PDA

View Full Version : Bericht aan teamverantwoordelijken en webmasters


Mistery
27-04-2002, 08:37
Vanaf 1 mei 2002 start www.misteryracing.be.tf met een sectie "TEAMNEWS" . Deze sectie is onderverdeeld in volgende categorieën :
- Belcar
- Touring Cup
- Diverse Raceklassen

Het TeamNews staat open voor alle teams die er hun wedstrijdverslagen en/of andere opmerkelijke en wetenswaardige feiten willen vermelden. Let wel : pure spamming of berichten met onzinnige inhoud, evenals onrespectvolle zaken, worden niet geplaatst.
De teksten dienen te worden aangeleverd in Word-formaat, lettertype tahoma, punt 10. Bijhorende foto's ( één per newsitem ! ) stuur je op in bijlage met het nieuws.

Alle teamverantwoordelijken en webmasters kunnen dus vanaf heden hun teamnieuws doorsturen naar :

descom@pandora.be of misteryracing@pandora.be

Wij hopen hiermee de teams een dienst te kunnen bewijzen bij het verspreiden van hun nieuws en op deze manier de autosport de aandacht te geven die deze sport werkelijk verdient.

Vriendelijke Groeten,
Dries & Davy

JPMontoya
27-04-2002, 10:48
fantastisch idee , zo krijgen de kleinere teams ook eens een kans !

Driesco
27-04-2002, 12:09
Wij zullen er zeker bij zijn. Na elke race krijg je een compleet verslag

Maarten
27-04-2002, 12:35
van ons team mag je ook vanalles verwachten
ik heb het eerste verslag al doorgestuurd, met foto's
ik hoop dat je het goed ontvangen hebt

groetjes

maarten perdieus

Raceboy
27-04-2002, 12:38
als ik nu een team had he :D Tof initiatief mistery. Eindelijk een centraal punt voor al die informatie.

R@ce@holiC
27-04-2002, 13:39
Originally posted by Maarten
van ons team mag je ook vanalles verwachten
ik heb het eerste verslag al doorgestuurd, met foto's
ik hoop dat je het goed ontvangen hebt

groetjes

maarten perdieus
Thnx maarten voor je nieuws, hiermee bijt perdieus motorsport de spits af. het staat onder nieuws/teamnieuws

stuur je teamnieuws naar misteryracing@pandora.be ipv davy_suffeleers@pandora.be

thnx

Maarten
27-04-2002, 14:33
thanks R@CE,

ik zal het blijde nieuws aan hele mijn adressenlijst verkondigen
kwestie van de bezoekers aantallen wat op te drijven hé

groetjes en ongelooflijk bedankt

Mistery
29-04-2002, 22:54
De teamverslagen van Perdieus Motorsport (2) en van Traxx Racing Team staan online. We hopen deze teams hiermee wat extra in de kijker te kunnen zetten. Teamverslagen van andere teams zijn steeds welkom !