PDA

View Full Version : De Paddock Modelbouw - Vrijdagavondmeetings 2013


Nismo
26-10-2012, 21:36
Hier zijn de data voor onze vrijdagavondmeetings in 2013.

-De kalender werd vorige vrijdag op de meeting voorgelegd en besproken en goed bevonden.
-Deze gaan door op elke 3de vrijdag van de maand, met uizondering van de maand maart (4de vrijdag) wegens de beurs in Jabbeke.
-Ook de locatie blijft dezelfde, nml "Hotel Brasserie Savarin"te Heusden-Zolder (Bolderberg).
-Aanvangsuur blijft 20 uur
-Zoas elk jaar is er in augustus geen meeting wegens modelbouwverlof.

- 18 januari
- 15 februari
- 22 maart
- 19 april
- 17 mei
- 21 juni
- 19 juli
- augustus = verlof
- 20 september
- 18 oktober
- 15 november
- 20 december

bzguy
06-01-2013, 20:41
Als ik vragen mag : wat komt er zoal aan bod tijdens zo'n vergadering, wie is er (meestal) aanwezig, worden er ook kits meegebracht en/of besproken etc ?

Ok, ben nieuw hier, maar wil wel eens langskomen, Zolder is niet zo gek ver, en het lijkt me vooral de moeite om nieuwe mensen te leren kennen en informatie op te doen.

Nismo
06-01-2013, 20:50
Als ik vragen mag : wat komt er zoal aan bod tijdens zo'n vergadering, wie is er (meestal) aanwezig, worden er ook kits meegebracht en/of besproken etc ?

Ok, ben nieuw hier, maar wil wel eens langskomen, Zolder is niet zo gek ver, en het lijkt me vooral de moeite om nieuwe mensen te leren kennen en informatie op te doen.

Van elke vrijdagavondmeeting wordt telkens een aparte thread opgestart, zo'n week op voorhand ongeveer.
Daarin meldt iedereen zich aan, of hij komt of niet, zodat we weten met hoeveel we ongeveer zullen zijn. Er worden modellen meegebracht en besproken. Ook als iemand vragen of suggesties of wat dan ook heeft, komt daar aanbod.

Dus bekijk eens rustig enkele verslagen van vergaderingen en kom gerust eens langs. Iedereen is welkom.;)

bzguy
06-01-2013, 20:53
Ok, doe ik, bedankt voor de info !

//edit : 1 gezicht komt me bekend voor op p de foto's van december 2012: de man met de lichtblauwe trui kwam ik afgelopen weekend nog tegen bij Sturmtiger, ik had er bijna zijn Tamiya Spray Stand (de laatste dan nog wel) afgeschooid. :o