRallyFan
Loeten
Doc
Starmodel
Creative Explorer
Eyckles
Is deze bezetting nu definitief, of zijn er nog mensen die hun plannen hebben gewijzigd?
Laat het ons aub zo snel mogelijk weten, dit om onze organisatie een beetje ordelijk te laten verlopen.
Op die manier moeten we niet op het laatste moment onze modellen herschikken omdat er personen ofwel niet komen opdagen, ofwel onverwachts komen opdagen.
Zoals in de voorwaarden van de organiserende club staat: er wordt een fee aangerekend voor iedere meter verkoopsruimte, zowel op als onder de tafel.
Voor een doosje of 2 gaan ze geen probleem maken, maar als ieder lid 2 dozen meebrengt om te verkopen, dan staan we daar met 2 meter. Laten we het dus zoveel mogelijk vermijden. ;)
Gisterenavond, tijdens onze meeting heb ik de vraag gesteld of er mensen zijn die kits zouden willen verkopen en aangezien het antwoord negatief was, is het besluit genomen om GEEN kits te verkopen op onze stand.
Nog een kleine week voor het zover is, onze jaarlijkse 2-daagse richting kust, allé tot Jabbeke dan.
Voor alle duidelijkheid, nog even dit:
zaterdag
-TvD (maaltijd)
-Sennake (maaltijd)
-Nismo
-LoixRallyFan
-Loeten
-Doc
-Eyckles
-Dominique
-Starmodel
-BigAttack
zondag
-TvD (maaltijd)
-Sennake (maaltijd)
-Nismo
-LoixRallyFan
-Loeten
-Eyckles
Gery (Big Attack) heeft me laten weten dat hij afkomt samen mat Patrick (Starmodel), hij wist alleen nog niet welke dag. Het hangt een beetje van het weer af.
En volgens de laatste "weersvoorspellingen" zal dat zaterdag worden.:p
Ik kan helaas pas op het allerlaatste moment bevestigen of ik kan of niet ivm budget
Van onze vriend Creative Explorer heb ik het gerucht opgevangen dat hij zelf een standje zou geregeld hebben, bij deze vraag ik of hij ons iets wil laten weten.
Ik denk dat ik onze vriend mag schrappen op onze lijst, aangezien hij als individuele deelnemer staat genoteerd op de deelnemerslijst in Jabbeke.
Ik vind het spijtig dat hij dit ons (nog)niet heeft meegedeeld.
Als er nog personen zijn die alsnog willen meedoen, meld het hier eventjes. (Dominique, HHugo, .....)
Ik zal er rond 8 uur zijn met het nodige materiaal, modellen, ....
Tot zaterdag :bye:
Dominique
04-03-2012, 20:55
ik zal er enkel op zaterdag kunnen zijn.
ik zal er enkel op zaterdag kunnen zijn.
Oké, ik zal de lijst even aanpassen.
Starmodel
04-03-2012, 21:45
Het is de bedoeling dat we (Big Attack en mezelf) op zaterdag komen. Tot dan.
Bedankt.
Mij mag je verwachten rond 10.30 à 11u. Ik breng wel nog 3 modellen mee om te etaleren. Tot zaterdag.
Groeten,
Lesley
Ik kom ook alleen zaterdag.
Ik probeer het zo te regelen dat ik netjes op tijd ben.
Dominique
05-03-2012, 19:22
carpoolke?
Bedankt heren, voor de mededelingen.
Ikzelf zal zondag wat later zijn, ik ga eerst rustig van mijn ontbijt genieten.;)
En nee heren, niet in de Zeebries. :saythat:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.