View Full Version : Modelbouwbijeenkomst - 16 mei 2014
Aanstaande vrijdag, 16 mei is het weer tijd om voor onze volgende vrijdagavondmeeting.
Waar; Brasserie Savarin te Heusden-Zolder
Aanvang; 20 uur
Agenda;
-Terugblik Moveleo
-meetings in de nabije toekomst
-ideeën ivm eindejaarsmeeting
-
-
-
Mensen die alsnog iets aan de agenda willen toevoegen, shoot. Alles is bespreekbaar.
Serge zou ook langskomen met zijne "snoepkraam", dus diegene die alsnog iets wil bestellen, doen.
-Nismo
-Serge
-FRED65
-Eyckles
-Sennake
-Rocknrolla
-TvD
-Danny
-EtronQuattro07
-Bart P. ?
-
-
-
Iedereen is welkom en tot vrijdag :bye:
Ik ben er ook. Tot dan. :bye:
Zonder ongelukken zal ik er ook zijn.
Rocknrolla
11-05-2014, 09:03
Aanwezig :bye:
Mech@niC
11-05-2014, 18:13
Present!
Wij kunnen helaas WEER NIET mee.
Ik begin er langzamerhand van te balen....:(
Wij willen er ook weer eens bij zijn namelijk.
Nou mssn die nexten mahl...
Wij kunnen helaas WEER NIET mee.
Ik begin er langzamerhand van te balen....:(
Wij willen er ook weer eens bij zijn namelijk.
Nou mssn die nexten mahl...
Je kan HIER (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=21549)eens kijken naar de data voor de rest van het jaar, kan je misschien op die manier al iets inplannen in jullie agenda ;)
Mech@niC
12-05-2014, 21:21
....die nexten mahl...
Bijna ECHT Duits!!! :D
Bijna ECHT Duits!!! :D
Gelijk ne nederlander met te veel Heineken in zijn bloed :saythat: :D
Gelijk ne nederlander met te veel Heineken in zijn bloed :saythat: :D
Pas op he, Heineken is niet bepaald het bier van voorkeur voor veel Nederlanders :champagne:
Neem dan Hertog Jan of Grolsch bier he ;)
EtronQuattro07
13-05-2014, 16:03
alle vrijdag weer feesje e voor de le mans mannekes vooral tim lesley bart serge ik zal men pc mee ebn ze met foto s en video 's van spa WEC tot vrijdag groetjes Dieter
alle vrijdag weer feesje e voor de le mans mannekes vooral tim lesley bart serge ik zal men pc mee ebn ze met foto s en video 's van spa WEC tot vrijdag groetjes Dieter
We zijn niet allemaal van de vlaanders, maar afkomstig vanuit het hele land en reken daar ook onze buren uit Nederland maar bij.
Probeer in de toekomst daar een beetje rekening mee te houden wat betreft je tekst. Met een minimum aan leestekens (een punt en/of een komma doen wonderen ;) ) en af en toe een hoofdletter is je tekst stukken makkelijker leesbaar voor iedereen op het forum.
Tot vrijdag ;)
EtronQuattro07
13-05-2014, 23:36
ok ik zal er rekrening mee houden groetjes
ok ik zal er rekrening mee houden groetjes
Bedankt ;)
Ik kan momenteel nog niet met zekerheid zeggen of ik er al dan niet zal zijn ...
Dominique
14-05-2014, 17:48
ik zal er zeker niet bij zijn. Ik zit heel het weekend in Engeland.
Have fun ;)
Ik ga moeten passen, moet mijn eer gaan verdedigen op de quiz van mijn oude school.
Mech@niC
18-05-2014, 09:45
Lucky Basterd gaat weer naar de Goodwood Revival zeker!? :mad:
O, nee ik zie net dat dat pas in september is.
Ja maar er is ook nog zoiets als het Goodwood Festival of Speed ;)
Ja maar er is ook nog zoiets als het Goodwood Festival of Speed ;)
Maar die is pas eind juni hoor ;)
Starmodel
19-05-2014, 09:18
Hij was dit aan het bewonderen. Waarschijnlijk een project voor de verre toekomst.
................
-Nismo
-Serge
-FRED65
-Eyckles
-Sennake
-Rocknrolla
-TvD
-Danny
-EtronQuattro07
-Bart P. ?
-
-
-
....................................
Hier een kort verslag van de meeting van afgelopen vrijdag.
We waren met een 10-tal personen, Bart P. was er uiteindelijk niet geraakt, maar ik mag wel Patsche aan de lijst toevoegen.
Helaas zijn er geen foto's beschikbaar omdat ondergetekende zijn toestel was vergeten :frusty:
En er waren helaas toch enkele moie modellen te bewonderen.
Volgende meeting opnieuw meebrengen zou ik zo zeggen ;)
Moveleo kreeg nog een korte nabeschouwing, de volgende beurs zal KMK zijn, het 2de weekend van september. Maar daar later meer over.
Wat betreft onze eindejaarsaflevering;
Het zie er naar uit dat het bowling gaat worden, tenzij iemand nog een ander idee heeft. We zijn er nog niet uit wanneer (vrijdag of zaterdag) en hoe we het aanpakken met het bijhorende etentje.
We hebben nog tijd ;)
De meegebrachte modellen werden besproken en daarna ging "Serge's Snoepwinkel" open.
Zijn er nog vragen, suggesties of wat dan ook, shoot.
Dit was het voor deze maand.
Bij leven en welzijn, tot de volgende maand, zijnde 21 juni '14 :bye:
21 juni is een zaterdag...:no:klopt dit? Of is het op 20 juni...
Groeten , Fred
21 juni is een zaterdag...:no:klopt dit? Of is het op 20 juni...
Groeten , Fred
Dank U voor je oplettendheid ;)
De volgende meeting gaat inderdaad door op vrijdag 20 juni '14
Wat betreft onze eindejaarsaflevering;
Het zie er naar uit dat het bowling gaat worden, tenzij iemand nog een ander idee heeft.
Ik heb hier nog eens over nagedacht. Indien er interesse voor is kan ik ook een leuke quiz ineen steken (niet zo'n modelbouwquizje zoals enkele jaren geleden) die echt avondvullend is. Iets in de zin van de Paddock Autosportquiz, maar dan over algemene onderwerpen waar iedereen iets over weet.
Wat ik ook kan doen (ben er nu mee bezig voor een andere groep) is het in elkaar steken van een autozoektocht. Dat is zoiets als rittensport maar dan veel makkelijker. Dat zou dan een namiddag kunnen vullen waarna we 's avonds gezellig samenzitten om te eten en na te praten.
Maar het combineren van bowling en een etentje kan natuurlijk ook. Ik tracht maar om enkele mogelijkheden op te sommen, want nu ik met pensioen ben heb ik toch wat meer tijd om iets in elkaar te steken voor de club... ;)
Ik ben er vrijdag niet geraakt wegens onvoorziene omstandigheden maar wat betreft het einde van het jaar: paintball?
Rocknrolla
20-05-2014, 17:49
Wat betreft de volgende meeting,
Ik dacht dat ik dan in Engeland zou zitten voor mijn werk maar dat is blijkbaar een maandje later.
Echter is er die dag wel de Ieper rally, waar ik na 5 jaar afwezigheid, zeker weer bij wil zijn.
Daarom kan ik er dus dan niet bij zijn. ;)
Wat betreft de volgende meeting,
Ik dacht dat ik dan in Engeland zou zitten voor mijn werk maar dat is blijkbaar een maandje later.
Echter is er die dag wel de Ieper rally, waar ik na 5 jaar afwezigheid, zeker weer bij wil zijn.
Daarom kan ik er dus dan niet bij zijn. ;)
Hier van 't zelfde. Al ben ik er wel ieder jaar bij...
@Sennake en Loeten;
Bedankt voor de suggesties en het aanbrengen ervan. Gooi het een volgende meeting terug op tafel bij het bestaande idee en we zien wel waar het schip strand.
@Rocknrolla en Loeten;
En misschien ook al de anderen, ik zie misschien een mogelijkheid om de meeting een weekje uit te stellen om op die manier de rallyfans een pleziertje te doen.
Maar dan zou ik het wel graag zo snel mogelijk willen weten.
Ik ga ondertussen een mailtje doen om te zien of het zaaltje nog vrij is.
Een week vervroegen zal niet gaan voor de Le Mans-liefhebbers.
Ik heb daarnet bericht gekregen dat het zaaltje nog vrij is op vrijdag 27 juni.
Jullie hebben van mij ook allemaal een mailtje gekregen met daarin dezelfde info, laat me zo snel mogelijk weten wanneer jullie de meting willen laten doorgaan.;)
Ik ga ondertussen ook al een topic opstarten betreffende de meeting van juni
Rocknrolla
21-05-2014, 17:31
Ik heb even zitten denken naar de eindejaarsmeeting toe.
Vorig jaar heb ik me heel erg geamuseerd. Vooral tijdens het botsauto voetbal.
Hoewel ik heel graag ga karten, was toch het botsauto voetbal het leukst.
En dat om 1 simpele reden: Het groepsgevoel;)
Je doet het in team, en tegen elkander en doordat het een doldwaze activiteit was, werd er heel wat afgelachen.
Terwijl je bij het karten, enkel wat rondjes gaat rijden zo snel als je kan en pas achteraf even kan napraten over de wedstrijd.
Daarom lijkt het me sowieso leuk om een activiteit te organiseren waar je als groep bij elkaar zit en tegen elkaar zit te strijden.
Zo is bowlen inderdaad een optie maar ook de kwis waar Guy het over had lijkt me heel interessant. Hoewel ik niks van autosport afweet (Ja, triest he, voor een civiel modelbouwer :p)
Ik zal nog even verder kijken of er eventueel nog andere activiteiten zijn en die gooi ik dan even in de groep. ;)
We zien wel, komt sowieso wel goed denk ik. :champagne:
Ik heb even zitten denken naar de eindejaarsmeeting toe.
Vorig jaar heb ik me heel erg geamuseerd. Vooral tijdens het botsauto voetbal.
Hoewel ik heel graag ga karten, was toch het botsauto voetbal het leukst.
En dat om 1 simpele reden: Het groepsgevoel;)
Je doet het in team, en tegen elkander en doordat het een doldwaze activiteit was, werd er heel wat afgelachen.
Terwijl je bij het karten, enkel wat rondjes gaat rijden zo snel als je kan en pas achteraf even kan napraten over de wedstrijd.
Daarom lijkt het me sowieso leuk om een activiteit te organiseren waar je als groep bij elkaar zit en tegen elkaar zit te strijden.
Zo is bowlen inderdaad een optie maar ook de kwis waar Guy het over had lijkt me heel interessant. Hoewel ik niks van autosport afweet (Ja, triest he, voor een civiel modelbouwer :p)
Ik zal nog even verder kijken of er eventueel nog andere activiteiten zijn en die gooi ik dan even in de groep. ;)
We zien wel, komt sowieso wel goed denk ik. :champagne:
Thats' the spirit ;)
Ik ga ondertussen al de thread opstarten ivm eindejaarsactiviteit, dan kunnen de voorstellen daarin gepost worden.
Op die manier blijft het ook een beetje ordelijk om te blijven volgen ;)
Maar het zou echt geen autosportquiz worden hoor. Wel een quiz over algemene kennis, waar alle mogelijke onderwerpen des levens in voorkomen.
Rocknrolla
23-05-2014, 18:21
Sorry Guy, had ik even overheen gekeken. ;)
Maar alsnog is het een leuk idee. Kwisjes zijn altijd wel leuk en competitief :gas:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.