PDA

View Full Version : New Race Festival : Hart & Viper winnen !


JPMontoya
21-04-2002, 20:59
Eindstand :
1) Hart Viper Hart-Dierick,(77 rondes)
2) PSI Porsche (Mollekens-geboers) (1:02.437)
3) GLPK Viper (longin -Dupont)(1:26.577)

-----------
T Was hééél goe !!!more to follow soon

Raceboy
21-04-2002, 21:04
Originally posted by JPMontoya
Eindstand :
1) Hart Viper Hart-Dierick,(77 rondes)
2) PSI Porsche (Mollekens-geboers) (1:02.437)
3) GLPK Viper (longin -Dupont)(1:26.577)

-----------
T Was hééél goe !!!more to follow soon

en waarom waart gij ni aan de frituur om 12 uur. :confused:
alé fotokes hier (http://users.skynet.be/nascar/nrfzon/index.htm) BTW deze zijn gemaakt zonder over een felbegeerde perskaart te beschikken zoals sennake en werner he ;) Team mogen mij altijd contacteren :) Let vooral op foto 9 mijn persoonlijke favoriet :D

Mark
21-04-2002, 21:54
Originally posted by raceboy

Let vooral op foto 9 mijn persoonlijke favoriet :D

die man heb ik laatst gezien bij opsporing verzocht:

Vergrijp: te hard gereden op de antwerpse ring na een forumkart bij JPR, werd achterna gezeten door een nederlander. De nederlander hebben we wel kunnen flitsen. Tips zijn welkom bij uw lokale poltie buro :D

Driesco
21-04-2002, 22:12
Die mannen staan daar nu allemaal zo fier als een gieter en het is hun gegund zulle.

Maar weet je wat ik apprecier, dat Sennaken zei " Dat ik hier ooit nog van heb gedroomd, en dat alles is begonnen bij de Belkarting".

Dat geeft zo een fijn gevoel wetende dat voor sommige mensen die er veel voor over hebben toch iets moois is weggelegd.

Ze hebben het zeker niks voor niks gekregen maar zo weet ik ook dat we met onze Belkarting zeker goed zitten. Iedereen beseft het, daarom werkt ook iedereen mee.

Knap gedaan mannen, en laat ons van 2002 hetzelfde succes maken.

JPMontoya
21-04-2002, 22:40
[QUOTE]Originally posted by raceboy
[B]

en waarom waart gij ni aan de frituur om 12 uur. :confused:
alé fotokes

IK was rond 12.30 aan de frituur !!! en de frit was lekker
voor de rest zat ik bij de start op de nieuwe hoge tribune en op einde van de race op tribune aan J.Ickx

Sennake
22-04-2002, 07:22
En als je nu om 12.00 uur aan de frituur geweest waart, dan had je nu je Ferrari-polo en je JPM-pet al gehad :-)
Ik heb er de ganse dag mee rondgelopen (enfin, ze zaten in mijn auto dus).

Sennake
22-04-2002, 07:24
Originally posted by raceboy
Let vooral op foto 9 mijn persoonlijke favoriet :D

Amai die denkt zeker ook dat hij het warm water uitgevonden heeft :D

Effe serieus : foto's komen eraan, vanavond waarschijnlijk online. Ik heb er weer VEEL gemaakt dus nu heb ik weer VEEL werk.

Maar ze zien er nie slecht uit, al zeg ik het zelf :-)

Rallyloverke
22-04-2002, 09:20
Sennake,

Ge staat er op gelijk nen echten BV :D

Jan
22-04-2002, 09:34
Sennake en Werner, dat waren nu eens wat ze noemen "Brief encounters in the Pitlane" :D

En Sennake, zo'ne zwarte outfit, is dat niet verschrikkelijk warm met dit heerlijk lenteweer? Joyce De Troch was anders heel wat luchtiger gekleed en hare Peter veel luchtiger gekapt:D

BTW, heeft Joyce eigenlijk wel gereden (met de Porsche hé), of heeft de Moonen tot aan de opgave die koers in zijn eentje afgehaspeld??

Ik heb in elk geval een mooie Belcar race gezien, met een ietwat verrassende winnaar, de sound van de Audi 80 Competition vind ik nog steeds de max (voor zolang we er nog van kunnen genieten) en die Mini is een lust voor het oog (nu nog wat opschuiven in de rangschikking)

jan

JPMontoya
22-04-2002, 19:16
Joyce kwam voorbij de grote tribune aan de chicane gehuppeld lopend richting de sacramentsheuvel ; ze had ne zonnebril aan ; komaan toch ni als ge aant racen bent :)

zo iemand moesten ze verbannen !