PDA

View Full Version : Plastic and steel affligem 2013


eyckles
08-09-2013, 20:40
Hallo iedereen,

Op 5 & 6 oktober 2013 is het de Nationale IPMS Beurs in Affligem. Omdat deze beurs niet ver is van mijn thuis, heb ik besloten om dit jaar deel te nemen onder kleuren van de De Paddock. Voorlopig ben ik alleen, die onze club gaat vertegenwoordigen samen met een vriend(Kevin) dat ook een modelbouwer is. Dus heb ik dan ook een vraag. Indien er iemand zin heeft om ons te komen vergezellen en eventueel ook wat modellen mee te brengen, gelieve iets te laten weten hier. Ik hoor het alvast graag van jullie. Hier is alvast een link van de beurs:

http://www.ipms.be/New-IPMS/NC2013/NatCon2013Page-nl.htm

Nismo
09-09-2013, 00:30
Ondertussen heb ik al wat materiaal klaar staan voor je, ik breng dat volgende meeting mee. ;)

eyckles
10-09-2013, 23:59
Dat zou schitterend zijn. Je mag er ook een paar spiegels bij doen als dat gaat. Alvast bedankt. Ik haal alles dan op op komende meeting van volgende week. ;)

Nismo
21-09-2013, 19:05
Als er mensen zijn die met Lesley (Eyckles) willen meedoen, gelieve het hier even te melden. Er is geen verplichting om 2 dagen mee te doen.;)

eyckles
29-09-2013, 19:58
Het wordt tijd om deze thread nog eens de hoogte in te duwen. Indien er gegadigde zijn om onze stand te komen bemannen, al is het maar voor 1 dag, gelieve hier iets te melden, zodat ik weet wie er komt. Ik ben er zaterdag ochtend rond 9 uur om op te stellen. Alvast tot zaterdag. :bye:

Mvg,
Lesley

Kevinboodts
01-10-2013, 16:43
Ik zal zorgen dat de meute knappe dames Lesley niet verstikt.

Present!

eyckles
06-10-2013, 20:30
Hallo iedereen,

Zoals velen onder jullie al wisten door deze topic, was het dit weekend de IPMS Beurs in Affligem. Wij stonden daar met een bescheiden stand van de club gedurende deze 2 dagen. Op zaterdag hebben we dan nog eens bezoek gekregen van Guy, Guido en Dominique. Guy had zelfs enkele modellen mee om tentoon te stellen, waarvoor dank. Spijtig genoeg hebben we zondag niemand meer gezien enkel Gert Mertens en nog een paar mensen van On The Road, maar geen probleem. Kevin en ik hebben met veel trots de clubkleuren verdedigd. Natuurlijk heb ik weer meegedaan met de wedstrijd en heb weer een zilveren plak voor de Fiesta gewonnen(dat wordt bots een gewoonte :)).

Ik heb ook wat foto's genomen van de dingen die ik op dat moment het mooiste vond. Je kan de foto's vinden op mij fb pagina.

https://www.facebook.com/lesley.eyckerman/media_set?set=a.10151922850544534.1073741840.59279 9533&type=3&uploaded=86

Dit is voor mij zeker voor herhaling vatbaar en volgend jaar ben ik zeker van plan om terug mee te doen.

Mvg,
Lesley

Rocknrolla
07-10-2013, 19:20
Aan de foto's te zien was het nog de moeite.

Misschien volgend jaar ook maar eens gaan.

Nogmaals gefeliciteerd met je zilveren plak! :worship:

Kevinboodts
08-10-2013, 21:08
Het was zeer aangenaam. Verassend veel aandacht voor de gigantische F1 natuurlijk :)

Nismo
10-10-2013, 00:36
Het was zeer aangenaam. Verassend veel aandacht voor de gigantische F1 natuurlijk :)

Zéér prachtige foto's op je FB-pagina en nogmaals proficiat omdat je de eer van De Paddock goed hebt verdedigt met je zilveren plak ;)