PDA

View Full Version : amai, mijn hartje


tsjolder
09-06-2001, 17:42
Ik peis da'k nog nooit zo met een tennismatch heb meegeleefd. Ik was nerveuzer dan Kim zelf, peis ik. Dit was veruit de beste match die ik Kim ooit heb zien spelen. Dit was absoluut toptennis. Geef da vrouwmens een standbeeld, met zo'n prestatie van vandaag verdient ze dat.

Oneliner
09-06-2001, 18:41
en al de crtitikasters die beweren dat henin het beter zou gedaan hebben (het kan natuurlijk, mor ze heeft et zelf laten liggen) zouden nu toch enigzins van mening moeten veranderd zijn.
Die eerste set werd capriati gewoon van de baan geveegd.

airco
09-06-2001, 18:50
gelijk dak derjust op irc al zei!!!!

dan had ze dat den donderdag mor eens moeten bewijzen!!

dit was Tennis van topklasse, en ik twijfel er dan nog geen eens aan dat we binnen dit en 2 jaar Kim Clijsters als nummer 1 van de wereld zien!!!

sjiek!!

airco

ik begin me nu wel oud te voelen zene!! clijsters is gvd meer dan een jaar jonger alsek kik!!! tis nie serieus!!

airco

Oneliner
09-06-2001, 19:16
life suckz hé airco :D:D:D

yvdp
09-06-2001, 20:25
Bangelijk hé, die match. En Clijsters komt maandag op de 7de plaats op de WR te staan. En Henin op de 9de. Bij de mannen zou Malisse ook een paar plaatsen stijgen. En Olivier Rochus ook.

Finish
09-06-2001, 21:29
Ik heb geen zin om een lange navertelling te geven van de match (enkel dat ik bij momenten precies vlak voor een mondeling examen C stond, terribly nervous) maar ik kan, samen met de officiele website van Roland Garros maar 1 conclusie trekken, gezien de ondergrond waar Clijsters het beste op is:



Watch out at Wimbledon

Yannick
09-06-2001, 21:32
gvd man
12-10 in die laatste set
ik had haast mn vingers opgegeten
toch sterk da ze na die breaks van capriati meteen terugbreakt
limburg ruuuuullllllleeeessss
greetz yannick
http://yannick11.homestead.com/files/sign.jpg